IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 25-05-2009 9:49 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 25 mei 2009 9:36 schreef Lainedil het volgende:
Is hij Moslim geworden? "Volg ons, of je gaat er aan!"

Haha, godver zeg!

Edit: in de Elexo-stukjes op onze site is het tenminste nog "iedereen gaat er aan, of je ons mag of niet."


Je bedoelt iedereen die niet Fries is en het besef heeft dat er betere bands zijn?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-05-2009 9:55 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 mei 2009 16:51 schreef XXL het volgende:
De laatste keer dat ik bij je thuis was had ik niet de indruk dat jij in die groep huizenbezitters zit.
Tegenwoordig woon ik 3 keer zo groot maar ik huur nog steeds ja

(en ik heb een aparte logeerkamert tegenwoordig dus u, en mevrouw Pionneke zijn nog steeds van harte welkom )

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 25-05-2009 9:57]



invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2009 10:04 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 24 mei 2009 17:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
CONCLUSIVE PROOF

That There Is No God and Humans Are Essentially Evil
Meet Pony. She is an orangutan from a small village in Borneo, where they cut down the rain forest to render the palm oil that gets sold abroad and made into lip salve, ice cream, chocolates, and cheese crackers.

Vice: So tell us about Pony.

Michelle Desilets [Director of the Borneo Orangutan Survival Foundation]: Pony is an orangutan from a prostitute village in Borneo. We found her chained to a wall, lying on a mattress. She had been shaved all over her body.

I want to cry.

If a man walked near her, she would turn herself around, present herself, and start gyrating and going through the motions. She was being used as a sex slave. She was probably about six or seven years old when we rescued her, but she had been held captive by a madam for a long time. The madam refused to give up the animal because everyone loved Pony and she was a big part of their income. They also thought Pony was lucky, as she would pick winning lottery numbers.

Did the clients realize that they were in fact getting an orangutan?

Oh yeah, they would come in especially for it. You could choose a human if you preferred, but it was a novelty for many of the men to have sex with an orangutan. They shaved her every other day, which meant that her skin had all these pimples and was very irritated. The mosquitoes would get to her very badly and the bites would become septic and be very infected, as she would scratch them constantly. They would put rings and necklaces on her. She was absolutely hideous to look at.

http://www.viceland.com/int/v14n10/htdocs/yo1.php

Sjeezzzz....

Lees de comments ook ff.



comments ook gelezen, verdomme zeg.
ik zie het ook steeds minder positief in voor de mensheid.
waar zijn zaken als gezond verstand en eervol geweten gebleven.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-05-2009 10:53 by Count Steel Profiel van Count Steel

WTF

Bruidegom drinkt zich dood op eigen bruiloft

TAIPEI - Een Taiwanese bruidegom heeft zich het afgelopen weekeinde doodgedronken. De 35-jarige man dronk op zijn bruiloftsfeest zo veel, dat zijn gezicht zwart uitsloeg.

Hij werd in het ziekenhuis opgenomen, maar de behandeling mocht niet meer baten.

Dat meldde de politie van de Taiwanese hoofdstad Taipei maandag. ''Iedereen had het geweldig naar zijn zin. We weten niet wat er is gebeurd'', zei een medewerkster van het restaurant waar het feest werd gehouden.

© ANP


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-05-2009 10:57 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

haha ik wilde net hetzelfde plaatsen, wat een baas zijn gezicht werd zwart van het drinken


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-05-2009 11:00 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 24 mei 2009 17:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
CONCLUSIVE PROOF

That There Is No God and Humans Are Essentially Evil
Meet Pony. She is an orangutan from a small village in Borneo, where they cut down the rain forest to render the palm oil that gets sold abroad and made into lip salve, ice cream, chocolates, and cheese crackers.

Vice: So tell us about Pony.

Michelle Desilets [Director of the Borneo Orangutan Survival Foundation]: Pony is an orangutan from a prostitute village in Borneo. We found her chained to a wall, lying on a mattress. She had been shaved all over her body.

I want to cry.

If a man walked near her, she would turn herself around, present herself, and start gyrating and going through the motions. She was being used as a sex slave. She was probably about six or seven years old when we rescued her, but she had been held captive by a madam for a long time. The madam refused to give up the animal because everyone loved Pony and she was a big part of their income. They also thought Pony was lucky, as she would pick winning lottery numbers.

Did the clients realize that they were in fact getting an orangutan?

Oh yeah, they would come in especially for it. You could choose a human if you preferred, but it was a novelty for many of the men to have sex with an orangutan. They shaved her every other day, which meant that her skin had all these pimples and was very irritated. The mosquitoes would get to her very badly and the bites would become septic and be very infected, as she would scratch them constantly. They would put rings and necklaces on her. She was absolutely hideous to look at.

http://www.viceland.com/int/v14n10/htdocs/yo1.php

Sjeezzzz....

Lees de comments ook ff.



Dank je, ik heb zojuist huilend van het lachen het hoorcollege moeten verlaten


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2009 13:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 mei 2009 10:57 schreef Rotzak het volgende:
haha ik wilde net hetzelfde plaatsen, wat een baas zijn gezicht werd zwart van het drinken


lijkt me wel heel bizar, ik denk dat ze bedoelden dat het zwart voor zn ogen werd, aangezien dat erg vaak gebeurt met een stevige slok op.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 25-05-2009 13:10 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 25 mei 2009 10:53 schreef Count Steel het volgende:
WTF

Bruidegom drinkt zich dood op eigen bruiloft

TAIPEI - Een Taiwanese bruidegom heeft zich het afgelopen weekeinde doodgedronken. De 35-jarige man dronk op zijn bruiloftsfeest zo veel, dat zijn gezicht zwart uitsloeg.

Hij werd in het ziekenhuis opgenomen, maar de behandeling mocht niet meer baten.

Dat meldde de politie van de Taiwanese hoofdstad Taipei maandag. ''Iedereen had het geweldig naar zijn zin. We weten niet wat er is gebeurd'', zei een medewerkster van het restaurant waar het feest werd gehouden.

© ANP


:')!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-05-2009 14:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 mei 2009 11:00 schreef Rotzak het volgende:
Dank je, ik heb zojuist huilend van het lachen het hoorcollege moeten verlaten

ZM'en tijdens college? Kneus.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2009 14:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vond het al heel wat dat ie naar college ging ..


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-05-2009 14:35 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 mei 2009 14:04 schreef ZelThoR het volgende:
ZM'en tijdens college? Kneus.


+ oneindig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-05-2009 15:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 mei 2009 14:04 schreef ZelThoR het volgende:
ZM'en tijdens college? Kneus.

Precies. Wie gaat er nu naar college?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-05-2009 15:41 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 25 mei 2009 14:12 schreef Jenje het volgende:
Vond het al heel wat dat ie naar college ging ..


Er staan ook geen stoelen meer in nu


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2009 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zou ie wel gekleed zijn?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-05-2009 15:48 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 25 mei 2009 14:04 schreef ZelThoR het volgende:
ZM'en tijdens college? Kneus.

Je kunt het ook andersom zien, hij volgt tenminste college tijdens het ZM'en. Niet slecht.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-05-2009 16:35 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 25 mei 2009 15:44 schreef Jenje het volgende:
Zou ie wel gekleed zijn?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-05-2009 16:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 mei 2009 15:38 schreef bastianus het volgende:
Precies. Wie gaat er nu naar college?
Ik niet in ieder geval
quote:
Op 25 mei 2009 15:48 schreef Jällö het volgende:
Je kunt het ook andersom zien, hij volgt tenminste college tijdens het ZM'en. Niet slecht.



[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-05-2009 16:59]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-05-2009 16:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

edit: dubbelpost typ tyfus quote ellende bah

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-05-2009 16:59]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2009 18:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

alsof colleges altijd zo informatief of te volgen zijn. Zeker als je verplichte colleges hebt zul je welleens wat anders op je laptop bekijken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-05-2009 19:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 mei 2009 18:27 schreef ElitE het volgende:
alsof colleges altijd zo informatief of te volgen zijn.

Dan ga je toch lekker niet
quote:
Zeker als je verplichte colleges hebt zul je welleens wat anders op je laptop bekijken.

Oh ja, dat kan ook zeker kut zijn. Je af laten leiden door ZM gaat je alleen sowieso niet helpen om het wél interessant te maken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2009 20:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 mei 2009 19:36 schreef ZelThoR het volgende:
Dan ga je toch lekker niet


heeh dat is dan ook mijn meest gekozen optie hehe.

quote:
Oh ja, dat kan ook zeker kut zijn. Je af laten leiden door ZM gaat je alleen sowieso niet helpen om het wél interessant te maken.


en je komt op dit forum omdat je moet van je mama?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-05-2009 20:26 by Nix Profiel van Nix

Automobilist rijdt door na doodrijden jongetje
Uitgegeven: 25 mei 2009 14:14
Laatst gewijzigd: 25 mei 2009 17:48

IJHORST - Bij een aanrijding met een personenauto zondagavond in IJhorst (Overijssel) is een 9-jarige jongen uit die plaats om het leven gekomen. De bestuurder reed na het ongeval door, maar maandag is een verdachte aangehouden.

Dat meldde de politie maandag. De jongen werd rond half negen in de avond op de Heerenweg aangereden door een grote auto met zogeheten bullbar voorop.

Het slachtoffer overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Getuigen meenden de auto eerder op het trekkerslepfestival bij Zuidwolde te hebben gezien.

Volgens de politie viel de bestuurder daar op door zijn rijgedrag.


Onderzoek

De politie hield maandag een 34-jarige man uit de gemeente Staphorst aan wegens het dodelijke ongeval. De politie onderzoekt of de man bij dit ongeval betrokken was.

Een bullbar is oorspronkelijk ontworpen als bescherming tegen aanrijdingen met wilde dieren. Dergelijke voorzieningen op auto's zijn, mits ze voldoen aan bepaalde veiligheidseisen, niet verboden. Dat blijkt uit gegevens van het ministerie van Verkeer en Waterstaat.


www.nu.nl


x1000


Drank & autorijden


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-05-2009 21:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik hoop dat hij een flinke taakstraf krijgt. (...)

quote:
Chirurg snijdt per ongeluk tepel weg

In Boedapest heeft een chirurg per ongeluk een tepel in plaats van een gezwel weggesneden. De patiënte, een 17-jarig meisje, liet een moedervlek op haar borst operatief verwijderen.

"Hoe kan een dokter de tepel verwarren met een moedervlek?", vraagt de moeder van het slachtoffer zich af. "Een kind kan het verschil zien. Haar leven is verwoest." Het ziekenhuis heeft inmiddels gereageerd, en betreurt het incident. Er is een onderzoek gestart.

(SN)

Niet om dit goed te praten maar op een gemiddelde stranddag zijn er genoeg tepels te spotten die op moedervlekken lijken.
Dan nog; prutser.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-05-2009 21:58 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 mei 2009 14:35 schreef Ralph het volgende:
+ oneindig.


Ik heb dat niet nodig, beter was jij wat minder naar college geweest en had meer sociale dingen gedaan, dan was je nu ook niet zo'n zure piktrekker geweest.


Against God and Government


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-05-2009 22:00 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 25 mei 2009 21:58 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb dat niet nodig, beter was jij wat minder naar college geweest en had meer sociale dingen gedaan, dan was je nu ook niet zo'n zure piktrekker geweest.


aan die opmerking te zien ben jij de gene die zuur is

anyway, dingen slopen, mensen onder tekenen en in je blote reet rondlopen zijn imo niet echt "sociale dingen"

maar dat zal dan vast wel weer aan mij liggen

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 25-05-2009 22:01]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen