|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: <OT> Dat klopte helemaal! Zag er wel verdacht uit in zo'n fotorolletje-doosje (hoe heet zo'n ding? ). |
|
Ik zet mijn naam niet meer tussen de slaapplaatsen lijst want slechtheid die kon niet dus er is nog een plaatsje vrij. Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Speciaal voor degenen die de vorige pagina niet (willen) lezen: quote: |
|
Ik blijf waarschijnlijk niet slapen, ga gewoon na een tijdje naar huis, maar dat moet ik nog met basje (misanthrope) overleggen [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 20-09-2002 16:27] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
MBMarduk -Phaestus -IronGlory -Kramy -Marcel -Triple-Dan -Misanthrope -Shoarmataal -Heiden -Dwaallicht -hellbanger -Cadaveria -Altx -joeri -Valorian -TNightmare -Filthgrinderr In n kelder kan ik ook wel slapen dan.. :D |
|
quote: |
|
Waar ergens in ehv gaat het eigenlijk plaatsvinden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
In de stad zelf, het uitgaanscentrum (stratumseind). En daarna doorzakken bij mij op de flat. |
|
Ik moet jammer genoeg annuleren, 'k zit namelijk met een PA job op het onverwachtse... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Laatste stand: 16+2guests=18 01MBMarduk --Phaestus --Kramy --Marcel 05Triple-Dan --Misanthrope --Shoarmataal --Heiden --Dwaallicht 10hellbanger --Cadaveria --Altx --joeri --Valorian 15TNightmare --Filthgrinderr He Shredhead zou jij niet komen? En Dargull+vriend ook niet? |
|
Mmhzz.. Is het mogelijk dat ik nog n vriendin van me meeneem? Alleen als het kan hoor.. anders hoeft t nie perse dus.. |
|
ik kom maar niet, ben hier niet zo'n bekende *etiket* |
|
ik kom ook niet, hoewel het mij erg tof gezellig lijkt www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Sure. En mensen, is het niet een beetje overbodig om hier neer te zetten dat je NIET komt? Zo kunnen ook nog 500 andere mensen posten dat ze NIET komen What gives? <EDIT> Tenzij je je al had opgegeven natuurlijk... [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-09-2002 21:56] |
|
quote: leonazi! |
|
quote: ja nou en, ik ben hier ook niet zo bekend, maar ik denk dat ik toch wel ff kom is toch gezellig, kom gewoon |
|
wie weet kom ik even langs daar, is toch best dicht bij voor me *etiket* |
|
ik kan toch eigenlijk niet komen denk ik maar ik weet het nog niet zeker luuuuuuv is in the air......... |
|
eej ik kan misschien op de weg van hoorn naar eindhoven nog mensen ophalen die met 40% korting willen reizen ofzo |
|
ja idd.. hier ook 2 ov jaarkaarten vanuit zwolle.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
damn, 28e is morgen al.....ik ben zeer onsure op het moment, want dit weekend komt niet lekker uit, ik zal kijken of ik nog wat kan regelen. |
|
Dude remember; de MEETING is op 12 october. Laatste avond Dynamo is morgen en daarvoor is een ander topik aanwezig. |
|
few ff een paar belangrijke posts gemist blijkbaar |
|
Waar en hoe laat meeten we elkaar eigenlijk? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |