|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Sorry jongens, ik had gezegd dat ik zou komen maar stom stom stom, ik kan helemaal niet die dag !!!! Vanmiddag schoot t me te binnen dat op 12 okt. " Pain of Salvation " speelt !!! Ik vind t zelf zo'n te gekke band, ik laat dit dus ech niet zomaar aan m'n neus voorbij gaan !!! Ik wens jullie alvast een plezierige avond maar IK ben naar POS Proost [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 24-08-2002 0:01] |
|
Hmm... ik kom wel eens in Dynamo maar ik ga waarschijnlijk niet op de meeting komen... ben niet zo sociaal. Of misschien ben ik er wel maar doe ik net alsof ik niet op dit forum kom haha Zenial |
|
'Ben niet zo sociaal'? Sorry, maar dat snap ik niet zo goed. Ik bedoel, ik ben ook 'niet zo sociaal'. Is toch lachen, met een stel eikels die toevallig een extreme mening over muziek hebben wat biertjes drinken? Ik snap die verlegenheid niet zo goed. Sterker nog, ik ben eigenlijk het meest benieuwd naar mensen met een behoorlijk uitgesproken mening! Laat maar komen die handel.... oftewel, laat je gezicht eens zien! |
|
Tsja... ik heb gewoon wat sociale probleempjes... is verder niet belangrijk. Een nieuw iemand ontmoeten kan best leuk zijn maar zoveel mensen tegelijk trek ik gewoon niet... Zenial |
|
quote: Hee dat is jammer joh. De meesten ken je al een klein beetje, althans hun gedachten. Nu alleen nog een hoofd erbij. Misschien valt het wel heel erg mee? Naja, zie maar |
|
quote: ik denk dat het voor ons wél beter zou zijn als jij een zak over je hoofd doet dwaallie "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Misanthrope Kramy Bean Sidhe Shredhead Marcel IronGlory Dwaallicht LordJohn_2 Sargoth Mirandarijntje Zwaarmetaal als ie zn OV heeft.. en anders misschien ook wel Heosporos TNightmare joeri (zo goed als zeker) attila de hun misschien MBMarduk (ZM-emergency crashlanding/slaapplaats verlener)+2 metalkennissen: Sandra, Ramon Phaestus (maar alleen als ik nog geld over heb de 12e en als ik bij iemand kan slapen...) |
|
Bij mij slapen nu al: TNightmare, Dwaallicht, LordJohn2, Sandra, Ramon, |
|
En hoeveel mensen zouden er kunnen blijven slapen bij je..? /me kijkt heel lief "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Okay, too bad. Volgende keer beter . |
|
1.Misanthrope 2.Kramy 3.Bean Sidhe 4.Shredhead 5.Marcel 6.IronGlory 7.Dwaallicht 8.LordJohn_2 9.Sargoth 10.Zwaarmetaal als ie zn OV heeft.. en anders misschien ook wel 11.Heosporos 12.TNightmare 13.joeri (zo goed als zeker) 14.attila de hun misschien 15MBMarduk (ZM-emergency crashlanding/slaapplaats verlener)+2 metalkennissen: 16.Sandra, 17.Ramon 18.Phaestus (maar alleen als ik nog geld over heb de 12e en als ik bij iemand kan slapen...) Zo moet het weer kloppen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Gaan jullie met een kastensysteem werke ofzo ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: neej, maar mirandarijntje was er nog niet tussen uit gehaald, en met die nummertjes kan je mooi zien hoeveel mensen het er al zijn Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik zie het nu pas........meeting in Weert/Eindhoven Dan kom ik zeker ook muhahahaha Yeah !! |
|
quote: yeah! |
|
ik zal ook wel ff komen maar ik denk dat ik ook doe alsof ik nooit op dit forum kom, geen zin in dat gezwam over dit forum als ik aan het zuipen ben |
|
quote:praat dan niet.... |
|
quote: ik heb nog geen meeting meegemaakt waar t over t forum ging hehe, kan dat ik wat gemist heb.. |
|
ik ga mij opwachting ook maar maken in E'hoven denk ik maar eh kan iemand mij aan 2 slaapplaatsen helpen? |
|
*kick* Niemand meer opvang voor mensen? Sjezus wonen er echt geen andere ZM-ers in 5de stad van NL?? |
|
Bij mij slapen nu al 8 man: TNightmare, Dwaallicht, LordJohn2, Sandra, Ramon, Dargull+nogiemand, Phaestus. Een paar op m'n kamer en de rest in de gezamenlijke keuken (wat best ruim is en leeg staat). |
|
1.Misanthrope 2.Kramy 3.Bean Sidhe 4.Shredhead 5.Marcel 6.IronGlory 7.Dwaallicht 8.LordJohn_2 9.Sargoth 10.Zwaarmetaal als ie zn OV heeft.. en anders misschien ook wel 11.Heosporos 12.TNightmare 13.joeri (zo goed als zeker) 14.attila de hun misschien 15.MBMarduk (ZM-emergency crashlanding/slaapplaats verlener)+2 metalkennissen: 16.Sandra, 17.Ramon 18.Phaestus (maar alleen als ik nog geld over heb de 12e en als ik bij iemand kan slapen...) 19.Triple-dan 20.Dargull 21.Hellbanger (blijft anoniem) Zo, gaat lekker zo Veel mensjes :D Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: misschien |
|
staat de datum al vast?, dan is't misschien wel handig als je de datum bij het topic vermeld, ik heb namenlijk een beetje last van altzheimer snappie |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |