|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
ok bedankt mail me anders als je iets weet om te kunnen afspreken e4torre@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 03-09-2002 17:16] |
|
Maar Eindhoven heeft Dynamo Hardrockkaffee |
|
wie komen er nou allemaal??? |
|
quote: Ehmz op die site staat: De laatste Dynamo metal avond is op zaterdag 28 september! Eh?? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Da's nieuw. Kut. .... OK. Wie kan de 28ste? -MBMarduk |
|
quote: Een "metalavond", bedoelen ze dan een avond met live metalbands of de laatste avond dat ze open zijn? |
|
nou, ik ben benieuwd of we dan de meeting op 28 sept. houden want de 12e kan ik niet vanwege een concert maar als t de 28e word gehouden dan kan ik wel, jippieeeeee !!! [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 07-09-2002 12:50] |
|
Laatste metalavond wil niet zeggen laatste avond he. En als we er met z'n allen zijn willen ze vast wel metal draaien. Nou niet een nieuwe datum prikken alsjeblieft, ik heb het net allemaal geregeld . |
|
Scrap mij maar van de list, kost me 26 euro voor de trein, en het is 2 uur reizen om daat te komen. Sorry maar daar heb ik echt geen zin in. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ja nix verzetten hoor!! anders kan ik nie komen .. krijg me ov pas in oktober |
|
quote: ik heb wel meer dan drie uur, of zelfs vier uur getreind voor in Wageningen te geraken voor dat feestje van Dwaallicht, be true, trek je niets aan van afstand, vor de meeste metaloptredens mag ik zowiezo twee uur treinen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dynamo café is zo'n metal/hardcore ONLY café! Andere muziek wordt er niet gedraaid! *gaat Dynamo Café site nakijken* |
|
quote van de Dynamo café site: "De laatste Dynamo metal avond is op zaterdag 28 september! Hierna gaat de kroeg voorlopig dicht tot er een nieuwe lokatie beschikbaar is. Wilde later dus meeprate over vruuger, komme dan op de 28ste... We zijn open vanaf 19:00." |
|
Ow, da's wel kut dan. Wat nu? |
|
quote:PANIEK!! |
|
is er nie een ander cafe in eindhoven of weert.. |
|
quote:ZigZag Weert. Underground kelder. Wordt vreemde alternative gedraaid, maar ook metal op request. Brand flesjes. Weert is wel kutter te bereiken. |
|
quote: Niet van vergelijkbare kwaliteit! Cafe's in Weert komen het dichtst in de buurt (De Triangel of de Bosuil, maar die laatste ben ik nooit geweest en is wat verder weg van het NS-station). |
|
quote: he he Roadhouse heerscht ook wel imho. |
|
Sja hoor eens, ik ga voor de gezelligheid en niet voor de muziek hoor. Als het 28 sept. wordt zijn we off-topic . Ik had 12 okt. ervoor gereserveerd, weet helemaal niet of ik wel 28 sept. kan en ik wil wel graag. Wel kut zeg dat Dynamo dan dicht is, maar goed, daar kunnen wij nu ff niets aan doen. |
|
quote: same here.. t maakt me eigenlijk geen ruk uit in wat voor cafe t is.. alst maar geen disco is |
|
Ik pas dus voor de 12e. Kan de drukte in het gemiddelde café niet verdragen (in combinatie met de te harde ergenswaardige muziek en het publiek wat daarop danst ). |
|
Wordt er in een café gedanst dan? Een leuke bruine kroeg is toch goed te doen? |
|
quote: Alles over een kam scheren is lekker makkelijk . Maar ik neem het risico niet dat we in zo'n café terecht gaan komen. Ik zit het liefst op een terras of sta te headbangen op een concert of in een degelijk metalcafé (en mocht ik de behoefte hebben om te praten loop ik ff naar buiten ). Cafe's zijn niet aan mij besteed. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |