|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Tegenwoordig woon ik 3 keer zo groot maar ik huur nog steeds ja (en ik heb een aparte logeerkamert tegenwoordig dus u, en mevrouw Pionneke zijn nog steeds van harte welkom ) [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 25-05-2009 9:57] |
|
quote: comments ook gelezen, verdomme zeg. ik zie het ook steeds minder positief in voor de mensheid. waar zijn zaken als gezond verstand en eervol geweten gebleven. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
WTF Bruidegom drinkt zich dood op eigen bruiloft TAIPEI - Een Taiwanese bruidegom heeft zich het afgelopen weekeinde doodgedronken. De 35-jarige man dronk op zijn bruiloftsfeest zo veel, dat zijn gezicht zwart uitsloeg. Hij werd in het ziekenhuis opgenomen, maar de behandeling mocht niet meer baten. Dat meldde de politie van de Taiwanese hoofdstad Taipei maandag. ''Iedereen had het geweldig naar zijn zin. We weten niet wat er is gebeurd'', zei een medewerkster van het restaurant waar het feest werd gehouden. © ANP Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
haha ik wilde net hetzelfde plaatsen, wat een baas zijn gezicht werd zwart van het drinken Against God and Government |
|
quote: Dank je, ik heb zojuist huilend van het lachen het hoorcollege moeten verlaten Against God and Government |
|
quote: lijkt me wel heel bizar, ik denk dat ze bedoelden dat het zwart voor zn ogen werd, aangezien dat erg vaak gebeurt met een stevige slok op. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :')! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ZM'en tijdens college? Kneus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vond het al heel wat dat ie naar college ging .. |
|
quote: + oneindig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Precies. Wie gaat er nu naar college? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Er staan ook geen stoelen meer in nu Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zou ie wel gekleed zijn? |
|
quote: Je kunt het ook andersom zien, hij volgt tenminste college tijdens het ZM'en. Niet slecht. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik niet in ieder geval quote: [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-05-2009 16:59] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
edit: dubbelpost typ tyfus quote ellende bah [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-05-2009 16:59] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
alsof colleges altijd zo informatief of te volgen zijn. Zeker als je verplichte colleges hebt zul je welleens wat anders op je laptop bekijken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dan ga je toch lekker niet quote: Oh ja, dat kan ook zeker kut zijn. Je af laten leiden door ZM gaat je alleen sowieso niet helpen om het wél interessant te maken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: heeh dat is dan ook mijn meest gekozen optie hehe. quote: en je komt op dit forum omdat je moet van je mama? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Automobilist rijdt door na doodrijden jongetje Uitgegeven: 25 mei 2009 14:14 Laatst gewijzigd: 25 mei 2009 17:48 IJHORST - Bij een aanrijding met een personenauto zondagavond in IJhorst (Overijssel) is een 9-jarige jongen uit die plaats om het leven gekomen. De bestuurder reed na het ongeval door, maar maandag is een verdachte aangehouden. Dat meldde de politie maandag. De jongen werd rond half negen in de avond op de Heerenweg aangereden door een grote auto met zogeheten bullbar voorop. Het slachtoffer overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Getuigen meenden de auto eerder op het trekkerslepfestival bij Zuidwolde te hebben gezien. Volgens de politie viel de bestuurder daar op door zijn rijgedrag. Onderzoek De politie hield maandag een 34-jarige man uit de gemeente Staphorst aan wegens het dodelijke ongeval. De politie onderzoekt of de man bij dit ongeval betrokken was. Een bullbar is oorspronkelijk ontworpen als bescherming tegen aanrijdingen met wilde dieren. Dergelijke voorzieningen op auto's zijn, mits ze voldoen aan bepaalde veiligheidseisen, niet verboden. Dat blijkt uit gegevens van het ministerie van Verkeer en Waterstaat. www.nu.nl x1000 Drank & autorijden I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik hoop dat hij een flinke taakstraf krijgt. (...) quote: (SN) Niet om dit goed te praten maar op een gemiddelde stranddag zijn er genoeg tepels te spotten die op moedervlekken lijken. Dan nog; prutser. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb dat niet nodig, beter was jij wat minder naar college geweest en had meer sociale dingen gedaan, dan was je nu ook niet zo'n zure piktrekker geweest. Against God and Government |
|
quote: aan die opmerking te zien ben jij de gene die zuur is anyway, dingen slopen, mensen onder tekenen en in je blote reet rondlopen zijn imo niet echt "sociale dingen" maar dat zal dan vast wel weer aan mij liggen [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 25-05-2009 22:01] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |