|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Altijd positief blijven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Vergeet de motorolie en Teflon-additief niet |
|
quote: Geeft nie |
|
quote: als jij in jou omgeving n slaapplek en bier regeld.. en n goed cafe.. dan kom ik wel .. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 16-10-2002 13:06] |
|
Mja, voor mijn part doen we wat in de bossen met een vreugdevuur erij en veul bier. Boombox meenemen, Donkertroon erop |
|
quote: Zm ik heb je toch gezegt! ik doe dat ding niet in je reet!!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hij heeft liever jouw knuppel idd |
|
hey meneer marduk, nog bedankt voor alles. Ik vond het retegezellig en ik heb een stuk of 24 foto's geschoten. Waarschijnlijk minder bewogen als die van zwaar metaal. Het rolletje is nog niet vol dus nog even gedult. En dat cafe vond ik ook zeker heerschen. En wat dat allemaal wel niet met zm'ers doet! zelf dwaallicht heeft meegedanst op meatlove Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
LOL @ meatLOVE...meatLOAF. You're verrry welcome Cadav. Ik vond ook zeer zeker een aangename nacht met iedereen. Till the next one! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-10-2002 17:39] |
|
quote: Het meezingen met Bohemian Rhapsody was ook wel lachuh... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wat het gerstenat allemaal niet met je doet zeg Bohemian Crapsody leuk nummer maar niet echt aan mij besteed (but don't tell me that last Saturday) |
|
Zoveel had ik dus duidelijk niet op. Ik heb slechts staan headbangen en bleren tijdens "The Four Horsemen" . |
|
Bier maakt plezier heh . Volgende keer naar Mannenkoor Karrespoor? |
|
quote: QUE?? |
|
Ja, dat is mooi, mooi, mooi man. Het leven dat is 1 groot feest! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ben benieuwd naar de foto's.. meeting was toch echt wel geslaagd.. en heb er n zeer leuke jongen aan over gehouden hehe.. :D op naar de volgende [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 17-10-2002 22:31] |
|
Ik zat dus in den altstad op jullie te wachten hehe. schoften maargoed ik heb me wel vermaakt. Als je nog iemand in een nokturnal mortum shirt hebt zien lopen en kogelriem was is dat iig |
|
quote:Daarom is het veel beter om naar jonosh te gaan Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zijn er ook fotos van. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
dr zijn wel foto's gemaakt.. maar of die gelukt zijn hehe.. |
|
quote:hey gefeliciteerd Ik ga als het goed is morgen de foto's wegbrengen. Ben benieuwd of het wat geworden is. Ik zag niet meer zo helder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: join the club, ik zat daar ook te wachten jou trouwens niet gezien, ik had een witte immortal - battles in the north longsleeve aan en een spike riem |
|
ZEG! Komen die foto's nog ooit |
|
hehe.. dat zat ik me ook net af te vragen! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |