|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
EUhm? Want? |
|
Juist niet, lost een hoop zichzelf op. |
|
quote: *DING DONg* Komt het u gelegen dat we u komen arresteren of zal ik een andere keer terugkomen? hypocriet kutland, tis dat het overal kut is ... |
|
NP: Van Halen - Jump Ik zie het probleem niet zo. Als ze zo graag willen springen, laat ze lekker. Scheelt weer een uitkering, illegaal, crimineel of een combinatie van... |
|
quote: Ah, vandaar dat Running Wild er mee kapt. Bareuh... |
|
quote: Haha, anders gewoon even een afspraak maken wanneer het gelegen komt. Maar nee zo bedoel ik het niet, maar je kan verwachten dat mensen in paniek schieten/willen vluchten, dan moet je daar toch ook zorgen dat je die mensen daar tegenhoud, en kan oppakken. Hoe langer je achter iemand aanzit hoe paniekeriger en gevaarlijker het voor beide kanten wordt. En toch iets waar je rekening mee moet houden, want invallen gebeuren nog wel redelijk vaak bij de verkeerde mensen. En hoe braaf ze ook zijn die willen ook wel in paniek schieten in hun huis als er opeens geschreeuw/flashes knallen en gewapende mannen rond je bed staan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Balkons bij risicovolle flats alvast aanpassen voor de inval, wellicht vallen er mensen? Ja okee, tuurlijk schrik je.. maar neem aan dat mensen die er niks mee te maken hebben niet uit schrik van hun balkon jumpen. En zo wel, tsja.. weer wat dom volk minder. |
|
+1 |
|
quote:Ik voorspel een ban voor Alestorm in Duitsland. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Volgens mij ben jij vroeger of wordt je nog steeds heel veel gepest door Marokkanen of niet? |
|
quote: haha ik zal wel de laatste zijn die zoiets wil voorstellen, ik zat meer te denken aan een mannetje beneden die eventuele voorbijkomende mensen en ongelukkige voorwerpen weg kan halen. En als het te vaak gebeurt dan maar een zacht object wat erg makkelijk snel en geruisloos(of het is een airbag) te plaatsen. edit: En ik denk niet dat je doorhebt wat voor impact een zo'n inval kan hebben. Het gaat zo snel dat de kans groot is dat je niet doorhebt of het nu overvallers zijn of dat het politie is. In paniek doe je rare dingen. Maargoed onder de 9 verdiepingen zijn vallen niet zo heel erg dodelijk. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-05-2009 20:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Maak er meteen maar een spelshow van. |
|
Spring je rot! |
|
quote:Volgens mij heb jij recht op het terugkrijgen van je geld voor de LOI cursus "psychologie". [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-05-2009 21:03] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En jou moeder op de IVF kliniek ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Haha toffe baan wel. |
|
haha dat zeker, maar ook erg handig voor eventuele vlucht pogingen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wat is dat, recht maken op |
|
quote:Dankjewel man, nieuw dieptepunt "op de man spelen". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:"hebben", ook goed, 12 uur werken is een beetje... Vermoeiend. Jammer dat je het niet snapt (maar stiekem wel en lul je er gewoon overheen, knap zeg.) Zat te twijfelen tussen "kans" en "recht", zodoende. Nog nieuws? Uit Scheemda wel! quote: (SN) Als BW dit leest; Scheemda ligt vlak naast Winschoten! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog nieuws? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-05-2009 21:03] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: hehe maar ik maakte die opmerking dan ook omdat jij je er ook best vaak aan vergrijpt, daarom maak ik een opmerking die ook nergens op slaat met een erachter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Laatste kans dude. Nog nieuws? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-05-2009 21:05] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Een struise meid uit Scheemda Viel voorover in de Etna Duidelijk en luid Bracht zij nog uit: `Heet ja!` Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |