|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, I'm willing to try those . On-topic : In Eindhoven kom je hoogstens op Altstadt uit, maar daar ben ik ook al 2 jaar niet meer geweest. Weert is de beste optie. |
|
Weert, pfff... dan moeten we met z'n allen op tijd weg om weer terug in Eindhoven te komen zodat we kunnen crashen bij MBMarduk. Of Slechtheid en jij enzo moeten het willen om slaapplaatsen beschikbaar te stellen OF ik moet om een uur of tien alweer weg, dan. |
|
quote:Joepie. Trouwens, Triangel en ZigZag liggen 5 minuten lopen van elkaar af, dus als de een niet bevalt kunnen jullie zo naar de andere lopen. |
|
quote:Slechtheid woont in Stramproy, een kerkdorp dat 5 jaar geleden gedwongen werd onder Weert te gaan [ ]. En het is 8KM van de Triangel naar mijn bedje, dus als je bereidt bent dat te lopen. |
|
Ik vind weert ook best wel oké, ik ga de laatste tijd graag naar de triangel, is best wel weer een leuk metal café geworden en binnenkort spelen er weer een hoop lokale metal bandjes zoals Sun Caged, Stormrider, volgens mij ook nog Arabesque Triple 7 en Defcon One maar dat weet ik niet zeker... |
|
Laatste trein van Weert naar Eindhoven gaat om kwart over 12? (op de zaterdag dus). Kunnen we op de zondag meteen door naar Nile in Den Bosch . |
|
quote:Tering ja. Met myrkskog. |
|
we kunnen altijd nog naar de jonosh in heusden, gemeente asten maar met de trein is dat heel moeilijk te bereiken...(niet dus) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Voor Weert ga ik passen denk ik.... en als men dan om kwart over twaalf toch terug naar Eindhoven gaat, waarom gaan we dan niet gewoon.... naar Eindhoven? |
|
quote: Dan kan je het beter in weert houden dat is met de trein nog te bereiken. Metal heerst |
|
Jongens, jullie vechten t maar uit hoor, mij maakt t niet uit of t eindhoven of weert wordt... |
|
quote: lol Metal heerst |
|
als ik me der ff mee mag bemoeien, ik ben nog steeds voor Utreg Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Same here, dat is veel makkelijker te berijken. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Maar, de bedoeling was een ZM-Meeting Zuid. |
|
quote: Juist. |
|
oh en toch ben ik voor Utrecht Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Nou, ik zal maar 'es weer van mijn kant laten horen... PLAATS: Eindhoven: -MBMarduk Weert: Elders: En als we dan in Eindhoven zijn kunnen we makkelijk kroeg-hoppen tussen de Altstadt (bietje Alto/Nu-metal met veel jong volk zoals deze: ), de Thunder Roadhouse (Bikers, bikers, bikers and Rock'n'Roll) en evt. de Bakkerij (relaxte Grolsch-beugel-kroeg-annex-blowzaal met qua muziek van reggae tot ska tot triphop e.d. maar vooral geen house). |
|
PLAATS: Eindhoven: -MBMarduk Weert: -TNightmare Elders: |
|
Mij maakt het dus echt niet uit waar het gehouden wordt, dus ik zet mijn naam gewoon nergens bij en wacht welk lijstje het langst wordt (of welk lijstje de leukste mensen bevat natuurlijk ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Metal heerst |
|
Op 8 september 2002 15:57 schreef TNightmare het volgende: PLAATS: Eindhoven: -MBMarduk Weert: -TNightmare - hannibal (weet nog niet zeker als hij mag) - LordJohn_2 Elders: Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
PLAATS: Eindhoven: -MBMarduk -hellbanger Weert: -TNightmare - hannibal (weet nog niet zeker als hij mag) - LordJohn_2 Elders: |
|
quote: |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |