IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2009 14:07 by XXL Profiel van XXL

En dan aangeklaagd worden wegens hulp bij zelfdoding danwel poging tot doodslag.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-05-2009 14:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 mei 2009 13:43 schreef XXL het volgende:
Volgens mij is in het verleden toch wel eerder aangetoont dat het inleveren van uren en loon om banen te scheppen niet echt werkt.

Het zet waarschijnlijk meer zoden aan de dijk als bij tweeverdieners de vrouw het huishouden weer in gaat en de man gewoon voor het inkomen zorgt.
Nou, vooruit. Om de dames niet tegen het zere been te schoppen:

één van beide werkende partners.
Of voor mijn part samen 1 normale werkweek als parttimer als je beide wil werken.

Of ik dat persoonlijk als optie zou zien?
Nee!!!! Veel geld uit kunnen geven is veelste fijn.
Parttimen met een werkende partner; voor.

Kutyuppen, de opvoeding een beetje aan de scholen en de nanny overlaten.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-05-2009 20:14]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-05-2009 16:04 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 23 mei 2009 12:31 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Meningen?


Ik werk zelf voor de overheid, en wij hebben een 36-urige werkweek, maar werken er 40. Hiervoor krijgen wij jaarlijks 200 compensatie-uren, welke vrij op te nemen zijn. Daarvan mogen we er maximaal 100 uit laten betalen.

Ook kunnen we er voor kiezen om 4 keer 9 uur te gaan werken, met inlevering van de compensatie-uren, of 4 keer 8, met inlevering van 10% salaris. Op dat laatste zit ik niet echt te wachten, maar het zou niet rampzalig zijn.

Het is natuurlijk een politiek dilemma, aan de ene kant wil men dat men zo lang mogelijk blijft doorwerken om geen pensioengeld te hoeven betalen, aan de andere kant wil men werkgelegenheid scheppen door dit soort acties.

Samengevat: Ik zie het persoonlijk niet zo zitten, maar vanuit bestuurlijk oogpunt is het niet zo heel vreemd.


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-05-2009 16:28 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 23 mei 2009 14:02 schreef Tenderstrike het volgende:
Chinees duwt suïcidale man van brug
GUANGZHOU - Een Chinese man heeft iemand die zelfmoord wilde plegen van een brug afgegooid. Volgens de 66-jarige Lian Jiansheng was de suïcidale man „egoïstisch” omdat hij uren op de brug stond zonder te springen. Dat meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua zaterdag.

Lian kon niet aanzien hoe de suïcidale man urenlang het verkeer ophield op de Haizhu brug in de stad Huangzhou, in het zuiden van China. Lian bood aan met de wanhopige man te praten, maar kreeg geen toestemming van de politie. Hij klom alsnog op de brug en duwde de man naar beneden.

Lian zei bij zijn aanhouding: „Deze mensen durven zichzelf niet te doden, ze willen alleen aandacht van de overheid voor hun problemen.” De man die zelfmoord wilde plegen, viel op een door de autoriteiten geplaatst noodkussen en raakte gewond. Hij zou het leven door geldproblemen niet meer zien zitten.



D'r zouden meer Lians moeten zijn op deze wereld...


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2009 12:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Kroes geeft half miljard aan NL

Europees Commissaris Neelie Kroes (Concurrentie) maakt 550 miljoen euro van de door haar geïnde boetes over aan Nederland. Kroes heeft dat vandaag gezegd in een interview met De Telegraaf. "Het geld is niet van mij maar van de belastingbetaler", zegt ze.

Als eurocomissaris moet Kroes erop toe zien dat bedrijven zich aan de Europese regels houden en geen prijs- of kartelafspraken maken. Ze kan bij overtredingen forse boetes opleggen. Die vloeien volgens een bepaalde verdeeldsleutel terug naar de lidstaten.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-05-2009 13:33 by Forever After Profiel van Forever After

***************************************
***Duitser schiet op eigen penis

***************************************
Een 27-jarige Duitser heeft zichzelf
in zijn kruis geschoten.Lukas Neuhardt
wilde stoer doen voor zijn vrienden met
zijn pistool,maar vergat daarbij de
veiligheidspal in te stellen.

Het wapen ging af toen hij het in zijn
broekzak wilde steken.Uit schaamte
vertelde hij dat hij in zijn kruis was
geschoten door een overvaller,maar de
politie had hem door.

Er zat alleen een gat in de broekzak.
Dus het was of het schot van de eeuw,of
hij heeft het zelf gedaan, zei een
politiewoordvoerder.De man moet niet
alleen geopereerd worden,hij loopt ook
de kans voor 3 jaar de bak in te gaan.

Bron: NOS teletekst


 


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-05-2009 13:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 mei 2009 12:06 schreef Greycloak het volgende:
(SN)


Gaaf! Kan JP eindelijk zijn JSF kopen en de hypotheekrenteaftrek volledig in stand houden



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-05-2009 13:49 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Nou ok, één JSF, dan.


Bruce Banner


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-05-2009 13:50 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 24 mei 2009 13:33 schreef Forever After het volgende:
***************************************
***Duitser schiet op eigen penis

***************************************
Een 27-jarige Duitser heeft zichzelf
in zijn kruis geschoten.Lukas Neuhardt
wilde stoer doen voor zijn vrienden met
zijn pistool,maar vergat daarbij de
veiligheidspal in te stellen.

Het wapen ging af toen hij het in zijn
broekzak wilde steken.Uit schaamte
vertelde hij dat hij in zijn kruis was
geschoten door een overvaller,maar de
politie had hem door.

Er zat alleen een gat in de broekzak.
Dus het was of het schot van de eeuw,of
hij heeft het zelf gedaan, zei een
politiewoordvoerder.De man moet niet
alleen geopereerd worden,hij loopt ook
de kans voor 3 jaar de bak in te gaan.

Bron: NOS teletekst



Dan ben je de lul :')


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-05-2009 13:51 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

nice ja


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2009 14:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 mei 2009 13:48 schreef Judge M. het volgende:
Gaaf! Kan JP eindelijk zijn JSF kopen en de hypotheekrenteaftrek volledig in stand houden
Ik zeg direct doorsturen naar Aruba.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2009 14:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
'Israël in één klap vernietigen'

Een Iraanse presidentskandidaat heeft zojuist gezegd dat hij Israël in één klap van de kaart kan vegen als hij tot president wordt gekozen. "Ik zou hen met één slag voor altijd kunnen stoppen", aldus Mohsen Rezai. Hij is één van de drie uitdagers van de huidige president Mahmoud Ahmadinejad.

"Mijn overheid begrijpt raketten en tanks net zo goed als buitenlands beleid en weet precies waar de gevoelige punten van Israël liggen", aldus Rezai. Hij deed zijn uitspraken na een peiling in Israël waaruit bleek dat de helft van de Israëliërs voorstander is van een directe aanval op de nucleaire faciliteiten in Iran. Israël maakt zich grote zorgen over de nucleaire capaciteiten van Iran. Teheran ziet Israël als bezetter van Palestijns gebied. Ahmadinejad zei eerder al dat Israël van de kaart geveegd zou moeten worden.

Kritiek

Iran gaat op 12 juni naar de stembus. De politici zijn dan ook druk aan het campagne voeren. Rezai is een behoudende politicus en ex-militair, die veel kritiek op het beleid van Ahmadinejad heeft. Ook oud-premier Mirhossein Mousavi en voormalig parlementsvoorzitter Mehdi Karoubi doen een gooi naar het presidentschap.

(SN)

Is dit nu ook een populist?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-05-2009 14:25 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Isz koeltoer!


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2009 14:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Janeejanee, als Wilders zegt wat het volk wil horen om zo aan de macht te komen, dan is dit toch hetzelfde?

Want laten we wel wezen, de kans dat dat deze zak halalhooi gaat lukken als ie eenmaal aan de macht is in dat land is kleiner dan nihil.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-05-2009 14:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vergeet niet dat Iran nogal groot is, en helemaal niet zo technisch onder ontwikkeld is als gedacht wordt.
Maar met een paar islamitische arabiertjes die over de voornamelijk progessieve perzische bevolking heerst. Nu is het vooral veel dreigen zonder iets te doen. Maar al gooit israel wel een bommetje krijg je ook wel de bevolking tegen je.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-05-2009 14:47]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2009 15:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 mei 2009 14:23 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Is dit nu ook een populist?


ik zou daar maar vanuit gaan. het zou wel heel raar zijn als je zo een figuur nu opeens wel serieus gaat nemen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-05-2009 16:51 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 24 mei 2009 13:48 schreef Judge M. het volgende:
Gaaf! Kan JP eindelijk zijn JSF kopen en de hypotheekrenteaftrek volledig in stand houden


Waarom maakt iedereen hier zich toch zo druk om? Het enige wat volgens mij momenteel aan de orde is is dat er een stijging aan zit te komen van het huurwaardeforfait voor huizen boven de 1.000.000.




In de eerste twee maanden het nieuwe jaar ontvangen alle huizenbezitters de nieuwe WOZ-waarde. Deze WOZ-waarde wordt onder andere gebruikt voor het berekenen van de eigenwoningforfait, de bijtelling op uw inkomen. De overheid heeft de tarieven die hiervoor worden gebruikt drastisch aangepast.
De komende jaren worden een tweetal wijzigingen van kracht die, vooral voor woningen met een waarde hoger dan 1 miljoen, financiële gevolgen hebben voor de eigenaren.

1. Afschaffing maximum eigenwoningforfait in 2009
Tot 2009 was de bijtelling aan een maximum van ca. € 9.300 gebonden. De bijtelling bij uw inkomen kon nooit meer zijn dan dit bedrag. Per 2009 is dit maximum afgeschaft. Eigenaren met een WOZ waarde van meer dan ca. € 1.600.000 krijgen daardoor te maken met een hogere bijtelling op het inkomen.

2. Stijging eigenwoningforfait in 2010 tot 2016
Het tarief dat de overheid hanteert voor het bepalen van de hoogte van het eigenwoningforfait, is afhankelijk van de WOZ-waarde. Voor een waarde boven de €75.000 geldt een tarief van 0,55%. Dit betekent dat 0,55% van de WOZ-waarde geldt als bijtelling op uw inkomen.

Met ingang van 2010 wordt bij woningen met een waarde hoger € 1.000.000,- het tarief gesplitst over twee delen. Het 1e tarief geldt voor het deel van de waarde tot € 1.000.000,- , het 2e tarief geldt voor het deel van de waarde boven de € 1.000.000,- . Het 1e tarief van het eerste deel blijft 0,55%. Het 2e tarief voor het tweede deel zal in zeven stappen, stijgen van 0,55% naar 2,35%. Vanaf belastingjaar 2010 tot en met belastingjaar 2016.

Wat betekent dit voor u? Stel de waarde van u woning is € 1.800.000,-.
In 2008 was uw bijtelling: €9.300,-
In 2009 is uw bijtelling: €9.900,-
In 2016 is uw bijtelling: € 24.300,- deze is als volgt opgebouwd:
1e deel tot € 1.000.000,- geldt een percentage van 0,55% = €5.500,-
2e deel > tot € 800.000,- geldt een percentage van 2,35%.= €18.000,-



De laatste keer dat ik bij je thuis was had ik niet de indruk dat jij in die groep huizenbezitters zit.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-05-2009 17:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

CONCLUSIVE PROOF

That There Is No God and Humans Are Essentially Evil
Meet Pony. She is an orangutan from a small village in Borneo, where they cut down the rain forest to render the palm oil that gets sold abroad and made into lip salve, ice cream, chocolates, and cheese crackers.

Vice: So tell us about Pony.

Michelle Desilets [Director of the Borneo Orangutan Survival Foundation]: Pony is an orangutan from a prostitute village in Borneo. We found her chained to a wall, lying on a mattress. She had been shaved all over her body.

I want to cry.

If a man walked near her, she would turn herself around, present herself, and start gyrating and going through the motions. She was being used as a sex slave. She was probably about six or seven years old when we rescued her, but she had been held captive by a madam for a long time. The madam refused to give up the animal because everyone loved Pony and she was a big part of their income. They also thought Pony was lucky, as she would pick winning lottery numbers.

Did the clients realize that they were in fact getting an orangutan?

Oh yeah, they would come in especially for it. You could choose a human if you preferred, but it was a novelty for many of the men to have sex with an orangutan. They shaved her every other day, which meant that her skin had all these pimples and was very irritated. The mosquitoes would get to her very badly and the bites would become septic and be very infected, as she would scratch them constantly. They would put rings and necklaces on her. She was absolutely hideous to look at.

http://www.viceland.com/int/v14n10/htdocs/yo1.php

Sjeezzzz....

Lees de comments ook ff.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-05-2009 18:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Kalf met zeven poten geboren

Een koe in de stad Steamboat Springs in de Amerikaanse staat Colorado heeft een kalf met zeven poten en twee wervelkolommen ter wereld gebracht. Het diertje stierf 10 minuten na de geboorte, aldus de krant Steamboat Pilot gisteren.

"Ik heb eerder een kalf met vijf poten gezien, maar een kalf met zeven poten is het meest bizarre wat ik tot nu toe heb aanschouwd”, aldus veearts Lee Meyring tegen de krant. Hij zei dat de geboorte van het kalf een gevolg was van de niet-voltooide splitsing van een embryo tot een tweeling.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-05-2009 19:58 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 24 mei 2009 17:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
CONCLUSIVE PROOF

That There Is No God and Humans Are Essentially Evil
Meet Pony. She is an orangutan from a small village in Borneo, where they cut down the rain forest to render the palm oil that gets sold abroad and made into lip salve, ice cream, chocolates, and cheese crackers.

Vice: So tell us about Pony.

Michelle Desilets [Director of the Borneo Orangutan Survival Foundation]: Pony is an orangutan from a prostitute village in Borneo. We found her chained to a wall, lying on a mattress. She had been shaved all over her body.

I want to cry.

If a man walked near her, she would turn herself around, present herself, and start gyrating and going through the motions. She was being used as a sex slave. She was probably about six or seven years old when we rescued her, but she had been held captive by a madam for a long time. The madam refused to give up the animal because everyone loved Pony and she was a big part of their income. They also thought Pony was lucky, as she would pick winning lottery numbers.

Did the clients realize that they were in fact getting an orangutan?

Oh yeah, they would come in especially for it. You could choose a human if you preferred, but it was a novelty for many of the men to have sex with an orangutan. They shaved her every other day, which meant that her skin had all these pimples and was very irritated. The mosquitoes would get to her very badly and the bites would become septic and be very infected, as she would scratch them constantly. They would put rings and necklaces on her. She was absolutely hideous to look at.

http://www.viceland.com/int/v14n10/htdocs/yo1.php

Sjeezzzz....

Lees de comments ook ff.



Ik weet eigenlijk niet wat ik zieker vind. Dat die hoerenmadam dat beest aanbiedt of dat er ook nog daadwerkelijk een markt voor blijkt te zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 24-05-2009 20:56 by Jällö Profiel van Jällö

Vanmiddag gesignaleerd in hartje Helsinki.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2009 21:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Gelukkig hebben we hier in Nederland ook mensen die weten hoe je met weerloze diertjes om moet gaan:

quote:
Drama op kinderboerderij

Op een kinderboerderij in het Brabantse Dommelen zijn vandaag een aantal knaagdieren gruwelijk mishandeld en gedood. Het drama heeft zich vanmiddag voltrokken toen er geen toezicht was.

Volgens een politiewoordvoerder zijn vier dieren dood en twee beestjes zijn nog onder behandeling van een dierenarts. ''Een cavia lijkt dood getrapt en van twee Degoes zijn de staarten afgetrokken. Alle dieren zijn echt heel vreselijk mishandeld.'' De politie is op zoek naar getuigen.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-05-2009 22:04 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Agent in gezicht gespoten

In Veenendaal is een agent in zijn gezicht gespoten met een bijtende vloeistof. Hij sprak kort daarvoor samen met zijn collega drie mannen aan.

Een jongen op een scooter reed tijdens dat gesprek herhaaldelijk voorbij. Toen één van de agenten terugliep naar de auto, sloeg de crimineel toe. De agent moest naar het ziekenhuis. De jongen is meegenomen naar het bureau. Dat meldt RTV Utrecht.


Niets te doen in veenendaal? Ik dacht het dus wel. En het verbaasd me ook niets. Iemand de nu we er toch zijn aflevering over veenendaal gezien? 'T leek wel alsof hij(eddy zoey) in een fucking ghetto rondliep snachts. Dat is een honderdvijftig meter bij me vandaan, gewoon een plein in het winkelcentrum.

Veenendaal, de enige plaats die een zwart keurmerk kreeg.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-05-2009 22:04]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 25-05-2009 9:23 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Scheduled to headline six of Europe's largest heavy metal festivals, MANOWAR is preparing to embark on this summer's "Death To Infidels Tour!" The selfproclaimed "Kings of Metal" have long crusaded to keep the spirit of "true metal" alive. In 2009, the crusade blazes through Europe armed with allies, HOLYHELL, and the legions of faithful metal warriors following the call to raise their arms, lock their wrists and sound the cry "hail and kill!"

"In every country in the world, there are the followers of 'false metal,'" said MANOWAR bassist Joey DeMaio. "MANOWAR and our fans are disciples of 'true metal' and feel the need to wipe the infidels off the face of the planet through the power of heavy metal, MANOWAR-style."

The band sets forth on the crusade to conquer false metal tyranny, starting with Europe this summer while headlining Provinssirock in Seinajoki, Finland on June 13, 2009; Hellfest in Clisson, France on June 21, 2009; the Metalway festival in Zaragoza, Spain on June 27, 2009; the B'estfest Aftershock in Bucharest, Romania on July 5, 2009; and the Norway Rock Festival in Kvindesal on July 10, 2009. The grand finale of the tour will be MANOWAR's call to arms for true metal warriors the world over , the Magic Circle Festival III, on July 18, 2009 at the Loreley on the Rhine River in Germany where the world premiere of songs from their forthcoming CD will be performed. The album will be titled "Hammer Of The Gods", the first installment of "The Asgard Saga", their unique multimedia fantasy adventure with best-selling author Wolfgang Hohlbein.



Weer een stukje metalen proza van Joey deMaio...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-05-2009 9:36 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Is hij Moslim geworden? "Volg ons, of je gaat er aan!"

Haha, godver zeg!

Edit: in de Elexo-stukjes op onze site is het tenminste nog "iedereen gaat er aan, of je ons mag of niet."

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-05-2009 9:38]


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen