IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Meeting in Eindhoven (12 oktober) Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 21:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Is nog niet beslist.
Kijk het is een beetje ingewikkeld...
Sommigen komen met de trein.
Anderen met de auto.

Voor de alcomobilisten heb ik al een kant en klare plattegrond voor hoe ze moeten rijden, die mail ik ze toe.
De treinforensen was ik van plan om van het station (meetingpoint) af te gaan halen.
Gewoon wachten tot iedereen er is of een uiterlijke tijdstip en daarna met z'n allen naar mij toe lopen (6 minuten).
De alcomobilisten zullen dan ff buiten moeten wachten tot ik er ben.
Tijstippen? Stemmen zou ik zeggen.

Ik stem op 7~8u. (m.a.w. als iemand om 8u nog niet is verschenen op het station = pech gehad, wij vertrekken)

De alcomobilisten (voor zover ik weet):
- Marcel
- IronGlory


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 22:17 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben dan ook wel wat vroeger daar if needed, op het meeting point op het station.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-09-2002 23:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Uur of acht is prima wat mij betreft.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2002 23:14 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ben daar rond 20:30. Als het lukt (waarschijnlijk wel).


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 01-10-2002 19:03 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2002 22:35 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
leonazi!


Ja wat?



Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 01-10-2002 19:05 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

8 uur is voor mij best wel vroeg moet ik zeggen aangezien ik eerst moet werken, en dus pas om half 6 thuis ben..
En ik moet n uur in de trein..
Nah.. moet toch wel gaan lukken denk..

Ik ben er rond 8 uur..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 0:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zeg eens, meneer de Eindhovendeskundige MBMarduk, ik vind eigenlijk dat jij gewoon een café uitzoekt dat veel ruimte heeft, en dat we daar blijven, zodat eenieder die later komt daarheen kan lopen in het goede vertrouwen de rest van de blasfemen daar tegen te komen .


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-10-2002 11:18 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ja vind ik ook. dan kank ook even langs komen voor wat



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-10-2002 15:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 0:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Zeg eens, meneer de Eindhovendeskundige MBMarduk, ik vind eigenlijk dat jij gewoon een café uitzoekt dat veel ruimte heeft, en dat we daar blijven, zodat eenieder die later komt daarheen kan lopen in het goede vertrouwen de rest van de blasfemen daar tegen te komen .


I vote... Altstadt? Midden op Stratumseind.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-10-2002 15:31 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe daar voelen de meeste metalheads van dit forum zich absoluut niet thuis.



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-10-2002 15:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmmm, Dè Kèn...
Het laat me koud welke tent we kiezen op dit moment, ik nog van de teleurstelling van het verlies van Dynamo bekomen.
Altstadt? Fine.
Vanaf hoe laat? 9uur?

Nog iets over de slaaplekken in de kelder:
Er is geen WC (duh.) en het is een one-way trip naar beneden want zonder sleutel krijg je de deuren terug naar mijn unit/kamer niet open.
Enige mogelijkheid is om naar buiten te lopen (bosjes) daar pissen ofzo en de BUITENdeur met een blok steen blokkeren tot je terug bent.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-10-2002 15:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 15:31 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hehe daar voelen de meeste metalheads van dit forum zich absoluut niet thuis.

Neej ik ook niet maar waar dan WEL?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-10-2002 15:45 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ja sja, altstadt mij best hoor. We maken het wel gewoon gezellig daaro



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-10-2002 15:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 15:31 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hehe daar voelen de meeste metalheads van dit forum zich absoluut niet thuis.


Volgens mij valt dat wel mee. IK voel me daar niet thuis nee, maar vele ZM'ers maken geen probleem van het soort cafe geloof ik.

Optie is om de Eindhoven meeting te verschuiven naar een metalavond van de Dynamo crew IN de Altstadt (vrijdagavond).


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-10-2002 15:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Altstadt is mij goed, dan weet ik tenminste waar het is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-10-2002 16:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

als er maar bier en gezelligheid te vinden is, vind ik het best. En als ik het nog kan vinden ook is het helemaal top!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 02-10-2002 17:30 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 1 oktober 2002 19:03 schreef Filthgrinderr het volgende:
Ja wat?




ja ik ken jou.. hoest met frank? of geen contact meer?



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-10-2002 18:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 15:49 schreef TNightmare het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. IK voel me daar niet thuis nee, maar vele ZM'ers maken geen probleem van het soort cafe geloof ik.

Optie is om de Eindhoven meeting te verschuiven naar een metalavond van de Dynamo crew IN de Altstadt (vrijdagavond).


Vrijdag 11 oktober zou mij perfect uitkomen, want zaterdag 12 oktober kan ik onmogelijk verlof krijgen van de middagdienst...
Dus ik stem voor TNightmare's plan!

*tiepfaut*

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-10-2002 18:53]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 02-10-2002 20:21 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 17:30 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ja ik ken jou.. hoest met frank? of geen contact meer?


jou ken ik ook jah..
van no mercy toch?

frank?! wat denk je zelf..
hij heeft mn geld + mn fiets gejat...



*******back on topic********

quote:
Op 2 oktober 2002 18:41 schreef Heiden het volgende:
Vrijdag 11 oktober zou mij perfect uitkomen, want zaterdag 12 oktober kan ik onmogelijk verlof krijgen van de middagdienst...
Dus ik stem voor TNightmare's plan!

*tiepfaut*


Ik stem tegen!
Moet zaterdag overdag werken.. dus ik kan echt niet weeeer op vrijdag weg en me verslapen voor mn werk..

Ik ga liever zaterdag..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-10-2002 20:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik zeg wel tegen mijn baas dat ik weet waar zijn vrouw en kinderen wonen, aarschijnlijk kan ik dan toch wel komen op zaterdag.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 02-10-2002 20:26 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 20:24 schreef Heiden het volgende:
Ik zeg wel tegen mijn baas dat ik weet waar zijn vrouw en kinderen wonen, aarschijnlijk kan ik dan toch wel komen op zaterdag.


goed zo!



Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 03-10-2002 18:05 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik ga dan niet heb al een feestje staan........dus......


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-10-2002 18:18 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Laatste stand: 15+2guests=17
01MBMarduk
--Phaestus
--Kramy
--mcoenen
--Misanthrope
--Shoarmataal
--Heiden
--Dwaallicht
--hellbanger
--Cadaveria
--Altx
--joeri
--Valorian
--TNightmare
--Filthgrinderr


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-10-2002 18:24]


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 04-10-2002 19:57 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Als ik het nu goed begrijp wordt ik dus gewoon op het station in einhoven verwacht..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-10-2002 20:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ja, ik wacht op mensen op het station. Ik HOOP dat iedereen binnen 1 uur aanwezig is want dan kan ik met iedereen in 1 keer naar m'n kamer lopen om zo de volle tassen enzo te dumpen en verder de stad in te lopen.

Alleen: ik heb hier gelezen dat mensen nogal uiteenlopende aankomst-tijdstippen hebben dus mijn vraag aan jullie is wat een goede tijdstip is?

Tussen 8 en 9u?
Tussen 9 en 10u?

Voor degenen die het ECHT niet halen zal ik een duidelijke plattegrond fotosjoppen en e-mailen opdat ze op eigen houtje naar m'n kamer kunnen lopen. Ik hoop voor ze dan dat we nog aanwezig zijn anders kunnen ze hun tassen niet kwijt



Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen