|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Befehl ist befehl! Mooi man, dat er toch iemand is die alles blind opvolgt. Boeiender |
|
'Helft van mensen kan hart niet aanwijzen' Uitgegeven: 12 juni 2009 16:16 Laatst gewijzigd: 12 juni 2009 17:24 AMSTERDAM - Mensen zijn vaak niet in staat om de plek van hun belangrijkste organen aan te wijzen, zo blijkt uit een nieuwe Britse studie. Onderzoekers van het King’s College in Londen vroegen aan 700 willekeurige proefpersonen om aan te wijzen waar het hart, de longen en de darmen zich bevonden in een schematische afbeelding van het menselijk lichaam. De deelnemers aan het experiment konden steeds kiezen uit meerdere vlakjes die de mogelijke posities van een orgaan aangaven. Darmen Opvallend genoeg wees minder dan de helft van de mensen de juiste plek van het hart aan. De positie van de longen werd zelfs door slechts een derde van de proefpersonen correct geraden. De plek van de darmen was beter bekend. Ruim tachtig procent wist dat orgaan te lokaliseren. De bevindingen zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift BMC Family Practice. Het onderzoek was eerder uitgevoerd in de jaren 1970, met ongeveer dezelfde resultaten. Maar de onderzoekers hadden erop gerekend dat de kennis van de anatomie in de loop der jaren zou zijn verbeterd. Ziek “We dachten dat de verbeteringen in het onderwijs, de groeiende toegang tot het internet en de media-aandacht voor medische onderwerpen de kennis van mensen in de loop der jaren zou hebben vergroot”, verklaart hoofdonderzoeker John Weinman op BBC News. “Maar er blijkt geen verbetering te zijn opgetreden.” © NU.nl/Dennis Rijnvis Kachristus, waar houden ze zulke onderzoeken, op het woonwagenkamp? @Zwolleknul: Fij dat je kan relativeren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
dat relativeren van jou is anders ook maar erg relatief. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Haha: "nee jij!" Boeiender |
|
"somebody is wrong on the internet" IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
[quote] Kachristus, waar houden ze zulke onderzoeken, op het woonwagenkamp? quote] Onder Telegraaf lezers of TROS leden |
|
Wetenschappelijke onderzoeken worden in de media bijna altijd uit hun verband gerukt. Dat zal hier ook wel weer het geval zijn. Wss is de deelnemers (visueel) gevraagd of de darmen voor, achter of in verlengde van de alvleesklier zit oid... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
jah of waar hij precies zit, of bij de longen waar ze ongeveer ophouden. Ik kan me niet voorstellen dat je niet weet waar je hart zit terwijl je hem wel gewoon voelt kloppen. En je hoeft echt niet preciezer te weten waar hij zit dan in het midden van je borstkas, tenzij je chirurg bent of huurmoordenaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Aha, PVV-stemmers dus |
|
quote:Alle PVV-stemmers die ik ken hebben een abo op de Veronica-gids. Erg on topic, want dit is nieuws voor sommigen. By the way, hoe komen die mensen die zo dom zijn dat ze niet eens weten waar hun ingewanden zitten dan aan een fatsoenlijke baan? Voor werk heb je toch wat kennis nodig? Ach laat ook maar. Zolang ik lui van de SP zie flyeren voor die toko in Groningen waar ze uitkeringen regelen weet ik voldoende. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-06-2009 16:16] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Qua performance lijkt met meer op XP, ja. Ik zie dat je gelijkt hebt. Maar er zijn wel belangrijke dingen bijgekomen (die origineel voor Longhorn/Vista bedoeld waren). quote: Het werkt ook wel, maar de performance is minder. Dat verschil is overigens nu al voor een deel ingelopen, maar ik geloof nog niet helemaal. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Volgens dit artikel van Tweakers maakt het qua performance van Windows 7 niet zoveel uit: quote: |
|
Windows 7 verschijnt in oktober toch? Opmerkelijk dat W7 geen verbetering is ten opzichte van Vista. |
|
Wat ik vreemd vind is dat de meesten die de release candidate geinstalleerd heeft het tegenovergestelde zegt en het dus wel een stap voorwaarts is mbt de soepelheid/snelheid van het OS. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-06-2009 17:18] |
|
AH past actie aan vanwege 'succes' Albert Heijn gaat een actie aanpassen omdat die te goed loopt. Het gaat om de Laagste Actieprijs Garantie: op enkele producten garandeert AH goedkoper te zijn dan welke concurrent dan ook. Als iemand ontdekt dat het product elders minder kost, krijgt hij bij Albert Heijn zijn geld terug en een appeltaartje. Een groep studenten had voor een kratje Brand-bier bij een andere super minder betaald. Daarop zijn ze volle karren gratis bier gaan halen bij AH. De regels zijn nu aangepast;er worden maximaal zes producten vergoed. Verder heeft Albert Heijn de prijs van Brand- bier iets verlaagd. |
|
Parasol doodt man op strand CANNES - Een Franse badgast is op een strand aan de Middellandse Zee gedood door een parasol. Het zonnescherm waaide door een windstoot weg en doorboorde het hoofd van het slachtoffer, toen die het water uitliep. Dat meldden Franse media zaterdag. Het macabere ongeluk gebeurde donderdag op een strand in de plaats Golfe Juan, tussen Cannes en Antibes. Het slachtoffer, een ongeveer 60 jaar oude man uit Parijs, werd overgebracht naar een ziekenhuis in Cannes, waar hij bezweek aan zijn verwondingen. Hehehe, br00tal! Bruce Banner |
|
quote: Euuhh, in Groot Britanië? Sure, sure. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
ITV kijkers en Sun lezers, dan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik hoor nog steeds muziek door het raam van één of andere feestavond hiero. Mensen, dat kan toch niet, muziek op zondag in veenendaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tis een schánde! Boeiender |
|
0:02, LOL What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh en natuurlijk: quote: (SN) Van NOVA nog wel. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
want wat maakt het bijzonder voor NOVA? DAT DIT KAN IN IRAN dat was natuurlijk wel logischer [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-06-2009 15:02] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: (SN) Meningen? Gaat dit lukken, is dit mogelijk, haalbaar? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |