![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
:') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
das net zoiets als met die hometrainer in elizabethtown. ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Damn, kan iemand die christenextremisten even vertellen dat "Een jongen die veel seks heeft is stoer, een meisje heet al gauw een hoer" al eeuwen zo is? Jammer, maar helaas. Wat een gebazel zeg... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 18-06-2009 8:00] Boeiender ![]() |
|
En wanneer gaat het kabinet eens spijkers met koppen slaan over onderwerpen die er echt toe doen, zoals verhoging van de AOW-leeftijd, versoepeling van het ontslagrecht, de kilometerheffing en komen met een stel innovatieve ideeën om de recessie te bestrijden ipv het halfslachtige en visieloze beleid van nu? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote: Dat is allemaal niet belangrijk, dat gaat allemaal volgens God's wil..... Boeiender ![]() |
|
Tja..blijft de vraag wat er zal gebeuren wanneer de PVV een geweldige overwinning haalt bij de volgende verkiezingen. Krijgen we dan een kabinet met CDA, VVD en PVV? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote: Russische baas verbiedt ‘financiële crisis’ Uitgegeven: 10 juni 2009 11:24 Laatst gewijzigd: 10 juni 2009 11:26 AMSTERDAM - Een Russische politicus verbiedt zijn medewerkers de uitdrukking 'financiële crisis' in het openbaar te gebruiken. Dat meldde de Russische krant Kommersant dinsdag. Vladimir Laptev, het brein achter deze regel, zegt in het Russisch dagblad: “de crisis zit in hun hoofd, niet in de economie”. Indien een medewerker het toch in zijn hoofd haalt om de gewraakte woorden uit te spreken, kan hij op staande voet ontslagen worden. Als het personeel per ongeluk ‘geen blad voor de mond neemt’, kan hem een premie ontzegd worden. Vrijheid De regel schaadt het recht op vrijspreken van uitdrukkingen niet volgens Laptev. “Het is net hetzelfde als werknemers verbieden om in minirok naar het werk te komen”, zo vergelijkt de politicus. (c) NUzakelijk/Marijke Bout Zoiets? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Als je dat als innovatief ziet, waarom niet? ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Speurhond 11 september 2001 gekloond Een speurhond die actief was na de aanslagen van 11 september 2001, is gekloond. De vijf kopieën werden gisteren in Los Angeles overhandigd aan de baas van de reddingshond die in april stierf. De Duitse herder Trakr hielp als een van de eerste speurhonden mee bij de zoektocht naar slachtoffers van de radicaalislamitische terreur in New York. Hij ontdekte na bijna 48 uur ononderbroken inzet de laatste overlevende in het puin van de twee torens van het World Trade Center. De voormalige eigenaar van Trakr, de Canadese ex-politieman James Symington, nam de puppyklonen ontroerd in ontvangst. Hij zei te hopen dat Trust, Valor, Prodigy, Solace en Deja Vu in de voetsporen van hun origineel treden. Het klonen was de hoofdprijs in een wedstrijd van een commercieel kloonbedrijf, dat op zoek was naar de meest "kloonwaardige" hond ter wereld. Nou daar gaan we dan... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Damn, dat is slim meegelift op het publieke sentiment. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: "Alstublieft, wat haarlokjes. Mag ik dan van u al mijn overleden huisdieren sinds 1978?" ![]() |
|
quote:Ik zie onze Geert adepten ook nog niet reageren .. waar izjn grey en kwel als geert zich zo laat kennen? ![]() |
|
behoorlijk, k wil de foto's welleens zien hoeveel ze eigenlijk verschillen, nouja herdervacht is natuurlijk allemaal een beetje hetzelfde. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Zit ik in zijn bips ofzo dat ik het overal mee eens moet zijn? Reageer ik op werkelijk elk stukje nieuws? Ben ik 24/7 achter de pc en draait mijn bedrijf ook zonder mijn aanwezigheid zijn uren? Indien alle bovengenoemde vragen met "ja" zijn ingevuld, gelieve de vodka te laten staan. ![]() Minder handige uitspraak, nou en? Verandert jouw noch mijn optiek me dunkt. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Normaliter ben je erg rap om te reageren ja, je nonreactie viel daarom erg op. Maar goed, alle geertmensen vallen nu op door zwijgen. ![]() |
|
quote:Succes met mensen laten happen verder vandaag, ik ga weer werken! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() Normaal gesproken elke idiote scheet van Wilders verdedigen, en nu Wilders zijn uitspraken moet nuanceren omdat wat 'ie zegt gewoon feitelijk aantoonbaar niet klopt, hoef je het opeens niet overal mee eens te zijn. Wat laat je je weer kennen. ![]() |
|
quote:Heeft niets met happen te maken kerel, ik vind het wel opvallend dat er gejubeld wordt bij elke rebelse opmerking, maar als Geerd eens flink stof moet happen dat het dan doodgenegeerd word (SN heeft er neits over gezegd, terwijl daar normaliter elke scheet van wilders te lezen valt) ![]() |
|
Hoho, Geert niet afkraken op z'n uitspraken in de media. Je moet hem in het echt kennen, dan is ie veel genuanceerder en aimabeler ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik kraak Geerd niet af, maar zoals hij overkomt ![]() ![]() |
|
Aha de: in het echte leven ben ik genuanceerd is veranderd in: ik laat jullie gewoon happen. ![]() ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |