IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2009 18:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 juni 2009 18:33 schreef Forever After het volgende:



En doe maar niet alsof je weet naar welke winkel wij waren.. daar weet jij helemaal niks vanaf!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2009 18:34 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2009 18:33 schreef Forever After het volgende:



Het is dat ik zo vrolijk ben, maar anders had ik die vrouw met het muziekinstrument voor de winkel voor moslim moeten aanzien.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2009 18:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 juni 2009 18:34 schreef MR. N het volgende:
Het is dat ik zo vrolijk ben, maar anders had ik die vrouw met het muziekinstrument voor de winkel voor moslim moeten aanzien.


Ghehe ik gokte dat ze Roemeens was eigenlijk. Vond haar ook niet zo moslim-achtig.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-06-2009 18:38 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 16 juni 2009 18:33 schreef MMayo het volgende:
En doe maar niet alsof je weet naar welke winkel wij waren.. daar weet jij helemaal niks vanaf!

Neh, het ging om het idee...

quote:
Op 16 juni 2009 18:34 schreef MR. N het volgende:
Het is dat ik zo vrolijk ben, maar anders had ik die vrouw met het muziekinstrument voor de winkel voor moslim moeten aanzien.

Moeten nog wel...


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2009 18:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2009 18:36 schreef MMayo het volgende:
Ghehe ik gokte dat ze Roemeens was eigenlijk. Vond haar ook niet zo moslim-achtig.


Hmmmm, om midden op straat een Katholiek uit te gaan schelden vind ik weer niet te doen.


Nieuws:
quote:
Sylvie van der Vaart heeft borstkanker

(Novum) - Bij Sylvie van der Vaart is borstkanker vastgesteld. Dat heeft haar advocaat dinsdag bekendgemaakt. De borstkanker werd ongeveer een maand geleden ontdekt. De blondine heeft inmiddels een succesvolle operatie ondergaan. Er is geen sprake van uitzaaiingen.


De 31-jarige vrouw van voetballer Rafael van der Vaart zal preventief chemotherapie ondergaan, meldt de advocaat. Hoe lang de presentatrice chemotherapie moet ondergaan, is nog onduidelijk.

De verwachting van de oncoloog van Van der Vaart is dat zij volledig herstelt. Naar omstandigheden gaat het volgens hem goed met de voetbalvrouw, die in het verleden onder meer heeft gewerkt als presentatrice voor Fox Kids, MTV en TMF. Ze is momenteel op vakantie.


Uitgegeven op Dinsdag 16 juni 2009 om 11:02:40 , bijgewerkt om 13:04:54



Klinkt stom, maar ik denk dat het goed is dat zo'n bekent figuur het heeft, niet om haar persoon of omdat ik het haar gun, maar qua bewustwording bij jongere vrouwen.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-06-2009 18:43 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 16 juni 2009 18:40 schreef MR. N het volgende:
Klinkt stom, maar ik denk dat het goed is dat zo'n bekent figuur het heeft, niet om haar persoon of omdat ik het haar gun, maar qua bewustwording bij jongere vrouwen.


Gezien de grote hoeveelheid berichten lijkt dit toch een serieus probleem te worden ook onder de jongere vrouwen.
Neem bijvoorbeeld ook een Christina Applegate...



 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 18:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Eerder zwanger geweest zijn helpt tegen borstkanker, ik denk dat dat een behoorlijk gedeelte van het aantal gevallen verklaard. Maargoed zoveel kinderen willen we nu ook weer niet.

Natuurlijk wel oppassen dat niet iedereen om het jaar een Mammografie wil op zn 30e want dan weet je in ieder geval zeker dat je het krijgt voor je 50e.

Ik zie er trouwens wel erg veel rondlopen laatste tijd, Er veel in bouwmarkten ook, logisch want veel willen hun leven opeens helemaal anders inrichten, goed dat ze niet meer bang thuis zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-06-2009 18:47]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2009 18:53 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 16 juni 2009 18:40 schreef MR. N het volgende:
Klinkt stom, maar ik denk dat het goed is dat zo'n bekent figuur het heeft, niet om haar persoon of omdat ik het haar gun, maar qua bewustwording bij jongere vrouwen.


ach joh, dat zet geen zoden aan de dijk. Hoe-heet-ze-ook-alweer van GTST is nb. gestorven aan kanker... geen hond die er een peuk minder om opsteekt of wat dan ook.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2009 18:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2009 18:53 schreef Jällö het volgende:
ach joh, dat zet geen zoden aan de dijk. Hoe-heet-ze-ook-alweer van GTST is nb. gestorven aan kanker... geen hond die er een peuk minder om opsteekt of wat dan ook.


.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 18:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb nog wel 2 strandballen van haar, kanker is wel commercie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2009 19:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 juni 2009 18:53 schreef Jällö het volgende:
ach joh, dat zet geen zoden aan de dijk. Hoe-heet-ze-ook-alweer van GTST is nb. gestorven aan kanker... geen hond die er een peuk minder om opsteekt of wat dan ook.

Nog beter; haar eigen man heeft met z'n band reclame gemaakt voor een sigarettenvloeimerk :')


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 20:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

daar krijg je dan weer geen borstkanker van, haar carriere heeft er dan wel weer iets aan bijgedragen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-06-2009 20:10 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 juni 2009 20:08 schreef ElitE het volgende:
daar krijg je dan weer geen borstkanker van, haar carriere heeft er dan wel weer iets aan bijgedragen.


Ja maar, ja maar... waar komt dan de uitdrukking "grote longinhoud" vandaan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 20:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

van mensen die een groter long volume hebben als normaal?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2009 20:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 juni 2009 18:57 schreef ElitE het volgende:
ik heb nog wel 2 strandballen van haar, kanker is wel commercie

Toch niet die geamputeerd waren?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 20:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jawel, 1 van haar blaas, en 1 van een stuk darm, maar die is jammer genoeg erg worst vormig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2009 20:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 juni 2009 20:25 schreef ElitE het volgende:
jawel, 1 van haar blaas, en 1 van een stuk darm, maar die is jammer genoeg erg worst vormig.

Ach, je kunt ze ook voor andere doeleinden gebruiken dan voetballen of overgooien. Ik vind die Woezel en Pip-boekjes trouwens best leuk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2009 20:31 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 juni 2009 18:57 schreef ElitE het volgende:
ik heb nog wel 2 strandballen van haar, kanker is wel commercie


Dit moest ik 3 keer lezen voordat ik door had dat je met 'haar' de GTST miep bedoelde in plaat van dat spul dat op je hoofd groeit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-06-2009 20:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 juni 2009 20:13 schreef ElitE het volgende:
van mensen die een groter long volume hebben als normaal?


Je maakt een grapje...

Zeg jij dat nooit? Zo van, "goh, die heeft een grote... longinhoud"...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2009 20:33 by Mark Profiel van Mark

Mijne is 6.1 liter


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 20:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 juni 2009 20:31 schreef altx het volgende:
Je maakt een grapje...

Zeg jij dat nooit? Zo van, "goh, die heeft een grote... longinhoud"...


nee eigenlijk nooit gebruikt.

@ mark:


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2009 20:40 by Mark Profiel van Mark

Ik moet dat elk half jaar laten controleren vanwege screening voor mogelijke ontwikkeling van proefdier-allergien


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 20:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

omdat dat op de een of andere manier je resultaten kan beinvloeden of gewoon voor je eigen welzijn?

hebbeen jullie trouwens last van ecoterrorisme?
K sprak pas een paar mensen die beweren dat het nogal groot is maar niet uitlekt omdat de verzekering dat niet dekt en inbraak wel. En natuurlijk willen ze niet nog bekender raken...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2009 20:53 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 juni 2009 20:46 schreef ElitE het volgende:
omdat dat op de een of andere manier je resultaten kan beinvloeden of gewoon voor je eigen welzijn?


Voor de verzekering van de uni, die als excuus mijn welzijn opvoert

quote:

hebbeen jullie trouwens last van ecoterrorisme?
K sprak pas een paar mensen die beweren dat het nogal groot is maar niet uitlekt omdat de verzekering dat niet dekt en inbraak wel. En natuurlijk willen ze niet nog bekender raken...


Ik heb er tot nogtoe nauwelijks iets van meegekregen hier, maar alles wordt dan ook afgeschermd. Dus afgeschermde mailing lists, geen wegwijzers, en binnenkort gaan ze zelfs de nietszeggende benaming "Field Labs" omdopen in iets als "Biological Research Facility" of iets in die geest. En je wordt gewaarschuwd om niet in het openbaar (bus, sporthal, etc) erover te praten. Maar ik heb verder nooit van incidenten gehoord aan onze universiteit. In Utrecht heb ik wel regelmatig spandoeken en protestanten en zo gezien. Die acties richten zich doorgaans trouwens eerder op aanleverbedrijven (dus proefdierfokkerijen en dergelijke) dan op academische instituten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 21:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah okee, jah die afscherming heb ik ook gemerkt, ik kon eigenlijk helemaal niets vinden over personen die betrokken zijn bij dierproeven op mijn uni. Als student stuitte ik alleen op een cursus proefdierkunde met dan namen maar daar op zoeken levert ook al opvallend weinig op.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen