IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-06-2009 19:02 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 14 juni 2009 16:10 schreef Greycloak het volgende:


lang verhaal over spam



(SN)

Meningen? Gaat dit lukken, is dit mogelijk, haalbaar?


Grappig initiatief.

Zodra ze dat verbod wereldwijd weten in te voeren zie ik er echter meer heil in.

Edit: Valt het doorsturen van onzinnige berichten aan al je hyves-contacten ook onder spam?
Dat levert me namelijk aanzienlijk meer ergernis op.

Edit 2: En het openen van spam-topics op bijvoorbeeld ZM.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-06-2009 19:08]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-06-2009 8:08 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Een 26-jarige man uit Oud-Alblas heeft zich vergrepen aan een shetlandpony. De man werd op heterdaad betrapt door de eigenaar van het dier, een agent van de Rotterdamse politie. Deze hield de indringer aan, en leverde hem over aan zijn collega's.

Toen de agent na zijn dienst thuiskwam, brandde er licht in de paardenstal bij zijn woning. De agent nam poolshoogte en trof zijn plaatsgenoot aan, terwijl deze zichzelf aan het bevredigen was bij de pony. Volgens een politiewoordvoerster heeft de 26-jarige ook 'contact' gehad met het dier.




Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 9:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wilders: miljoenen moslims moeten weg

Van onze verslaggever
Gepubliceerd op 14 juni 2009 22:00, bijgewerkt op 15 juni 2009 08:14

AMSTERDAM - Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om ‘miljoenen, tientallen miljoenen’ mensen. PVV-leider Wilders heeft dit zaterdag gezegd in een interview voor de Deense televisie.

‘Een enorm aantal moslims wil een andere samenleving dan de democratie die we nu hebben’, aldus Wilders. ‘Het is nog een minderheid, maar zodra ze sterker worden, zullen ze van toon veranderen en zal het te laat zijn om terug te vechten.’ Volgens Wilders is het ‘een paar minuten voor twaalf’ en kan er niet langer worden gewacht met maatregelen.

Hoog geboortecijfer
In het interview schetst Wilders dat de Europese beschaving wordt bedreigd door massale immigratie uit moslimlanden en een hoog geboortecijfer onder moslims. Volgens hem zijn moslims verantwoordelijk voor het grootste deel van de misdaad. In Kopenhagen, zegt hij wordt 80 procent van de misdrijven gepleegd door immigranten, de meesten moslims. ‘In Nederland is dat hetzelfde.’ In Denemarken zou 70 procent van de gedetineerden een moslimachtergrond hebben. ‘In Nederland is dat helaas niet veel anders.’
Tekst gaat verder onder de video

Wilders heeft ‘een heel duidelijke boodschap’ voor de moslims in Europa. ‘Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen.’ Maar zo niet, als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen. Het is een rode lijn: als je die overschrijdt, sturen we je dezelfde dag terug.’

Waarden
Op de herhaalde vraag van de interviewer hoeveel van de moslims in Europa de door Wilders geschetste problemen vertegenwoordigen, zegt hij: ‘Miljoenen. Tientallen miljoenen.’ Later heeft hij het over ‘miljoenen nu’ die misdrijven plegen en ‘de sharia en het kalifaat’ willen. ‘en helaas zal dat toenemen als we de immigratie niet stoppen en niet optreden tegen mensen die tegen onze vrije samenleving zijn en zich niet aan onze waarden en de wet houden’.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1242969.ece/Wilders_miljoenen_moslims_moeten_weg


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 9:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Wilders heeft 'een heel duidelijke boodschap' voor de moslims in Europa. 'Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen.'


Ik quote dit maar vast want ik gok erop dat er een hoooooooooooop mensen over dit stukje tekst heenlezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-06-2009 9:30]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-06-2009 9:31 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Prachtig weer. En daarna alle christenen die misdaden plegen Europa uitzetten, en daarna alle mensen die kaal zijn en misdaden plegen. Ik denk dat het zelfs haalbaar is om alle Friezen die misdaden plegen Europa uit te zetten.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 9:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 juni 2009 9:29 schreef Greycloak het volgende:
Ik quote dit maar vast want ik gok erop dat er een hoooooooooooop mensen over dit stukje tekst heenlezen.


Dus het maakt niet uit dat je op basis van je religie kan worden uitgezet en worden ontdaan van je nationaliteit? Partij van de Vrijheid, jaja.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 9:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 9:37 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dus het maakt niet uit dat je op basis van je religie kan worden uitgezet en worden ontdaan van je nationaliteit? Partij van de Vrijheid, jaja.
Dat religie genoemd wordt wil nog niet zeggen dat dat de reden is.
Goh, dat -ik- -jou- nog eens iets moest uit gaan leggen, ik noteer deze dag in mijn dagboek.

Gaat erom dat die groep criminelen al een land heeft dat ze prima kunnen slopen, die Iraniërs begrijpen het al momenteel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 9:45 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nee, want zo gaat het werken als wij Wilders letterlijk nemen. Eerst ging hij over het feit dat Marokkanen terug moesten na het plegen van misdrijven. Nu spreekt hij niet meer over Marokkanen, maar over moslims. Nationaliteit is onbelangrijk geworden, die wil hij ze immers afnemen. Nederlander, Marokkaan, beide, Frans, Brits, Turks, wat maakt het uit? Het zijn moslims, hup het land uit. Behalve dat dit nooit zal kunnen in verband met internationale verdragen en wetten is het ook nogeens strijdig met een gelijke behandeling en gebaseerd op discriminatie op basis van geloof.







Dat ik dit jou nog moet uitleggen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-06-2009 9:51 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 juni 2009 9:41 schreef Greycloak het volgende:
Dat religie genoemd wordt wil nog niet zeggen dat dat de reden is.


Nou, dat staat er toch echt wel. Dat jij er overheen leest zeg.
quote:

Gaat erom dat die groep criminelen al een land heeft dat ze prima kunnen slopen, die Iraniërs begrijpen het al momenteel.


Welk land hebben ze dan? Moslimanië? Ook NL moslims moeten dus maar op de trein gezet worden?

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 15-06-2009 9:51]


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 9:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

http://www.dailykos.com/storyonly/2009/6/14/742253/-Early-Report-Day-Two:-Tehran-Under-Martial-Law,-the-Second-Revolution-is-On!-Civil-War

Deze beste man sympatiseert met de studenten in Iran. En hij sluit zijn berichten af met de zin:


Down with Ahmadinejad. Down with the Ayatollah. Allaho Ackbar. Goodnight Iran and Good Luck.

Zou dat zomaar kunnen? Een moslim die een theocratisch bestel omver wil werpen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-06-2009 10:37 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 15 juni 2009 9:31 schreef MR. N het volgende:
Prachtig weer. En daarna alle christenen die misdaden plegen Europa uitzetten, en daarna alle mensen die kaal zijn en misdaden plegen. Ik denk dat het zelfs haalbaar is om alle Friezen die misdaden plegen Europa uit te zetten.


Ik vraag me echt af wat de term "vrijheid" doet in de partijnaam van deze blonde Mozart. Ondanks dat ik zijn doorzettingsvermogen echt kan waarderen, zeker die vlucht naar Engeland kan ik niks anders concluderen dat heer Wilders niet volledig bij zijn radijs is, en de mensen die op hem stemmen ook niet.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2009 11:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

wilders had toch ook alles kunnen samenvatten tot mensen die de sharia of jihad willen het land uit sturen? Dat bespaard een hoop gezeik en dat is iets wat nog redelijk uitvoerbaar is zonder als een wilde erop los te discrimineren. Als hij alleen op provocatie uit is prachtig maar ik vrees dat dit niet het geval is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 11:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Sinds wanneer is denken aan iets verwerpelijks een misdaad? Handelen er naar moet bestraft worden, niet de simpele notie van 'willen'.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-06-2009 11:31]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-06-2009 11:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 juni 2009 11:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Sinds wanneer is denken aan iets verwerpelijks een misdaad? Handelen er naar moet bestraft worden, niet de simpele notie van 'willen'.
Jamaarrrrrrr het zijn MOSLIMS!!!X!!

De tering, als hij dit wil doorzetten is een dictatuur de enige juiste omschrijving van wat hij wil: "Zo, dus je dacht aan het verbouwen van wiet? ----> Deportatie!"

Hij heeft met hetgeen hij uitkraamt wél eindelijk laten zien wat voor een mafkees hij nou eigenlijk is.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2009 11:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 juni 2009 11:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Sinds wanneer is denken aan iets verwerpelijks een misdaad? Handelen er naar moet bestraft worden, niet de simpele notie van 'willen'.

Jah inderdaad het denken kun je beter maar niet gaan bestraffen, maar het organiseren of oproepen tot 1 van de 2 maarja die kun je al best snel gelijk stellen aan haat verspreiden.

Maar holocaustontkenning hoort dan ook uit het wetboek.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 11:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Holocaustontkenning is toch alleen strafbaar als je het gaat rondbazuinen? Er is toch nog geen 'thoughtpolice'?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-06-2009 12:06]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 12:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 9:45 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee, want zo gaat het werken als wij Wilders letterlijk nemen. Eerst ging hij over het feit dat Marokkanen terug moesten na het plegen van misdrijven. Nu spreekt hij niet meer over Marokkanen, maar over moslims. Nationaliteit is onbelangrijk geworden, die wil hij ze immers afnemen. Nederlander, Marokkaan, beide, Frans, Brits, Turks, wat maakt het uit? Het zijn moslims, hup het land uit. Behalve dat dit nooit zal kunnen in verband met internationale verdragen en wetten is het ook nogeens strijdig met een gelijke behandeling en gebaseerd op discriminatie op basis van geloof.







Dat ik dit jou nog moet uitleggen.
Tsja, het is nu eenmaal niet de religie van de vrede en de oplossingen maar van geweld en conflicten. Boeddhisten hoor je nooit wat van. "Ze" doen het zichzelf aan, er is niemand die ze dwingt.
quote:
Op 15 juni 2009 9:51 schreef MR. N het volgende:
Nou, dat staat er toch echt wel. Dat jij er overheen leest zeg.
Maar is het rein toeval dan?
quote:



Welk land hebben ze dan? Moslimanië? Ook NL moslims moeten dus maar op de trein gezet worden?
Nogmaals we hebben ons eigen tuig al en dat kan hier ook prima in de eigen gevangenissen. Voor mensen met een andere achtergrond hebben we zoiets als een "land van herkomst".


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 12:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je snapt het echt niet he. Dit gaat niet over afkomst, maar over religie. Uiteindelijk gaat het er volgens Wilders om of je een moslim bent. Of je dan een Zweed of een Turk bent, dat maakt toch niks uit? Ik maak uit het artikel op dat hij ook Nederlandse moslims graag wil uitzetten, aangezien Wilders spreekt van het afnemen van nationaliteit. In welke context dit gezien moet worden (alleen mensen met dubbele nationaliteit?) weet ik niet.

Oh misschien is het makkelijk voor het rechtssysteem om in het paspoort de religie van een persoon op te nemen. Ik bedoel, als ik als moslim zou worden opgepakt voor een misdaad zou ik ook gewoon zeggen dat ik een brave atheist was. Word je tenminste ook niet uitgezet .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-06-2009 12:45]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2009 12:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ GL: klopt, maar wel aardig dubieus omdat holocaust overdrijving de orde van de dag is, bovendien zijn de belangrijkste bewijsstukken van auswitsch ovens, gaskamers, barakken allemaal gereconstrueerd aan de hand van enkele foto's en vooral getuigen verklaringen. Ik wil best geloven dat het ongeveer zo gelopen is als beweerd. Maar kritiek erop mag van mij wel aardig want het is al een keer gigantisch bijgesteld en juist in de tijd dat er zoveel holocaustontkenners zijn vervolgd.

Daarom lijkt het me dan beter als je voor haatzaaien opgepakt wordt dan voor holocaust ontkenning. al is die grens maar vaag.

bij sharia en jihad kun je ook zien als haatzaaien, maargoed je kunt alleen een paar imams eruit sturen die het rondschreeuwen maar het lijkt me niet dat je daar veel mensen mee uitstuurt.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-06-2009 12:48]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 12:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Naja, houd de grenzen maar flink open dan, lekker doorfokken en als er over een jaar of 20 een verkiezingsuitslag is waar "de massa" het niet helemaal mee eens is, kijken we gezellig even hoe dat destijds in Iran (nu dus) ging.
Nee hoor, niets aan de hand, gewoon doorlopen en PvdA stemmen, komt allemaal dik in orde.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 12:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Haha, kruip maar in je cynische schulpje . Volgens mij stemt niemand van je 'discussie' (is dat het?) partners hier PvdA. Goede stemmingmakerij, als het moeilijker wordt dan: Islam is kut dus moeten alle moslims ons land uit, speel je de 'jullie zijn blinde linkse apen' kaart. Sterk, heel sterk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2009 12:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

De grenzen open of dicht is natuurlijk weer een heel ander punt.

Ik vind het trouwens ook behoorlijk verontrustend dat ze er keihard op los fokken, het heeft geen land geen sturing en geen regering maar je kan het nog wel als een soort invasie beschouwen. Het kutte is je kan niemand er persoonlijk op aanspreken op een "rechtvaardige" manier.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 12:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 12:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha, kruip maar in je cynische schulpje . Volgens mij stemt niemand van je 'discussie' (is dat het?) partners hier PvdA. Goede stemmingmakerij, als het moeilijker wordt dan: Islam is kut dus moeten alle moslims ons land uit, speel je de 'jullie zijn blinde linkse apen' kaart. Sterk, heel sterk.
Mag ik nogmaals terugkomen op iets wat ik al eerder postte? Dat als er een draai gemaakt moet worden in een enorm log apparaat er soms een fikse stuurcorrectie moet worden gemaakt om ook maar een klein beetje beweging in de zaak te krijgen?
Maar inderdaad, iemand die roept dat er niets aan de hand is heeft niet zoveel van de geschiedenis geleerd en is dus blind. Dat deze lui veelal links stemmen, tsja, niet mijn schuld.

Feit blijft in elk geval dat Wilders een hoop mensen wakker maakt. Sommige mensen slapen liever lekker verder maar hey, dat mag in een democratie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 13:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 12:57 schreef ElitE het volgende:
De grenzen open of dicht is natuurlijk weer een heel ander punt.

Ik vind het trouwens ook behoorlijk verontrustend dat ze er keihard op los fokken, het heeft geen land geen sturing en geen regering maar je kan het nog wel als een soort invasie beschouwen. Het kutte is je kan niemand er persoonlijk op aanspreken op een "rechtvaardige" manier.
Kolonisatie Nieuwe Stijl.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2009 13:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

oudste stijl

trouwens wel grappig dat we ongeveer op dezelfde manier Nieuw amsterdam aan de britten hebben verloren, juist door ons nieuwe verse vrijheidsprincipes die geen buitenlanders wilde benadelen.

Edit: indiaantjes daarbuiten gelaten

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-06-2009 13:03]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen