|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus 0,0 nieuwswaarde. |
|
Het is een ingezonden brief in de vorm van een column. En nee Grey, de Volkskrant biedt wel degelijk ruimte voor mensen met een rechtse mening. Het is niet zo'n links bolwerk als je het doet voor komen... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Ok, maar dit is werkelijk de eerste keer dat ik vanuit die hoek zulke geluiden hoor over de PVV. Dus wat dat aangaat wel degelijk nieuws. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Voor jou wel, maar algemene nieuwswaarde is inderdaad 0.0 Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Een ingezonden brief is geen nieuws .. Dat is namelijk een mening .. Mening is geen nieuws. Dat het daarnaast een erg domme mening is doet nog verder afbraak aan het eventueel aanwezig zijn van nieuwswaarde. |
|
Waaraan zie jij dat het een ingezonden brief is? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aan de toonzetting. Het hele stuk heeft een sterk opiniërend karakter. Een normaal nieuwsbericht is voornamelijk op feiten gericht... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Ik zou meer op een column gokken. Ik zie zelden ingezonden brieven met dergelijk taalgebruik. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Je hebt gelijk, het is een column. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Jij ook wel een beetje: quote: |
|
quote:*burp* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben weer lekker helder vanavond Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Maar dan nog steeds heeft het geen nieuwswaarde en blijft het een mening .. |
|
Sjezus man ik blijf me echt een deuk lachen met de MP-claims hier in Engeland. Nog nooit zo'n zooi op zo'n grote schaal gezien. Ik dacht dat we in Nederland dubieuze politici hadden rondlopen, maar dit is echt het hele parlement op de schop. Goden nog aan toe, wat een ongekende puinhoop Dit gaat de Engelse politiek de errstvolgende jaren niet meer te boven komen, het publieke vertrouwen in de parlementariers is volledig verdwenen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@ Jenje; ik vind het nog steeds nieuws als in dat de Volkskrant nota bene een "populistische" column plaatst. Mening. Anyways... quote: (SN) Tsja, alsof je iets kan doen met oefenmunitie. Dan nog, niet echt slim. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die Belgen toch...ze bedoelen het altijd zo goed, alleen mislukt het keer op keer... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Pas maar op, straks vindt men nog dat je generaliseerd... |
|
Ojee...Ach..staatkundig gezien is Belgie al jarenlang een complete bouwval dat nog bij elkaar gehouden wordt door een paar slappe elastiekjes.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote:Dan loop je flink achter. Pim Fortuyn kreeg ook een aardig podium in de Volkskrant Maar goed, blijf jij qua nieuwsgaring maar fijn de borderliner uithangen dat alles of zwart of wit, links/rechts, hoog/laag moet zijn zonder enige nuance richting het midden. Ingezonden berichten als nieuws gaan aanmerken. Hoe verzin je het |
|
quote: Je moet Grey wel krediet geven dat ie wel menig politieke discussies aanzwengelt. Dat hij vervolgens menigmaal het onderspit delft..dat is dan weer (leed)vermaak. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Dat is geen discussies meer aanzwengelen, dat is ongefuneerd met modder gooien. Dat hij dan van langskrijgt is zijn verdiende loon. Echte goede politieke discussies zijn hier zeldzaam de laatste 5 jaar. Toen kwam er zelfs uit Kwelgeert nog een boel verstandige praat. Veel fanatieke deelnemers aan dergelijke discussies zijn afgehaakt, volgens mij niet in de laatste plaats omdat het er steeds platvloerser op werd. Eeuwig zonde. |
|
'Balkenende is een zwakke leider' Op 4 en 5 juni aanstaande bezoekt de Dalai Lama Nederland. Premier Balkenende wil hem niet ontmoeten en de Tibetaanse gemeenschap in Nederland is van mening dat de premier zich daarmee een zwakke leider toont. De directeur van de Internationale Campagne voor Tibet, Tsering Tampa, zegt het volgende: "Balkenende zet zichzelf te kijk als een zwakke leider met een ernstig gebrek aan inzicht in fundamentele normen en waarden. Het standpunt van de Nederlandse regering past meer bij Afrikaanse landen, die in de invloedssfeer van China zitten. Blijkbaar kunnen andere Europese landen wel de rug recht houden als het gaat om vrijheid en democratie. Europese leiders als Merkel, Sarkozy, Brown of de Belgische premier hebben de Dalai Lama wel ontvangen." Ondanks de wens van de Tweede Kamer dat Balkenende de Dalai Lama wel ontmoet, zegt de premier dat niet te doen, omdat het volgens hem 'niets toevoegt'. GroenLinks wil dat Balkenende zich hier overmorgen voor verantwoord. "Balkenende vindt zijn warme gevoelens voor zijn niet democratisch gekozen 'vriendje' Wen Jiabao (de Chinese premier, red.) belangrijker dan de uitdrukkelijke wens van de Tweede Kamer", aldus Tampa. hehe als aanhangers op die manier reageren dan is het maar goed dat balkie niet naar die lama gaat. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-05-2009 11:49] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het is voor ons land dan ook belangrijk om voortdurend een bruine arm te halen bij de VS, China en Israel. Dat deze landen dan vervolgens op grote schaal internationale verdragen en mensenrechten stelselmatig schenden dat nemen we dan maar op de koop toe alleen benoemen we het niet zo. Iets met prioriteiten of zoiets |
|
quote: Het heeft meer met platte economische belangen te maken, omdat China een van de belangrijkste handelspartner van Nederland geworden is... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |