|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ach, hij had zelf toch al zoveel levens genomen... |
|
vrouwen doen het maandelijks, mannen nog wat meer zelfs. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Misschien tijd om het jachtseizoen te openen op de boomknuffelaars van de Partij van de Dieren... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Met die Thieme kun je volgens mij veel leukere dingen doen dan op jagen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze is niet vervelend om naar te kijken da's waar... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Een echte drijfjacht dan! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dan toch maar Thieme: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hehe, toch een beetje een eng wijf: quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha, wel erg leuk gevonden. Geweldig dat mensen in zulke dingen bevestiging kunnen vinden. |
|
Ze weet er in ieder geval een mooie draai aan te geven Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
in amerika is dat nog best een grote beweging, ze hebben er zelfs een museum voor gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-06-2009 12:08] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: (SN) Jammer, krijgt Lain het zo weer druk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
In plaats van je daar druk om te maken kun je ons beter even uitleggen wat er met dat toestel gebeurd is en wiens schuld het is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Iemand liep met zn aluminium hoed voorbij de radar? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
quote:Als ik net zoveel gegevens heb als destijds met die Turk kan ik een poging wagen. "Verdwenen" is zo vaag... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
AMSTERDAM – Een goede eerste indruk maken heeft volgens psycholoog Glenn Wilson weinig te maken met een bezoekje aan de zonnestudio, een beautysalon of de kapper. Met een glas op de juiste manier in de hand, wordt het volgens de Brit pas echt indruk maken. De psycholoog ontdekte namelijk dat de manier waarop iemand zijn glas hanteert, erg veel zegt over zijn of haar persoonlijkheid, zo meldt de Daily Mail maandag. Na een onderzoek waaraan 500 drinkers meededen, ontdekte Glenn Wilson acht categorieën: De flirt, de roddeltante, de lolbroek, de muurbloem, de playboy, de ijskoningin, de braller en het haantje. Click here to find out more! Losjes De flirt zal het glas bijvoorbeeld losjes vasthouden en ermee spelen, terwijl de ijskoningin haar drankje vastberaden voor zich houdt, om duidelijk te maken dat zij van avances niet gediend is. Volgens Wilson is deze kennis onontbeerlijk om een goede indruk op iemand te maken, omdat het helpt iemands persoonlijkheid te peilen. Tegelijkertijd waarschuwt de psycholoog dat het ook belangrijk is bewust te zijn van de signalen die je zelf uitzendt. Types De verschillende types kunnen als volgt herkent worden: De Flirt: Meestal een vrouw, houdt haar glas losjes vast en speelt ermee. De Muurbloem: Houdt haar glas defensief voor zich en drinkt het nooit leeg. Zo is er altijd afleiding in een moeilijke sociale situatie. De IJskoningin: Laat, door haar glas overdwars voor haar lichaam te houden, zien niet aangesproken te willen worden. De Roddeltante: Gebruikt haar glas om standpunten mee te onderstrepen. Volgens de psycholoog behoort Kate Moss tot dit type. De Lolbroek: Drinkt uit een flesje, dat hij nonchalant vasthoudt. De Playboy: Zal zijn glas op een tactische en zelfverzekerde manier gebruiken om voor elkaar te krijgen wat hij voor ogen heeft. De Braller: Drinkt alleen uit groot formaat en zwiept deze op agressieve wijze heen en weer. Het Haantje: Zal altijd een flesje gebruiken en hier weidse gebaren mee maken, omdat hij op deze manier het meest dominant aanwezig kan zijn. ___________________________________________ Joh. Ben ik duidelijk De Lolbroek. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: +1 hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat zegt het gros van het gepeupel natuurlijk. Het lijkt me stug dat mensen hun drinkgewoonte omschrijven als: "Ik drink uit zo groot mogelijke glazen en zwaai deze agressief heen en weer". [Dit bericht is gewijzigd door Temmink op 01-06-2009 13:15] |
|
quote: Waarom niet ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ZOG!!! Bruce Banner |
|
Ìk sta er niet tussen.... Ik zit altijd lam aan de bar en tik met m'n flesje op maat van de muziek mee op de bar. |
|
Wat zou mijn drinktype zijn? De enig juiste plek voor je biertje is voor je mond, onder een hoek van 45 graden, zolang hij vol is en rechtop voor me op de bar / tafel / whatever als hij leeg is zodat hij kan worden bijgevuld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |