IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2009 16:06 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 10 juni 2009 15:59 schreef Ziona het volgende:
Ik moest meteen aan jullie denken!

Ik lees die discussies hier nooit maar kun je een voorbeeld geven van racisme op dit forum?
Ik ben wel benieuwd.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 10-06-2009 16:13 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 10 juni 2009 16:06 schreef Jällö het volgende:
Ik lees die discussies hier nooit maar kun je een voorbeeld geven van racisme op dit forum?
Ik ben wel benieuwd.


Hm. Verrek, je hebt gelijk. Ik heb niets kunnen vinden wat míj tegen de borst stoot.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2009 16:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 juni 2009 16:06 schreef Jällö het volgende:
Ik lees die discussies hier nooit maar kun je een voorbeeld geven van racisme op dit forum?
Ik ben wel benieuwd.


Grey zei eerst dat Arabieren geitenneukers zijn :O.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2009 16:42 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 10 juni 2009 16:13 schreef Ziona het volgende:
Hm. Verrek, je hebt gelijk. Ik heb niets kunnen vinden wat míj tegen de borst stoot.

Kijk als jij een Turk een fiets jat en jij vindt hem een lul dan ben je tegenwoordig racist hè, dat is tenminste deels het probleem...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-06-2009 17:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als ik zo af en toe wat onderwerpjes op marokko.nl of dergelijke sites lees zie ik ook behoorlijk wat racisme, Hoeveel racisme hier nu echt serieus een probleem is op het forum vind ik behoorlijk meevallen.
Ik vind trouwens ook dat het MDI zich zelf welleens schuldig maakt aan feitenvervorming en dergelijke alsof de mens niet in rassen in is te delen en alsof hij niet behoorlijk kan verschillen in bepaalde prestaties.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2009 17:10 by Jällö Profiel van Jällö

Ja, op het Stormfront forum zijn ze ook niet vies van wat racistische uitspraken. DÛH.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2009 17:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

'Mogelijk radicale moslims in gecrashte Airbus'
Uitgegeven: 10 juni 2009 16:02
Laatst gewijzigd: 10 juni 2009 16:53
PARIJS - Mogelijk waren radicale moslims aanwezig in de Airbus van Air France die op 1 juni neerstortte in de Atlantische Oceaan ten noordwesten van Brazilië.

Dat meldden verschillende media in Frankrijk woensdag.

Onderzoekers van de Franse geheime dienst hebben in Brazilië vastgesteld dat de namen van twee mensen die op de passagierslijst stonden, ook op een uiterst geheime lijst staan van radicale moslims.

De buitenlandse veiligheidsdienst DGSE beschouwt deze personen als een gevaar voor Frankrijk.

Toeval

De DGSE houdt nog een slag om de arm. Volgens een medewerker van de geheime dienst zou het ook kunnen gaan om een macaber geval van toeval.

Ook moeten stoffelijke overschotten van aangetroffen slachtoffers nog worden geïdentificeerd. Desondanks wordt de informatie zeer serieus genomen.

Computerproblemen

Hoewel inmiddels lijkt vast te staan dat de Airbus met computerproblemen kampte, hebben de autoriteiten terrorisme nog niet 100 procent uitgesloten.

Inmiddels is in het gebied waar het vliegtuig vermoedelijk terechtkwam, een Franse onderzeeër op zoek naar de zwarte dozen uit het toestel. De dozen kunnen mogelijk opheldering verschaffen over wat er precies is gebeurd met het vliegtuig.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-06-2009 17:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

stormfront is logisch maar waarom zou het marokkoforum dan ook zo racistisch zijn, zij zijn de minderheid.

Zie je ook terug in de VS daarzo zijn negers ook het meest racistisch en denken ze zelf heel erg in zwart wit. Ook grappig om te zien dat niet alleen blanken een lichte schrikreactie geven op negers maar ook negers zelf hebben het.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2009 17:17 by Forever After Profiel van Forever After

Weet je meteen waarom we geen negerzoenen meer in de winkel hebben liggen...


 


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2009 17:18 by Jällö Profiel van Jällö

Overal waar je knetterdom volk rondhangt zie je racisme voorbijkomen, knul.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 17:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 juni 2009 17:17 schreef Forever After het volgende:
Weet je meteen waarom we geen negerzoenen meer in de winkel hebben liggen...

Omdat dat een mooie marketinghoax opleverde.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2009 17:31 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 10 juni 2009 17:26 schreef ZelThoR het volgende:
Omdat dat een mooie marketinghoax opleverde.

Vielleicht....
En dat samen met iemand die niks beters te doen heeft voor zijn/haar geld.

Ach, het patatje oorlog is ook nog steeds te krijgen.
En Anthrax heet ook nog steeds Anthrax.



 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 17:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 juni 2009 17:31 schreef Forever After het volgende:
Vielleicht....
En dat samen met iemand die niks beters te doen heeft voor zijn/haar geld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoen#Naamsverandering
quote:
En Anthrax heet ook nog steeds Anthrax.

Hadden ze niet daadwerkelijk tijdelijk hun naam veranderd?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2009 17:45 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 10 juni 2009 17:35 schreef ZelThoR het volgende:Hadden ze niet daadwerkelijk tijdelijk hun naam veranderd?

Ik heb geen idee...
Destijds wel gelezen dat ze er over nadachten, maar nooit gevolgd of het ook werkelijk zou gebeuren.
Aangezien ze nu nog/weer Anthrax heten ben ik er van uitgegaan dat men het heeft afgeblazen...


 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 19:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 juni 2009 17:45 schreef Forever After het volgende:
Ik heb geen idee...
Destijds wel gelezen dat ze er over nadachten, maar nooit gevolgd of het ook werkelijk zou gebeuren.
Aangezien ze nu nog/weer Anthrax heten ben ik er van uitgegaan dat men het heeft afgeblazen...

Hmm, wat ik van wiki begrijp was het een grapje. Of dat zeggen ze alleen om geen gezichtsverlies te lijden na de reacties erop


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-06-2009 19:10 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 10 juni 2009 17:26 schreef ZelThoR het volgende:
Omdat dat een mooie marketinghoax opleverde.


Waar ze keihard in faalden.


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 10-06-2009 19:35 by Temmink Profiel van Temmink

quote:
Op 10 juni 2009 17:31 schreef Forever After het volgende:
Vielleicht....
En dat samen met iemand die niks beters te doen heeft voor zijn/haar geld.

Ach, het patatje oorlog is ook nog steeds te krijgen.
En Anthrax heet ook nog steeds Anthrax.




Volgens mij hielden ze een ongelooflijk huilerig relaas in de docu Behind The Music over dat gebeuren van wel of niet doorgaan met de naam Anthrax.
Dat sneue gezanik in die docu vond ik persoonlijk veel irritanter dan die antraxgeintjes zelf.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-06-2009 19:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 juni 2009 17:18 schreef Jällö het volgende:
Overal waar je knetterdom volk rondhangt zie je racisme voorbijkomen, knul.

ook bij slim volk, xenophobie is natuurlijk een grote basis voor sexuele selectie, en dat is momenteel wel een erg sterke vorm van selectie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2009 20:10 by Jällö Profiel van Jällö

Ja, maar bij slim volk wordt die primitieve intuities grotendeels overstegen door intellect.
Het mag dan een oergevoel zijn om negers en blanken te onderscheiden qua emotionele en sexuele binding maar racistische superiteitstheoriëen & co zijn simpelweg onjuist.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2009 1:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat sowieso, maar jezelf zo gedragen geeft soms wel evolutionair voordeel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2009 6:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 juni 2009 15:59 schreef Ziona het volgende:
Ik moest meteen aan jullie denken!
Tsja, als er in berichten staat dat bijvoorbeeld "groepen automobilisten zich vaak schuldig maken aan snelheidsovertredingen" zegt dat niet zoveel. Maken ze in de berichtgeving melding dat dat specifiek "rij-instructeurs" zijn wordt het al wat anders. Gaan vervolgens mensen er hun mening over rij-instructeurs aan vast plakken, tsja. Maar hoe kunnen we dit voorkomen? Ik denk persoonlijk dat het het makkelijkste zou zijn als rij-instructeurs gewoon netjes zouden rijden, dan zouden er ook geen rare meningen worden gevormd.
Maar de hand in eigen boezem steken schijnt voor hele volksstammen nogal een probleem te zijn, getuige ook weer dit bericht:
quote:
Allochtonen op tournee tegen de PVV

Steeds meer allochtonen zijn bang omdat de PVV groter en groter wordt. Jongeren uit het Amsterdamse stadsdeel Bos en Lommer gaan op tournee naar de steden waar massaal op Geert Wilders is gestemd.


Niet alleen de oudere generatie heeft er genoeg van, ook jongeren voelen zich steeds minder welkom in Nederland.

Discussie

De jongeren willen in discussie met PVV-stemmers hard maken dat er meer is dan alleen de 'criminele Marokkaan'. "We worden neergezet als een stelletje aso's dat vanuit de moskee bomaanslagen wil plegen. Terwijl we keihard werken en ons steentje bijdragen. "We zijn erg geschrokken dat de PVV ook in onze gemeente de grootste is geworden", zo luidt de reactie van Yasmin van de jeugdraad van Bos en Lommer in de Spits.

Bus

Jongen tussen de 12 en 21 jaar van Antiliaanse, Marokkaanse en Nederlandse afkomst willen daarom voor de zomer met een bus naar de gemeenten gaan waar de PVV de grootste partij is geworden. Het plan is om daar in gesprek te gaan met de Wilders-achterban.

(SN)

Als die groep mensen nou eens op tour zou gaan en in gesprek met hun criminele cq lastige soortgenoten en met die groep tot overeenstemmingen komt, halen ze de hele basis onder de PVV vandaan. Hoe simpel kan het zijn soms?
quote:
Op 10 juni 2009 16:33 schreef Gemene Lepel het volgende:
Arabieren geitenneukers.
Jeetje. Boefje!

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-06-2009 7:43]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 9:10 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 11 juni 2009 6:48 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, als er in berichten staat dat bijvoorbeeld "groepen automobilisten zich vaak schuldig maken aan snelheidsovertredingen" zegt dat niet zoveel. Maken ze in de berichtgeving melding dat dat specifiek "rij-instructeurs" zijn wordt het al wat anders. Gaan vervolgens mensen er hun mening over rij-instructeurs aan vast plakken, tsja. Maar hoe kunnen we dit voorkomen? Ik denk persoonlijk dat het het makkelijkste zou zijn als rij-instructeurs gewoon netjes zouden rijden, dan zouden er ook geen rare meningen worden gevormd.
Maar de hand in eigen boezem steken schijnt voor hele volksstammen nogal een probleem te zijn, getuige ook weer dit bericht:

(SN)

Als die groep mensen nou eens op tour zou gaan en in gesprek met hun criminele cq lastige soortgenoten en met die groep tot overeenstemmingen komt, halen ze de hele basis onder de PVV vandaan. Hoe simpel kan het zijn soms?Jeetje. Boefje!


Ik krijg steeds meer de indruk dat die stemmen voor de PVV een duidelijk signaal is aan de gevestigde, veelal linksgeoriënteerde, politici dat men het theedrinken met onze criminele medelanders meer dan zat is. Zeker in steden als Amsterdam, Groningen en Rotterdam die traditioneel P.v.d.A bolwerken zijn...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-06-2009 9:43 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 11 juni 2009 9:10 schreef Taets van Avezaete het volgende:
veelal linksgeoriënteerde




Moeite met tellen wellicht?


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 10:09 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

goed lezen dargull...ik heb het over de grote steden met veel allochtonen dat juist daar veel op de PVV gestemd is...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-06-2009 10:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2009 17:35 schreef ZelThoR het volgende:
Hadden ze niet daadwerkelijk tijdelijk hun naam veranderd?
Basket Full Of Puppies meen ik me te herinneren. Staat me niet bij dat ze onder die naam hebben opgetreden en al helemaal geen plaat hebben gemaakt.

Maar gelukkig kwam Joey Belladonna daarna terug bij de band en kwam alles weer goed. Goddomme wat een gave shows waren dat toch in 2005 en 2006



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen