|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk "HEY, er is weer in dit topic gepost, dus de foto's zijn er! *vreugdekreet*". |
|
ja dat dacht ik ook. Maar toen bedacht ik dat ik foto's had gemaakt en ze nog niet had weggebracht. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
EN ZWAARMETAAL OOK!!! |
|
quote:dat is waar. al heb ik weinig hoop op dat die foto's gelukt zijn Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
DE FOTO"S ZIJN ER!!!!!! nog een momentje gedult ik ben ze aan het scannen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
he he! nou de namen mogen jullie er zelf maar bij bedenken!!! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 14-11-2002 21:26] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heheheh!! Tof! Die foto's van ZwaarMetaal Maareh, 2 foto's doen het er niet |
|
quote:jup ben er mee bezig maar ftp wil op dit moment niet meer opstarten.(is moe denk ik) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HEERSCH!! Dank U Cadaav!! |
|
Jezus Dwaal, moet dat Blasphemy shirt niet een keer in de was of zo? |
|
quote: Nee, natuurlijk niet, jouw lipstickafdruk staat er immers op . |
|
Koele foto's. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
GVD, blij dat ik m'n haar weer laat groeien zeg want dit is echt geen porum!! |
|
quote: LOL Ik kan ook niet geloven dat je met dit haar wel aangenomen zou worden, en met lang haar niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ja, ik dacht er net wat over te zeggen maar nu doe je het zelf al.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:LOL Die kan ik in m'n zak steken [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-11-2002 21:13] |
|
quote:Hey fuck.. vargen jij hebt mijn lippenstift dus gepikt. ik was hem afgelopen zaterdag morgen al kwijt. Stuur em maar naar me op! wat zijn jullie hier aan het doen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kweenie Bart liep opeens met een pruillip rond (denk ik) en toen moest ik "iets grappigs" ermee doen. Dunno what though. |
|
Het zijn wel erg leuke foto's geworden zeg!!! Ik kan me ook vooral niet van elke foto meer herrinneren dat ik ze genomen heb Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: he.. ja man.. blijf van mn vent af! verder... super toffe foto's! dank je wel... *krijgt alweer kriebels voor de volgende meeting* |
|
quote: dit mannetje reageerd hier opvallend weinig eigenlijk.. biertje jongen? [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 14-11-2002 21:36] |
|
Ey, zomaar opeens zijn er foto's . Whahaha, sommige mensen staan er gewoon altijd geweldig op . |
|
quote:zo maar opeens?? ik ben wel eerst naar de stad geweest... weer naar huis gefietst. al die foto's ingescanned. en ook nog weer eens opgeslagen in fotoshop en dan nog eens online gezet (primeur overigens) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: vooral die een na laatste hey.. wtf ben ik daar aan het doen?! [edit.. stonden nog n paar foto's tussen.. nie de een na laatste foto.. maar 2 of 3 na laatste] [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 14-11-2002 21:48] |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |