![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, daar heb je ook gelijk in, zij zijn de echte boosdoeners; maar dat probleem had niet bestaan als IE strict was ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Open source software gebruik ik eigenlijk hoofdzakelijk omdat het gratis legaal te verkrijgen is. Open Office doet voor mijn persoonlijk gebruik absoluut niet onder aan een duur office pakket. Momenteel ben ik wat aan het stoeien met 'Gimp'als alternatief voor photoshop. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat schijnt sinds Vista niet meer zo te zijn. (Van ergens anders gelezen). quote: Ik ook niet. Neem de Windows versies zonder WMP maar als voorbeeld. Is dat niet de N versie? Die koopt toch geen hond. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-06-2009 18:49] ![]() |
|
quote: Dat klopt geloof ik. Hoe zit het met Windows 7 dan? Want ik ga Vista niet gebruiken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Daar zal het dan denk ik wel hetzelfde zijn gezien de grote gelijkenis. ![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik met Vista eigenlijk ook helemaal geen problemen ondervindt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Vrouw gooit matras met 700.000 euro weg Uitgegeven: 10 juni 2009 15:30 Laatst gewijzigd: 10 juni 2009 15:51 TEL AVIV - Een Israëlische vrouw uit Tel Aviv dacht een goede daad te doen: ze kocht een nieuwe matras voor haar moeder en gooide de oude weg. Maar toen haar moeder thuiskwam viel die bijna flauw van de verrassing, aldus Israëlische media woensdag. Ze had namelijk al haar spaargeld van omgerekend ruim 700.000 euro in de oude matras verstopt. Zoektocht Toen ze de vergissing ontdekten, bleek de vuilnisophaaldienst de matras al te hebben afgevoerd. De zoektocht op drie stortplaatsen daarna leverde niks op. De vuilnisdienst helpt de vrouw intussen met zoeken, maar het wordt moeilijk. Dagelijks worden er duizenden tonnen vuilnis afgeleverd. Eén stortplaats heeft extra veiligheidsmaatregelen genomen om gelukszoekers de pas af te snijden. De dochter, die alleen onder de naam Anat bekend is, reageerde uiteindelijk gelaten: ''We moeten alles in de juiste verhouding zien en God danken voor het goede en het slechte.'' De moeder heeft niet gereageerd. © ANP :') Je moeder. ![]() |
|
quote: Grote gelijkenis? Voor Win 7 hebben ze toch juist zo'n beetje alle veranderingen van Vista weggelaten? quote: Ik moet gamen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-06-2009 18:52] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik ook niet, maar de eerste versie die uitkwam heeft een negatief stempel op Vista gedrukt die er bij de meesten met geen mogelijkheid meer uit te krijgen is. En die draaide bij mij ook al probleemloos. Sinds SP1 is het alleen maar beter geworden. De eerste versie van XP was ook een ramp en pas na SP1 kwam ook daar pas de glorietijd. @Zelthor Ik heb geen idee wat ze allemaal wel en niet verandert hebben. Het meest opvallende is de iets andere desktop en de performance boost tov Vista. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-06-2009 18:55] ![]() |
|
quote: Zeg dan niet "gezien de grote gelijkenis" ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Windows is toch echt een puur desktop OS, geen zich zelf respecterend bedrijf of onderzoeksinstelling dat stabiliteit vereist draait kritieke servers op Windows. Solaris, BSD, Linux, noem de Unix derivaten maar op, server side draai je iets in die geest en geen Windows. En ook bij grote banken vermoed ik dat je in 'de kelder' Unix derivaten gaat treffen (mac os/x is ook een unix/bsd deriviaat trouwens). Iedereen die een Popcorn Hour of een vergelijkbare media tank bezit heeft ook gewoon een linux box bij z'n TV staan trouwens, en de meest NAS-en draaien ook linux varianten. OO is met 2 klikken te de-installeren, IE niet, en wie met mij een wedje wil leggen of de eerste officiële Vista of de eerste Ubuntu 9.04 meer hardware out-of-the-box ondersteunde heeft een deal. En een gimmick is een groot woord voor een besturingssysteem dat door een hele hoop groot bedrijven dagelijks gebruikt wordt, ook op de desktop. Maar de beste voorbeelden zijn Google (de websearch draait op een zwaar gemodificeerde linux variant, zou ook niet anders kunnen volgens Google zelf) en Cisco (de wereld leider op het gebied van serieuze netwerk swicthes, de kans dat deze pagina niet lang een cisco systeem kwam voordat hij op je scherm verscheen is praktisch 0) maakt op grote schaal gebruik van linux. Maar ook de hele overheid in Mexico City bijvoorbeeld, NASA gebruikt Fedora op grote schaal en ook de US Army maakt voor een aantal systemen gebruik van Linux, verder zijn bijna alle Apache/SQL/PHP webservers (en dat zijn er heeeeeeel veel (ZM vermoedelijk ook)) Linux/Unix/BSD systemen dus 'gimmick' mwoah... ![]() Klein op desktop ja, dat wel maar zeker geen 'gimmick' ![]() [edit godver wat een hoop spelfouten /edit] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 12-06-2009 19:06] ![]() |
|
quote: Zoals jij het omschreef zou Windows 7 eerder op XP lijken... ![]() En Vista is toch echt als basis gebruitk voor zover ik gelezen heb. Zelfs al hebben ze hele stukken herschreven. ![]() |
|
quote: Ik game me te pletter met vista als os, werkt prima. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Het probleem is dat het niet (op een normale manier) te verwijderen is, al vind ik dat dit aan Microsoft zelf is om te bepalen. quote:Dat is denk ik alleen voor websitebouwers die ook willen testen of hun websites ook in Internet Explorer goed werken. Ik geloof echt niet dat er zo'n groot deel Linuxgebruikers is dat de voorkeur geeft aan Internet Explorer. quote:Er zit standaard Firefox bij omdat de meeste gebruikers wel een browser voorgeïnstalleerd willen hebben en Firefox een goede browser is die vrijwel alle Linuxgebruikers kennen. Het is heel makkelijk in Linux om Firefox volledig te verwijderen en een alternatieve browser te installeren, zoals Dargull al eerder beschreef. quote:Helemaal mee eens. quote:Ik heb toch veel meer problemen gehad met de hardwareondersteuning van Ubuntu 8.04 / 8.10 dan met die van de eerste Windows Vista, maar dat zal gedeeltelijk ook wel aan mij liggen. Zo is het mij nog niet gelukt om mijn printer goed aan de praat te krijgen in Linux, heb ik lang met het geluid moeten klooien voordat dat eenmaal goed werkte en de bestandsoverdracht naar mijn USB-sticks gaat een stuk langzamer, soms zelfs zo langzaam dat ik er speciaal Windows voor opstart, omdat er anders geen einde aan komt. Deze problemen zullen echter wel allemaal op te lossen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 12-06-2009 19:24] ![]() |
|
Eerlijkheid gebied me te zeggen da 9.04 een stuk vlotter installeerde dan voorgaande versies met 8.10 best lang lopen kutten om de wifi in m'n flapjap aan de gang te krijgen. Maar 9.04 is schokkend goed vlot geinstalleerd eerste keer dat ik zonder twijfel durf te zeggen dat het simpler is dan windows installeren. Maar ik heb ook wel Windows installaties gedaan die niet al m'n hardware herkenden, best een hoop zelfs. Ik heb niks tegen betaalde software overigens ik betaal voor Fluendo (proprietary DivX, RealPlayer en Windows media codecs) om o.a. wmv en bepaalde streams online af te kunnen spelen. En ik betaal ook voor CeDeGa om met wat minder moeite te gamen op m'n linuxdoos. Ik betaal ook geld aan Last.fm en Spotify iedere maand, ik ben geen 'alles moet gratis zeloot' voor een goed product/service betaal ik gewoon, Windows is in mijn ogen alleen geen E189,- waard (en ook geen goed product) ;-) ![]() |
|
quote:Same here. Ik had het stukken erger verwacht. Alhoewel ik er zeker van ben dat hij zo soepel loopt door de specs van mijn laptop (Dualcore T9400 + 4GB geheugen) gecombineerd met dat ik alle grafische liflafjes heb uitgezet.. ![]() |
|
quote:Ik krijg nog steeds mijn (oude) scanner en webcam niet aan de praat in Windows Vista, maar die gebruik ik toch vrijwel nooit. Laatste tijd gebruik ik Ubuntu 8.10 bijna niet meer, alleen maar omdat ik mijn USB-sticks en printer niet goed aan de praat krijg. Verder valt het geluid wel eens uit of doet Flash het niet. ![]() |
|
quote: quote: ![]() |
|
quote:Dubbele agenda? Weer teveel Indymedia gelezen? Niets dubbels aan de agenda van Wilders en/of de PVV. Als een partij duidelijk is waar hij staat tenopzichte van Israël is het de PVV. Echt... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Daar wonen Joden.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: dan nog had hij haar toch gewoon kunnen arresteren taseren en dan zeker bij een 72 jarige vind ik nog behoorlijk overdreven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Als je goed kijkt zie je dat mevrouw niet meewerkt als hij haar wil arresteren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
dusn is het nu echt zo moeilijk om een armpje te pakken en die op haar rug te duwen, zou ze voor de uitvinding van de taser een losgeslagen oude oma zijn geweest waarbij een heel corps voor uit moest rukken? die agent is gewoon een luie mongool. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Compleet irrelevant, hij handelt correct. Ik ruik in deze topic weer eens blinde haat, het moet wel fout zijn want het is een Amerikaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |