![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Altijd positief blijven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Vergeet de motorolie en Teflon-additief niet ![]() ![]() |
|
quote: Geeft nie ![]() ![]() |
|
quote: als jij in jou omgeving n slaapplek en bier regeld.. en n goed cafe.. dan kom ik wel .. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 16-10-2002 13:06] ![]() |
|
Mja, voor mijn part doen we wat in de bossen met een vreugdevuur erij en veul bier. Boombox meenemen, Donkertroon erop ![]() ![]() |
|
quote: Zm ik heb je toch gezegt! ik doe dat ding niet in je reet!!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Hij heeft liever jouw knuppel idd ![]() ![]() |
|
hey meneer marduk, nog bedankt voor alles. Ik vond het retegezellig en ik heb een stuk of 24 foto's geschoten. Waarschijnlijk minder bewogen als die van zwaar metaal. ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
LOL @ meatLOVE...meatLOAF. You're verrry welcome Cadav. Ik vond ook zeer zeker een aangename nacht met iedereen. ![]() Till the next one! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-10-2002 17:39] ![]() |
|
quote: Het meezingen met Bohemian Rhapsody was ook wel lachuh... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Wat het gerstenat allemaal niet met je doet zeg ![]() Bohemian Crapsody ![]() ![]() |
|
![]() Zoveel had ik dus duidelijk niet op. Ik heb slechts staan headbangen en bleren tijdens "The Four Horsemen" ![]() ![]() |
|
Bier maakt plezier heh ![]() ![]() |
|
quote: QUE?? ![]() |
|
Ja, dat is mooi, mooi, mooi man. Het leven dat is 1 groot feest! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
ben benieuwd naar de foto's.. meeting was toch echt wel geslaagd.. en heb er n zeer leuke jongen aan over gehouden ![]() op naar de volgende ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 17-10-2002 22:31] ![]() |
|
Ik zat dus in den altstad op jullie te wachten hehe. schoften ![]() maargoed ik heb me wel vermaakt. Als je nog iemand in een nokturnal mortum shirt hebt zien lopen en kogelriem was is dat iig ![]() ![]() |
|
quote:Daarom is het veel beter om naar jonosh te gaan ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Zijn er ook fotos van. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
dr zijn wel foto's gemaakt.. maar of die gelukt zijn ![]() hehe.. ![]() ![]() |
|
quote:hey gefeliciteerd ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: join the club, ik zat daar ook te wachten jou trouwens niet gezien, ik had een witte immortal - battles in the north longsleeve aan en een spike riem ![]() |
|
ZEG! Komen die foto's nog ooit ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hehe.. dat zat ik me ook net af te vragen! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |