IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-06-2009 16:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juni 2009 16:08 schreef MR. N het volgende:
Suprieur, sja, ik zou er om moeten lachen als het niet triest was. Maar hij komt toch ook op voor "het gewone volk"? (Whatever that may be).
Zo doet hij het wel voorkomen ja. In werkelijkheid heeft hij een dubbele agenda en doet hij behoorlijk veel pro-Joodse activiteiten. Hij vliegt daarom ook geregeld naar Isreal.

En dat werkt een stuk makkelijker als zoveel mogelijk "gewoon volk" op hem stemt



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-06-2009 16:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 juni 2009 16:15 schreef karnivoor het volgende:
daarom, lekker laten lijden!

+1

Jammer dat ie niet weer terugkan naar Brazilië eigenlijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-06-2009 17:03 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 12 juni 2009 16:37 schreef Greycloak het volgende:
+1

Jammer dat ie niet weer terugkan naar Brazilië eigenlijk.

Ik zou ook +1 zeggen als het ons geen geld kost om zulk uitschot in leven te houden.

Een grammetje kaliumcyanide door zijn laatste bak koffie.


 


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 12-06-2009 17:03 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 12 juni 2009 16:21 schreef Judge M. het volgende:
Zo doet hij het wel voorkomen ja. In werkelijkheid heeft hij een dubbele agenda en doet hij behoorlijk veel pro-Joodse activiteiten. Hij vliegt daarom ook geregeld naar Isreal.

En dat werkt een stuk makkelijker als zoveel mogelijk "gewoon volk" op hem stemt


Is er iet mis met pro-Israëlisch zijn dan?

Wat de koopzondag betreft, VVD, D66 & GL hebben geen van allen moeite met het de christelijke partijen erop wijzen dat religie achter de voordeur thuis hoort en niet in de publieke ruimte.
De VVD heeft al in 2003 een beleidsnota aangenomen (ingediend door Ayaan destijds) die stelt dat religieuze scholen geen overheidssubsidie zouden moeten ontvangen bijvoorbeeld. Liberalen vinden dat iedereen z'n ding moet kunnen doen, privaat en zolang men anderen daar geen schade mee berokkent.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-06-2009 17:05 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 12 juni 2009 12:02 schreef Mark het volgende:
Als je een leek bent kun je in de winkel gewoon een voorgeinstalleerde machine kopen of de winkel die zooi ter plekke laten installeren, dus dat is geen reden. En je kunt wel zeggen dat je het niet -hoeft- te gebruiken, maar het neemt wel flink veel ruimte in en het is een nachtmerrie om eraf te gooien. Nog afgezien van allerhande mogelijke conflicten met andere browsers. Ik vind het een prima zaak, dit. Goed zo Nelie!
Waarom zou dit dan alleen voor Internet Explorer moeten gelden en niet voor alle andere Windowsprogramma's waar ook genoeg (betere) alternatieven voor zijn? Ik denk dat het beter zou zijn geweest om de gebruiker bij de installatie te laten kiezen welke browser hij wilt, of om Internet Explorer volledig verwijderbaar te maken.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-06-2009 17:11 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
EC: Microsoft moet keuze bieden in plaats van Windows zonder IE

De Europese Commissie heeft sceptisch gereageerd op het besluit van Microsoft om Windows 7 in Europa zonder Internet Explorer te leveren. De consument krijgt hierdoor minder in plaats van meer keuze, vindt de commissie.

De EC heeft 'met interesse kennis genomen' van de plannen van Microsoft om Windows 7 in Europa zonder IE te leveren. De commissie heeft naar eigen zeggen echter nooit voorgesteld Windows geheel zonder browser te leveren. De EC onderzoekt momenteel of de integratie van Internet Explorer in Windows concurrentievervalsend is en zal binnenkort een conclusie presenteren. Als blijkt dat Microsoft IE al die jaren illegaal heeft meegeleverd, dan wil de commissie vasthouden aan het plan om consumenten te laten kiezen welke browser ze in Windows willen gebruiken, zo kan uit de woorden van de EC worden opgemaakt.

Voor consumenten die Windows in de winkel aanschaffen, biedt Microsoft straks minder in plaats van meer keuze op browsergebied, stelt de commissie. Overigens tekent de EC hier wel bij aan dat de winkelverkopen slechts vijf procent van de totale Windows-leveringen uitmaken. Voor de levering aan computerbrikanten kan Microsofts besluit gunstiger uitpakken, omdat die de consument alsnog tussen verschillende browsers kunnen laten kiezen, en in de meeste gevallen minstens Internet Explorer of een alternatief met het komende besturingssysteem zullen meeleveren.

Als de commissie concludeert dat Microsoft schuldig aan monopoliemisbruik was, zal het wel onderzoeken of de nieuwe situatie een afdoende oplossing voor het concurrentievervalsende gedrag biedt. Daarbij wordt ook gekeken naar eventuele acties van Microsoft die het losweken van IE van Windows teniet doen, en de lange duur van Microsofts gedrag zal ook niet buiten beschouwing blijven, zo waarschuwde de EC het bedrijf.

Opera laat bij monde van cto Hakon Wium Lie weten van mening te zijn dat de stap van Microsoft niet voor meer concurrentie op de browsermarkt zorgt. Ook de Noorse browserbouwer had liever gezien dat Microsoft aan consumenten de keuze uit meerdere browsers geeft.

Microsoft zegt juist te denken dat de opsplitsing garandeert dat het bedrijf in overeenkomst met de Europese mededingingsregels handelt. Als de stap van Microsoft echter bedoeld was om de Europese Commissie hiermee gunstig te stemmen, is dat niet bepaald geslaagd.

Ik krijg toch stellig de indruk dat Neli zelf niet weet wat ze wil...


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-06-2009 17:14 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dus als je een nieuwe pc koopt en je wil firefox moet je dit ergens anders downloaden en via een usb stick installeren? of eerst alsnog ie installeren... handig hoor!


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-06-2009 17:16 by Forever After Profiel van Forever After

Ze moeten het gewoon lekker laten zoals het is, of hooguit IE verwijderbaar maken.

Via IE kan iedereen die er behoefte aan heeft dan de gewenste alternatieve browser downloaden en installen en hoeft er niemand te zeuren.

De meeste gebruikers weten zonder moeite allerlei (vage al dan niet illegale) software voor vanalles te vinden en te installen dus dan moet ze dat met een alternatieve browser ook wel lukken.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-06-2009 17:17]


 


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 12-06-2009 17:36 by Dargull Profiel van Dargull

Deze post is gedaan vanuit de 21ste eeuw vanaf een Ubuntu 9.04 bak met een eenvoudige click op de knop 'synaptec' kan ik kiezen uit in een oogopslag een stuk of tien browsers die ik allemaal met 1 click kan installeren zonder dat ik ooit eerst een andere browser moet openen!

Wat zijn moderne besturings systemen toch een genot. Moddert U fijn allemaal verder in uw stuk software uit de vorige eeuw

*trekt zijn anti-windows-idioten-geflame pak aan*


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-06-2009 17:52 by XXL Profiel van XXL

Ik heb al dat gejank echt nooit begrepen.
Haal dan alles wat standaard in windows wordt meegeleverd er uit en maak dat optioneel zou ik zeggen. Tot aan de rekenmachine toe.

Wat is nou helemaal het probleem met I.E. standaard in je operating system?
Werkt alles nu minder goed?
Is er tegenwoordig nogsteeds een probleem met schijfruimte?

Firefox ernaast en als standaard browser instellen.
Wat veel mensen voor het gemak maar even vergeten is dat er nog steeds legio sites zijn die enkel in I.E. correct werken omdat sommige websleutelaars kennelijk te eigenwijs / of onkundig blijven om sites te maken die in alle browsers 100% correct werken.

Laat de EC dat probleem eerst maar eens zien fixen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2009 17:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 juni 2009 17:05 schreef Helvete het volgende:
Waarom zou dit dan alleen voor Internet Explorer moeten gelden en niet voor alle andere Windowsprogramma's waar ook genoeg (betere) alternatieven voor zijn? Ik denk dat het beter zou zijn geweest om de gebruiker bij de installatie te laten kiezen welke browser hij wilt, of om Internet Explorer volledig verwijderbaar te maken.


Ja. En als je een BMW koopt moet je er ook voor kunnen kiezen om een Ford ophanging eronder te zetten. Het is niet eerlijk dat BMW een monopolie heeft op gebied van ophangingen in BMW's.

99,9% van de gebruikers heeft geen enkel voordeel uit het feit dat ze in plaats van WMP, Foobar installeren of dat ze in plaats van Windows netwerkbeheer een 3rd party tooltje installeren. Die willen gewoon opstarten, klikken en gaan. Degenen die WEL alternatieven willen/nodig hebben konden gebruik maken van die alternatieven nog voordat tante Neelie haar tandjes in de billen van Bill zette.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2009 18:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 juni 2009 17:36 schreef Dargull het volgende:
Deze post is gedaan vanuit de 21ste eeuw vanaf een Ubuntu 9.04 bak met een eenvoudige click op de knop 'synaptec' kan ik kiezen uit in een oogopslag een stuk of tien browsers die ik allemaal met 1 click kan installeren zonder dat ik ooit eerst een andere browser moet openen!

Wat zijn moderne besturings systemen toch een genot. Moddert U fijn allemaal verder in uw stuk software uit de vorige eeuw

*trekt zijn anti-windows-idioten-geflame pak aan*


Linux is een leuke gimmick. Het kampt echter met tal van problemen, waarvan de miljoenen distributies de grootste zijn. Laatst een leuk intern onderzoek gelezen bij een Europeesche grootbank. Ze wilden overstappen op Linux als huis OS op de machines van de werknemers maar de TCO bleek veel hoger dan in geval van Windhoos.

Zoals ik hierboven schreef: Ja het is leuk om een auto helemaal te customizen zoals jij hem wilt hebben maar dat kost tijd (en dus geld). Daarom zijn de meeste mensen tevreden met een Focus of een Astra. Het voldoet prima.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-06-2009 18:10 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 12 juni 2009 17:52 schreef XXL het volgende:
Ik heb al dat gejank echt nooit begrepen.
Haal dan alles wat standaard in windows wordt meegeleverd er uit en maak dat optioneel zou ik zeggen. Tot aan de rekenmachine toe.

Wat is nou helemaal het probleem met I.E. standaard in je operating system?
Werkt alles nu minder goed?
Is er tegenwoordig nogsteeds een probleem met schijfruimte?

Firefox ernaast en als standaard browser instellen.
Wat veel mensen voor het gemak maar even vergeten is dat er nog steeds legio sites zijn die enkel in I.E. correct werken omdat sommige websleutelaars kennelijk te eigenwijs / of onkundig blijven om sites te maken die in alle browsers 100% correct werken.

Laat de EC dat probleem eerst maar eens zien fixen.



+1
voor zover dat nog niet duidelijk was...


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-06-2009 18:10 by XXL Profiel van XXL

Bovendien: Is er anno 2009 een Linux-distributie ( of ander OS) wat mij voor elk verkrijgbaar stukje hardware de juiste en meest optimale stuurprogramma's garandeerd?

Die vraag is namelijk bij mij hetgeen wat me er van weerhoudt een ander OS op mijn pc te gooien.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2009 18:12 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 juni 2009 18:10 schreef XXL het volgende:
Bovendien: Is er anno 2009 een Linux-distributie ( of ander OS) wat mij voor elk verkrijgbaar stukje hardware de juiste en meest optimale stuurprogramma's garandeerd?

Die vraag is namelijk bij mij hetgeen wat me er van weerhoudt een ander OS op mijn pc te gooien.


Dacht ut niet.

Een aantal van mijn medewerkers, hardcore Linux josti's, werken sinds kort allemaal op Win7 en willen eigenlijk niet meer terug.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-06-2009 18:14 by Forever After Profiel van Forever After

Enige tijd geleden op een virtuele pc Ubuntu geinstalleerd en toen werd mij ook zonder iets te vragen Firefox door de strot geduwd en een halve versie van OpenOffice...


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-06-2009 18:18 by XXL Profiel van XXL

En kennelijk is er ook bij linuxgebruikers nog zoveel vraag naar I.E. dat er een versie voor linux beschikbaar is.

Laat de EC me dat dan ook eens uitleggen.
Als daar niet voldoende vraag naar is steekt daar toch geen mens tijd en / of geld in?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-06-2009 18:19]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-06-2009 18:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 juni 2009 17:52 schreef XXL het volgende:
Wat is nou helemaal het probleem met I.E. standaard in je operating system?


Ik vind het an sich geen probleem dat er een browser van MS in zit, al zou een oplossing als die Dargull in zijn OS heeft charmanter zijn. Waar ik wél een probleem mee heb is dat je Windows Update alleen via IE kan draaien. Klein puntje maar, al met al vind ik het wel best zo.
quote:

Wat veel mensen voor het gemak maar even vergeten is dat er nog steeds legio sites zijn die enkel in I.E. correct werken omdat sommige websleutelaars kennelijk te eigenwijs / of onkundig blijven om sites te maken die in alle browsers 100% correct werken.

Nee, dat is omdat IE zich niet (volledig) aan de standaarden houdt. IE slikt dingen die eigenlijk fout zijn, websleutelaars maken een website die dan wél in IE werkt maar niet in browsers die zich goed aan de standaarden houden. Wordt wel telkens minder, dit probleem.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-06-2009 18:23 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juni 2009 18:14 schreef Forever After het volgende:
Enige tijd geleden op een virtuele pc Ubuntu geinstalleerd en toen werd mij ook zonder iets te vragen Firefox door de strot geduwd en een halve versie van OpenOffice...
IE is er dan ook niet voor Linux of je moet Wine draaien..



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-06-2009 18:25 by XXL Profiel van XXL

Owja, heeft iemand trouwens het idee dat windows door het weglaten van een standaard meegeleverde browser goedkoper gaat worden? Ik namelijk niet.

Sterker nog: het zou mij niet verbazen als er nog voor het eind van het jaar een cd-rom met I.E. TE KOOP is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2009 18:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 juni 2009 18:23 schreef ZelThoR het volgende:
Waar ik wél een probleem mee heb is dat je Windows Update alleen via IE kan draaien. Klein puntje maar, al met al vind ik het wel best zo.



Je iPhone of iPod kan je ook alleen via iTunes updaten. Een producent mag toch zelf bepalen hoe hij zijn product distribueert?

Grap is dat Neelie denkt dat ze nu iets bereikt heeft maar juist vanwege het bovenstaande gaat toch iedereen IE installeren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2009 18:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 juni 2009 18:23 schreef Judge M. het volgende:
IE is er dan ook niet voor Linux of je moet Wine draaien..
Maar waarom dan standaard Firefox? Er zijn meerdere Linux browsers.

Neelie, doe er wat aan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-06-2009 18:28 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 12 juni 2009 18:23 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, dat is omdat IE zich niet (volledig) aan de standaarden houdt. IE slikt dingen die eigenlijk fout zijn, websleutelaars maken een website die dan wél in IE werkt maar niet in browsers die zich goed aan de standaarden houden. Wordt wel telkens minder, dit probleem.


Vandaar ook mijn '/ onkundig'


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-06-2009 18:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juni 2009 18:28 schreef Chelman het volgende:
Maar waarom dan standaard Firefox? Er zijn meerdere Linux browsers.
in een KDE omgeving zat ook altijd Konqueror erbij...

quote:
Neelie, doe er wat aan.
Zodat de open source nog openbaarder wordt?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-06-2009 18:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 juni 2009 18:26 schreef Chelman het volgende:
Je iPhone of iPod kan je ook alleen via iTunes updaten. Een producent mag toch zelf bepalen hoe hij zijn product distribueert

Dat recht hebben ze zeker, maar dan kan ik het nog wel irritant vinden

In het bijzonder in het geval van iTunes, dat programma heeft echt serieuze issues (terwijl het op zich een paar hele goede functies heeft). Of althans, dat had het toen ik mijn iPod Shuffle nog gebruikte. Een tijdje werd er ook altijd Quicktime ongevraagd meegeinstalleerd, meteen een icoontje erbij in je system tray. Dat is later gelukkig optioneel gemaakt.

Verder weet ik niet in hoeverre op de verpakking van iPods vermeld wordt dat je aan iTunes vastzit en dat je (destijds in ieder geval) maar op 1 PC je iPod kunt vullen. Ook dat recht hebben ze natuurlijk, maar past niet echt bij een bedrijf wat claimt gebruiksvriendelijkheid en niet-Microsoft-evil te zijn

Maar goed, je hebt helemaal gelijk en zolang er geen misleiding plaatsvindt kan ik er verder geen bezwaren tegenhebben die ik via de wet hard kan maken
quote:
Grap is dat Neelie denkt dat ze nu iets bereikt heeft maar juist vanwege het bovenstaande gaat toch iedereen IE installeren.

Yup. Nooit begrepen waarom je ook niet alles via die standaard gele-schild-met-uitroepen-teken app kunt updaten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen