IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2009 21:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 mei 2009 21:08 schreef bastianus het volgende:
Een struise meid uit Scheemda
Viel voorover in de Etna
Duidelijk en luid
Bracht zij nog uit:
`Heet ja!`

Finkers heerst


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2009 21:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Kikker overleeft aanrijding dankzij spoedoperatie

Voor een Australische kikker die vorige maand door een grasmaaier werd overreden ziet het er stilaan beter uit. Steven Cutter vond het beestje en bracht het onmiddellijk naar het dierenziekenhuis waar de huid van de kikker terug aan het lijfje werd gehecht. Zonder deze snelle ingreep had hij het zeker niet overleefd.

Cutter: "Het ging om vrij zware verwondingen. Het vel van de kikker was grotendeels losgerukt en het beestje liep ook interne verwondingen op. Maar de kikker vocht voor zijn leven en haalde het."

De kikker herstelt al een maand in het ziekenhuis en is aan de beterende hand. Hij heeft ondertussen de naam Victoria meegekregen, genoemd naar het merk van de grasmaaier, Victa, waarmee hij overreden werd.


Shit met die reddingsoperatie zijn er honderd keer meer kikkers doodgereden, en gebruikt om die medicijnen ontwikkelen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-05-2009 21:27]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 13-05-2009 21:18 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

quote:
Op 13 mei 2009 16:28 schreef MMayo het volgende:
Drie personen sprongen of vielen van de negende verdieping van een appartement in de flat Kikkenstein. Onder hen was de dode.
De twee anderen raakten zwaargewond.



Wat opvallend, dat de onderste de ergste klap op heeft gevangen


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-05-2009 21:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 mei 2009 21:18 schreef Papillonneke het volgende:
Wat opvallend, dat de onderste de ergste klap op heeft gevangen
LOL @ letterlijk nemen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 13-05-2009 21:22 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

quote:
Op 13 mei 2009 21:21 schreef Greycloak het volgende:
LOL @ letterlijk nemen.


LOL @ mijn opmerking serieus opvatten


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2009 21:23 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 mei 2009 20:48 schreef ElitE het volgende:
edit: En ik denk niet dat je doorhebt wat voor impact een zo'n inval kan hebben.


Ik denk van wel, ik zie best vaak mensen in paniek/uit angst rare dingen doen. Welliswaar niet helemaal op hetzelfde niveau. Schijnbaar deden de jumpers toch wel stoute dingen, gezien de gevonden hoeveelheid harddrugs..

Maarreh, jij bent dus voor een aankondiging van een inval "hallo, we komen even invallen.. zit u klaar?" of een enorme airbag die je eerst rondom de flat opzet (hee, wat is dat daar dan.. oh een enorme airbag, voor als we straks naar beneden springen uit schrik)? Plakken we daarna dan ook Spongebob pleisters en krijgen ze een knuffel en een snoepje voor de schrik?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-05-2009 21:25]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-05-2009 21:32 by Lionheart Profiel van Lionheart

Normaal zegt Elite wel zinnige dingen, maar hier slaat hij toch volledig de plank mis.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2009 21:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 mei 2009 21:23 schreef MMayo het volgende:
Ik denk van wel, ik zie best vaak mensen in paniek/uit angst rare dingen doen. Welliswaar niet helemaal op hetzelfde niveau. Schijnbaar deden de jumpers toch wel stoute dingen, gezien de gevonden hoeveelheid harddrugs..

Maarreh, jij bent dus voor een aankondiging van een inval "hallo, we komen even invallen.. zit u klaar?" of een enorme airbag die je eerst rondom de flat opzet (hee, wat is dat daar dan.. oh een enorme airbag, voor als we straks naar beneden springen uit schrik)? Plakken we daarna dan ook Spongebob pleisters en krijgen ze een knuffel en een snoepje voor de schrik?


dat zeg ik toch ook niet, ik ben niet voor middelen die de inval zomaar zouden belemmeren. Want als het snel genoeg gaat heb je diegene al voordat hij ook maar in paniek kan raken. Maar je kan natuurlijk verwachten dat zoiets af en toe gebeurt en ook bij onschuldige mensen.
Dat soort slachtoffers heb je sowieso welleens, naast de vele hartaanvallen, maar om nu gelijk alle doden te accepteren... Het kan geen kwaad daar een technische oplossing voor proberen te vinden die uiteraard ook niet te duur mag zijn.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-05-2009 21:37]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-05-2009 21:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 mei 2009 21:32 schreef Lionheart het volgende:
Normaal zegt Elite wel zinnige dingen, maar hier slaat hij toch volledig de plank mis.

Over die kikker bedoel je?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2009 21:39 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 mei 2009 21:33 schreef ElitE het volgende:
dat zeg ik toch ook niet, ik ben niet voor middelen die de inval zomaar zouden belemmeren. Want als het snel genoeg gaat heb je diegene al voordat hij ook maar in paniek kan raken. Maar je kan natuurlijk verwachten dat zoiets af en toe gebeurt en ook bij onschuldige mensen.
Dat soort slachtoffers heb je sowieso welleens, naast de vele hartaanvallen, maar om nu gelijk alle doden te accepteren het kan geen kwaad daar een technische oplossing voor proberen te vinden die uiteraard ook niet te duur mag zijn.



Ik vraag me overigens af of het paniek was of puur willen ontkomen en denken dat een sprong ze daarmee wel zal redden? Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat bij invallen de buurt toch wel enigzins op afstand wordt gehouden ten tijde van. Maar ik vind het eigenlijk allemaal wel een logisch oorzaak gevolg verhaal. Veel van dit soort acties zijn geen paniekacties, maar verkeerde inschattingen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-05-2009 22:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

van 9 hoog springen is wel een aardig verkeerde inschatting.



Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2009 23:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zeker als je dan ook nog in Nederland berecht gaat worden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 14-05-2009 12:42 by kaliumhyperoxide Profiel van kaliumhyperoxidehttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid



One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2009 13:23 by Mark Profiel van Mark

Is dat eenzelfde wagentje dat clarkson in Top gear ook een keer getest heeft?

[edit]Ja, volgens mij is het dezelfde!



[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-05-2009 13:24]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2009 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Volgens mij wel, heersch ding


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2009 13:26 by Mark Profiel van Mark

Aw...

"insluiten op verzoek uitgeschakeld"?

nou, dan zo maar:

http://www.youtube.com/watch?v=dJfSS0ZXYdo


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-05-2009 13:45 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-05-2009 14:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

zo doe je dat, niks niet jeugddetentie:
quote:
Cel voor meiden die winkelwagens uit flat gooien
Uitgegeven: 14 mei 2009 14:35
Laatst gewijzigd: 14 mei 2009 14:34

MÜNSTER - Twee jonge vrouwen uit het West-Duitse Münster moeten de cel in omdat zij uit verveling winkelwagens van acht hoog uit een flatgebouw gooiden.
Een rechtbank legde een 18-jarige donderdag 3,5 jaar gevangenisstraf op. Een 20-jarige vriendin moet drie jaar achter de tralies wegens poging tot moord.

De meiden gooiden de wagentjes terwijl beneden iemand stond. Samen met twee vriendinnen smeet het duo ook meerdere brandblussers van 6 kilo van een balkon.


Verder lieten zij een paar keer het brandalarm afgaan, waarop de brandweer uitrukte. De twee handlangers kregen een voorwaardelijke straf en een taakstraf, meldden Duitse media.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2009 14:59 by Mark Profiel van Mark

Goede zaak. In die flats op overvecht smeten ze ook altijd fietsen van de gaanderijen naar beneden, levensgevaarlijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2009 17:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

leuke spelletjes natuurlijk maar de kunst is om het zelf ook weer op te vangen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2009 8:56 by MMayo Profiel van MMayo

Toppers niet door naar finale

Gordon, René Froger en Jeroen van der Boom wisten met hun nummer Shine donderdagavond in de halve finale niet genoeg stemmen te verdienen voor een plekje in de eindstrijd.

Froger

''We hebben ons best gedaan. We hebben gedaan wat we moesten doen. Ons optreden was goed.''

Zo reageerde René Froger van De Toppers donderdagavond na de uitschakeling in de halve finales van het Eurosongfestival. Hij deed dat in het programma Pauw & Witteman.

Froger zette wel vraagtekens bij de uitslag. ''Het is toch vreemd dat alle Balkanlanden doorgaan naar de finale.''

Te Hollands

Gerard Dielessen, directeur van de NOS, heeft een duidelijk advies voor de TROS die het Eurovisiesongfestival vanaf volgend jaar uitzendt: Kijk meer naar wat het Europese publiek wil. Dielessen noemde De Toppers donderdag na de uitschakeling een "te Hollandse act" om de finale van het evenement mee te halen.

"Vooraf had ik al zorgen om dit liedje. Het was een puur Hollands feestje, waarbij te weinig is gedacht aan wat het Europese publiek leuk vindt."

Budget

Een andere oorzaak van de uitschakeling van Nederland in Moskou, ligt volgens Dielessen het beschikbare budget. "Dat is een rol die de TROS in de toekomst moet vervullen."

Volgens Dielessen is de TROS beter in staat invulling te geven aan de adviezen dan zijn eigen NOS. "Wij blijven vooral gericht op nieuws, de TROS kan veel meer uitpakken met het songfestival."

2004

Het is de vijfde keer op rij dat Nederland niet in de finale van het Europese liedjesfestijn staat. In 2004 werd de halve finale ingevoerd, alleen in dat jaar wist het duo Re-union namens Nederland door te dringen tot de eindstrijd.

Nederland deed dit jaar voor de vijftigste keer mee aan het evenement. Donderdag streden negentien acts om tien beschikbare finaleplaatsen.

Finaleplaatsen

Kroatië, Noorwegen, Denemarken, Azerbeidzjan, Griekenland, Litouwen, Moldavië, Albanië, Oekraïne en Estland kregen wel genoeg punten van de miljoenen tv-kijkers door heel Europa om zaterdag te mogen aantreden in de finale van het 54e Eurovisiesongfestival.

De acts van onder meer Noorwegen, Azerbeidzjan, Griekenland en Oekraïne waren al weken van te voren de grote favorieten. Van Nederland werd in de meeste polls niet veel verwacht.

In de eerste halve finale, dinsdag, wisten Turkije, Zweden, Israël, Portugal, Malta, Finland, Bosnië-Herzegovina, Roemenië, Armenië en IJsland al een finaleplaats veilig te stellen.

Homoparade

Traditioneel hoeven de inzendingen van Groot-Brittannië, Duitsland, Spanje, Frankrijk en het gastland (dit jaar Rusland) zich niet eerst in een halve finale te bewijzen. Samen met de in totaal twintig gekozen halve finalisten staan zijn zaterdag in de eindstrijd.

De Toppers gaan na hun uitschakeling niet direct naar huis. Ze blijven tot en met zondag in Moskou. Gordon was van plan zaterdag mee te lopen met een omstreden homoparade, maar zag daar op advies van de organisatie -die zijn veiligheid niet kan garanderen- van af.

Yolanthe

De finale wordt zaterdag in alle 42 deelnemende landen live uitgezonden. Op Nederland 1 verzorgt songfestivalkenner Cornald Maas het commentaar.

Yolanthe Cabau van Kasbergen geeft namens de Nederlandse stemmers de punten door aan Moskou.

Voor het eerst worden de punten in de finale dit jaar voor de helft door de stemmers bepaald en voor de andere helft door een vakjury, de organisatie hoopt daarmee het niveau wat omhoog te brengen.



en terecht dat ze niet door zijn.. Eerst dat geouwehoer over die homoparade daarzo, dat ze dan niet mee wilden doen bladiebla en nu zijn ze niet eens door. Froger weer als een valse jaloerse nicht twijfelen aan de uitslag, prachtig.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2009 9:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 mei 2009 8:56 schreef MMayo het volgende:
en terecht dat ze niet door zijn.. Eerst dat geouwehoer over die homoparade daarzo, dat ze dan niet mee wilden doen bladiebla en nu zijn ze niet eens door. Froger weer als een valse jaloerse nicht twijfelen aan de uitslag, prachtig.

Je moet niet zeuren over een wedstrijd waar het jurysysteem, het stemmen en vooral de muziek en het gedoe er omheen van, laat ik het vriendelijk zeggen, twijfelachtig allooi zijn. Iedereen weet dat al die Oost-Europese landen elkaar matsen maar ook dat de muziek van de Nederlandse deelnemers altijd minstens even slecht is als de rest. Gejank achteraf, en als je het corrupt vindt moet je niet meedoen.
En hoezo de Toppers te Nederlands? Ik heb geen woord Nederlands gehoord, en als dit soort valse nichten symbool moeten staan voor de Nederlandse cultuur dan is het terecht als Wilders zo snel mogelijk president gaat worden hier. Ik zou me kapot schamen als buitenlanders dit soort relnichten (ja ook Froger en van de Boom) als vertegenwoordigers van onze cultuur zien.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-05-2009 9:06]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2009 9:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Stuur idd dan Ali B ..

Excuusmoslims scoren hard!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2009 9:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 mei 2009 9:05 schreef bastianus het volgende:
Je moet niet zeuren over een wedstrijd waar het jurysysteem, het stemmen en vooral de muziek en het gedoe er omheen van, laat ik het vriendelijk zeggen, twijfelachtig allooi zijn. Gejank achteraf, en als je het corrupt vindt moet je niet meedoen.



Juustem!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-05-2009 11:09 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen