![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je coming-out? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Cumming out dan. En nee, de ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Ik ben er nooit zo kapot van, die druipsnorren.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Om nog even door te gaan over dat zaad: ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() MOSKOU - De Russische kinderbescherming heeft een 5-jarig meisje uit huis gehaald, omdat ze zich gedroeg als een hond. Het kind blafte en likte voedsel op met haar tong, meldde de politie woensdag. Het kind woonde in de Oost-Siberische stad Chita bij haar vader en grootouders, maar kreeg geen aandacht. Ze richtte zich daarom op de honden en katten in huis. Het meisje kan niet praten, maar lijkt wel met de honden te kunnen communiceren. De familie liet het kind niet buiten en had weinig sociale contacten in de buurt. Het meisje is opgenomen en krijgt medische en psychiatrische hulp. Volgens haar verzorgers blijft ze echter als een hond tegen de deur aanspringen en blaffen. Oxana In 1992 werd in Oekraine ook al een meisje gevonden dat zich gedroeg als hond, Oxana Malaya. Doordat ze door haar ouders werd verwaarloosd, zocht ze troost bij wilde honden. Bareuh... ![]() |
|
quote: Over dat meisje heb ik toen een documentaire gezien. Het lullige is dat de conclusie van die film toen was dat het nooit meer goed komt met je taalverwerving, hechting en gedrag als dit in de eerste vier jaar van je leven verwaarloosd is. Eén voordeel, veel Russen zijn vaak toch te bezopen om te zien wat voor rare kinderen ze veroorzaakt hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Het zou netter zijn om de foto's niet te publiceren ivm de privacy van de slachtoffers! De militairen die dit gedaan hebben zijn nu niet degene wie het meeste recht hebben op bescherming. ![]() ![]() |
|
Crimineel zoekt wanhopig gevangenis LÖHNE - Een veroordeelde crimineel heeft in de Duitse plaats Löhne tevergeefs de gevangenis gezocht waar hij zijn straf moest uitzitten. Vertwijfeld vroeg de man agenten om hulp. Uit het arrestatiebevel bleek al snel dat de 24-jarige delinquent zich had vergist. Hij had zich in Lünen moeten melden, 80 kilometer verderop. Ook had hij een maand eerder voor zijn straf moeten aantreden. De politie besloot daarop de verdwaalde crimineel in een cel in een naburige plaats op te sluiten. Hij zal naar Lünen worden overgebracht, meldden Duitse media vrijdag. (ANP) ----------- Wij zouden meer van dit soort Duitse criminelen moeten hebben, scheelt de politie een hoop werk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
http://www.nd.nl/artikelen/2009/mei/29/grote-brand-in-nieuwleusen Grote brand in NieuwleusenGeplaatst: 29 mei 2009 21:20, laatste wijziging: 29 mei 2009 21:29 ANP 123 In het Overijsselse plaatsje Nieuwleusen is brand uitgebroken in een oude fietsenfabriek. |foto ANP/Dick Vos -------------------------------------------------------------------------------- NIEUWLEUSEN - In het Overijsselse plaatsje Nieuwleusen is brand uitgebroken in een oude fietsenfabriek. Volgens een woordvoerder van de politie gaat het om ,,een enorme brand''. De rook van de brand is in de wijde omgeving te zien. De brandweer is uitgerukt met twaalf brandweerwagens om de brand onder controle te krijgen en om metingen uit te voeren. Volgens loco-burgemeester is er gevaar voor de volksgezondheid vanwege vrijgekomen asbest. In Nieuwleusen en Zwolle zijn witte 'vlokken' naar beneden gekomen. Er wordt nog onderzocht of dit asbest is. De gemeente vraagt omstanders direct naar huis te gaan, kleren buiten uit te trekken en te douchen. Volgens een woordvoerder van de gemeente Dalfsen zijn de inwoners van Nieuwleusen met een sirene gewaarschuwd om binnen te blijven. Een aantal huizen rond het gebouw zijn ontruimd. In de voormalige Unionfabriek zijn nu meerdere kantoren gevestigd. Voor zover bekend waren er toen de brand uitbrak geen mensen in het gebouw. Wel is een persoon afgevoerd met ademhalingsproblemen, aldus de gemeentewoordvoerder. Het is nog niet bekend hoe de brand is ontstaan. Een grote rookpluim drijft inmiddels richting Zwolle. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ik denk dat ze het meer over mogelijke wraakgevoelens hebben die deze foto's bij de Taliban kunnen oproepen, en de acties die ze daarom kunnen gaan ondernemen in Afghanistan tegen Britse en Amerikaanse militairen. En dat zijn volgens mij niet persé dezelfden als die zich in Abu Graib hebben misdragen. Wel raar trouwens dat men zich massaal opwindt over verkrachtingen en andere misdaden die de Taliban pleegt en hoe breed die wandaden worden uitgemeten, terwijl men probeert om de oorlogswreedheden van Amerikanen etc. in Irak (en mogelijk elders) in de doofpot te stoppen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-05-2009 23:19] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zag net op Youtube zo'n voetbalgast die zijn onderbeen op -tig plaatsen brak. Was niet echt lekker. Moest het filmpje wel 3x kijken om het goed te zien.... ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
DOETINCHEM - Crematorium De Slangenburg in Doetinchem is vrijdagmiddag korte tijd geëvacueerd geweest vanwege flinke rookontwikkeling. Volgens de brandweer was de temperatuur van de verbrandingsoven verhoogd, wat leidde tot rookoverlast. Op dat moment was er een afscheidsdienst gaande. Alle aanwezigen zijn geëvacueerd. ![]() |
|
quote: Dus iemand doet waarvoor hij betaald wordt en dan krijg je een lintje toe... Onzinnig gedoe. Boeiender ![]() |
|
quote:Ik blijf me verbazen over jouw opmerkingen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Joh, gelukkig is het vica versa.... Maar serieus, wat een geneuzel zeg, militairen die sneuvelen: Wat erg... maar ja, hadden ze maar niet in dienst moeten gaan, dat is het gevaar van het werk, waarvoor ze rijkelijk betaald worden... en dan nu dit, goedkope propaganda. Boeiender ![]() |
|
Waarom zou je niet mogen worden beloond/geëerd als je je werk uitmuntend hebt gedaan? Kan je op het moment dat je ergens voor wordt betaald geen goede daden meer doen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Jawel, maar ik zie niet in wat hij nou anders gedaan heeft dan wat hij zou moeten doen. Boeiender ![]() |
|
nouja het is nogal uitzonderlijk werk, en het is dus best moeilijk om het goed te doen zonder al te veel fouten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hmm, moeilijk? Ik vind gewoon dat je dingen zoals het in dat bericht stond mag verwachten van een soldaat. Boeiender ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ik vermoed dat Mr N het ook onzin vindt als een werknemer met een willekeurig ander beroep een bonus of loonsverhoging krijgt omdat hij zijn werk goed doet. Ook als hij zelf die werknemer is zal hij die extra beloning waarschijnllijk niet accepteren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: In het bericht stond ook duidelijk dat een groot deel van wat hij gedaan heeft niet openbaar gemaakt is door het geheime karakter van de commando-missie. Het simpele feit dat er op dit moment nog maar 12 ridders van de Willemsorde in leven zijn (allen hoogbejaard, afgezien van Kroon zelf nu) zegt, lijkt me, al genoeg. Deze onderscheiding wordt echt niet zo maar even uitgereikt omdat je "je werk goed gedaan hebt". She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Hmmm. Rijkelijk? Ik heb 9 jaar bij de marine gezeten, 3 keer uitgezonden geweest naar een oorlog. En zo'n vetpot was het nou ook weer niet, hoor. 2 van die uitzendingen werden geschaard onder de noemer "oefening". Daaaag extra inkomsten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |