IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-05-2009 15:38 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Berlusconi probeert publicatie foto's te voorkomen

ROME - Premier Silvio Berlusconi heeft de Italiaanse privacywaakhond gevraagd de publicatie van foto's die bij zijn villa op Sardinië zijn gemaakt, te verhinderen. Dat hebben Italiaanse media zaterdag gemeld.

Op de foto's staan volgens de krant Corriere della Sera ''in bikini gehulde of topless meisjes'', die zich in de tuinen van Villa de Porto Rotondo vermeien of een douche nemen.

De foto's behoren tot een reeks van zevenhonderd die een Sardijnse fotograaf heeft geschoten.

De 72-jarige premier, die in juli gastheer is van een top van de G8, staat de laatste weken onder druk om zich uit te spreken over zijn betrekkingen met de 18-jarige Noemi Letizia.

Pikante betrekkingen

Zijn vrouw heeft echtscheiding aangevraagd. Donderdag ontkende de premier dat hij ''pikante betrekkingen'' met minderjarige meisjes heeft.

Hij zwoer ''bij mijn kinderen'' dat er van alle verhalen niets waar is. De premier belde Letizia vorig jaar om contact te leggen, nadat hij erotische foto's van haar zou hebben gezien. Ze was toen nog minderjarig.

© ANP



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2009 15:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 mei 2009 15:38 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Hij zwoer ''bij mijn kinderen'' dat er van alle verhalen niets waar is.

Bedoelde hij daar zijn vriendinnen mee?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2009 15:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Krakers vallen woning binnen

Een 59-jarige Rotterdammer kan zijn eigen huis niet meer in omdat het pand door vier krakers is bezet. Gerard Devilee was slechts enkele dagen afwezig en moet nu door het groepje noodgedwongen in een hotel verblijven.

Devilee (59) zag afgelopen dinsdag zijn eigen open haard branden en belde direct de politie. Agenten konden hem echter niet helpen. Zij vertelden dat hij een civiele procedure moet starten bij de rechtbank als hij wil dat de krakers verdwijnen. ''Die krakers beriepen zich erop dat de woning al een jaar leeg stond. Maar dat is onzin, ik woon er al een paar jaar en sta hier ook ingeschreven. Het zijn gewoon inbrekers.''

Het huis van Devilee veranderde in een paar dagen tijd in een zwijnenstal. De wand is vol graffiti gespoten, de keuken half gesloopt en de slaapkamers leeggehaald. Op één na, daar is alle inboedel op een grote hoop gegooid. ''Mijn overhemden, administratie. Echt alles'', zegt hij in het AD

Ja er zitten vast goeie tussen


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2009 16:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 mei 2009 15:57 schreef Jenje het volgende:
Krakers vallen woning binnen

Een 59-jarige Rotterdammer kan zijn eigen huis niet meer in omdat het pand door vier krakers is bezet. Gerard Devilee was slechts enkele dagen afwezig en moet nu door het groepje noodgedwongen in een hotel verblijven.

Devilee (59) zag afgelopen dinsdag zijn eigen open haard branden en belde direct de politie. Agenten konden hem echter niet helpen. Zij vertelden dat hij een civiele procedure moet starten bij de rechtbank als hij wil dat de krakers verdwijnen. ''Die krakers beriepen zich erop dat de woning al een jaar leeg stond. Maar dat is onzin, ik woon er al een paar jaar en sta hier ook ingeschreven. Het zijn gewoon inbrekers.''

Het huis van Devilee veranderde in een paar dagen tijd in een zwijnenstal. De wand is vol graffiti gespoten, de keuken half gesloopt en de slaapkamers leeggehaald. Op één na, daar is alle inboedel op een grote hoop gegooid. ''Mijn overhemden, administratie. Echt alles'', zegt hij in het AD

Ja er zitten vast goeie tussen

Raar dat de politie niks doet. Als het huis niet langer dan een jaar leeg staat, en de bewoner gewoon ingeschreven is, mogen ze de krakers er gewoon uitgooien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-05-2009 16:25 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 30 mei 2009 15:57 schreef Jenje het volgende:
Ja er zitten vast goeie tussen


Nee, er zitten ook enkele van dit soort kneuzen tussen. Of ben jij ook iemand die, na één kutdoomplaat gehoord te hebben, van mening is dat er geen goede doom bestaat?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-05-2009 16:53 by Mark Profiel van Mark

Nou, we hebben er anders al aardig wat slechte gehoord. Waar zijn die goede platen dan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-05-2009 17:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 30 mei 2009 16:11 schreef bastianus het volgende:
Raar dat de politie niks doet. Als het huis niet langer dan een jaar leeg staat, en de bewoner gewoon ingeschreven is, mogen ze de krakers er gewoon uitgooien.
In Amerika mag je dit lekker zelf oplossen. En daar is de politie ook niet bepaald bang.

Jammer dit.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-05-2009 17:43 by Forever After Profiel van Forever After

Zeker weten dat ze d'r uit gingen. Niet goedschiks dan heel kwaadschiks...


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-05-2009 18:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

http://www.spitsnieuws.nl/archives/lievv/2009/05/stier_beukt_matador_in_elkaar.html



Staat niet bij wat er verder met de stier gebeurd is maar wat mij betreft leeft ie nog lang en gelukkig.

HELD


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-05-2009 18:07 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 30 mei 2009 18:01 schreef Greycloak het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/lievv/2009/05/stier_beukt_matador_in_elkaar.html



Staat niet bij wat er verder met de stier gebeurd is maar wat mij betreft leeft ie nog lang en gelukkig.

HELD




spelfout weggehaald...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-05-2009 18:08 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 30 mei 2009 18:07 schreef varanus het volgende:


+1


 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-05-2009 18:21 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

+2 maar ik hoop wel dat die matador het overleeft.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-05-2009 18:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 30 mei 2009 18:21 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
+2 maar ik hoop wel dat die matador het overleeft.

Hmwoh.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-05-2009 18:32 by Silence Profiel van Silence

Kijk hoe die arme stier d'r uitziet, van mij mag die gozert fijn lang pijn lijden in het ziekenhuis. Met z'n gouden pakje. Bah.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-05-2009 18:33]


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 30-05-2009 18:50 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Tja, kwestie van risico van het vak. De stier zal het trouwens niet overleven btw, ongeacht of de matador dat wel of niet doet.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2009 19:51 by bastianus Profiel van bastianus

Was het niet zo dat de ballen van de stier geserveerd worden ter consumptie na een wedstrijd? Wellicht dat de ballen op het bord nu wat kleiner uitgevallen zullen zijn..

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-05-2009 19:51]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-05-2009 20:39 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 30 mei 2009 18:21 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
+2 maar ik hoop wel dat die matador het overleeft.


+3 maar ik hoop dat de matador nog heel lang mag vergaan van de pijn


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-05-2009 12:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
'Stop vrouwendiscriminatie in Iran'

De Iraanse presidentskandidaat Mirhossein Mousavi heeft zaterdag tijdens een toespraak beloofd dat hij vrouwendiscriminatie gaat uitbannen, als hij verkozen wordt. De tegenstrever van de zittende president Mahmoud Ahmadinejad kondigde aan dat hij de wet kritisch gaat doorlichten op artikelen die oneerlijk of discriminerend zijn tegen vrouwen.

Mousavi zei dat ten overstaan van 1500 vrouwen in een sporthal in het zuiden van de Iraanse hoofdstad Teheran. De kandidaat was in de jaren '80 van de vorige eeuw al eens premier van de islamitische republiek en geldt als een gematigd politicus, in tegenstelling tot de radicale conservatief Ahmadinejad.

Circa 46 miljoen stemgerechtigde Iraniërs bepalen op 12 juni of Ahmadinejad een tweede termijn krijgt. Onder zijn bewind herwon de beruchte moraalpolitie in de afgelopen jaren veel macht die het had verloren ten tijde van het presidentschap van de gematigde president Mohammed Khatami (1997-2005).

(SN)

Weet iemand of vrouwen wel mogen stemmen daar?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2009 12:13 by Mark Profiel van Mark

Ik meen me vaag te herinneren van wel. Waren het in de jaren '80 ook niet vooral de vrouwen die de toenmalige ajatolla aan de macht hielpen?

[edit]Ah, dat waren protestmarsen tegen de shah, maar vrouwen kregen wel meer rechten en mogelijkheden onder de Ajatollah. Geen idee over stemrecht.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-05-2009 12:18]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-05-2009 12:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 31 mei 2009 12:13 schreef Mark het volgende:
Ik meen me vaag te herinneren van wel. Waren het in de jaren '80 ook niet vooral de vrouwen die de toenmalige ajatolla aan de macht hielpen?
Apart. Dan hebben ze het rondlopen in pinguïnpak aan zichzelf te danken dus?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2009 12:23 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 mei 2009 12:17 schreef Greycloak het volgende:
Apart. Dan hebben ze het rondlopen in pinguïnpak aan zichzelf te danken dus?


Min of meer. Onder de Shah waren de vrouwenrechten abominabel, onder de Ajatollah verbeterde dat blijkbaar flink. Even ergens een stukje opgeduikeld, ik weet even zo snel niet de achtergronden van de bron:


"For many years under the shah, breaking the barrier of confinement of the private sphere has been a major source of frustration for advocates of women's rights in Iran. But the Islamic revolution broke the barrier overnight. When Khomeini called for women to attend public demonstration and ignore the night curfew, millions of women who would otherwise not have dreamt of leaving their homes without their husbands' and fathers' permission or presence, took to the streets. Khomeini's call to rise up against the Shah took away any doubt in the minds of many devoted Muslim women about the propriety of taking to the streets during the day or at night.

The late 1980s and early 1990s witnessed a marked increase of employment for women. This increase was much more than the rate prior to the revolution. Such dramatic change in the pattern of labor force participation might not have been possible if Khomeini had not broken the barriers to women entering into the public sphere. Educational attainment for women, also a product of free education and the literacy campaign, contributed to this increase. In fact, today there are more women in higher education than there are men. The Islamic Republic had adopted certain policies to expand educational levels for women in order to ensure that sexual segregation paid off. These policies were to encourage women to become skilled workers in domains exclusive to women. For example, the government set quotas for female pediatricians and gynecologists and set up barriers against women wanting to become civil engineers.

Khomeini supported family planning, a program through which the government called upon women to distribute contraceptives. He also supported organ transplants.
Ayatollah Khomeini was also supportive of religious minorities including the Persian Jewish, Christian and Zoroastrian communities.<1> He called for unity of Sunni and Shia muslims."


Aan de andere kant was dit ook de Ajatollah die een fatwa tegen Rushdi afkondigde en de Sharia in Iran introduceerde. Maar het lijkt ten opzichte van de 'oude' situatie wel een stap vooruit geweest te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-05-2009 12:23]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-05-2009 13:09 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ah okee, weer wat geleerd.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 31-05-2009 13:23 by Mythics Profiel van Mythics

Vrouwens zijn in Iran nog redelijk vrij in vergelijking met bijvoorbeeld Saoedi-Arabië of Afghanistan. Zo heeft Iran een vrouwelijke taxidienst en zelfs een vrouwelijke politie-eenheid






[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 31-05-2009 13:24]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-05-2009 13:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-05-2009 20:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Omstreden abortusarts doodgeschoten in kerk

George Tiller, een zeer omstreden Amerikaanse abortusarts, is vanmorgen (lokale tijd) doodgeschoten. De dokter, onder tegenstanders van abortus bekend als 'Tiller the Killer', bezocht een kerkdienst in de stad Wichita toen hij werd aangevallen. De onbekende dader is voortvluchtig, meldden Amerikaanse media.

Tiller had een kliniek in de staat Kansas. Het was een van de weinige plekken in de VS waar vrouwen hun zwangerschap in een laat stadium konden laten beëindigen.

De arts was al vele jaren het favoriete doelwit van antiabortusactivisten. In 1993 werd hij ook al neergeschoten. Hij liep toen verwondingen op aan zijn armen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen