|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
tja, je kunt niet van alles houden hé |
|
Ej trouwens kom ik daar wel binnen in die cafe? of hoe zit dat want ik ben 12 dus Metal heerst |
|
quote: ja hehe weet ik veel Metal heerst |
|
quote: Ik denk niet dat je als je 12 bent een cafe inkomt, tenzij ze er niet controleren of jij er heel oud uit ziet voor je leeftijd of je een heel goed vervalst identiteitsbewijs bij je hebt. |
|
quote: Het frappante is dat de mensen die naar de disco in hetzelfde gebouw gaan compleet gefouilleerd worden en door een metaalpoortje moeten e.d., terwijl je gewoon door kunt lopen als je naar Dynamo Kafee gaat! btw, dat je 12 bent zal vast aan je uiterlijk te zien zijn, er wordt daar niet echt op gecontroleerd, maar bier krijg je iig niet dan (vanaf 16). Een vriend van mij bestelde een kriekje, en kreeg te horen dat hij eens eerst 16 moest worden daarvoor. Waarop hij antwoordde: "ik ben 20..." |
|
quote: dus ik kom er binnen nou dat is al een goed teken Maar ik denk dat ik niet mag van men ouders [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 20-08-2002 21:31] Metal heerst |
|
Let maar niet op Panda (= Heosphoros), hannibal. Die moet nog twaalf worden (over een jaar of tien). Ik vind het wel cool, toen ik twaalf was luisterde ik nog naar Michael Jackson! |
|
Arg neem het niet te serieus dwaalnicht....erm licht.... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Wie zei dat ik dat deed dan? |
|
Sgop! |
|
Ik woon op fietsafstand van Eindhoven, lijkt me eigenlijk best leuk om ook eens te komen. |
|
Misanthrope Kramy Bean Sidhe Slechtheid Shredhead Marcel IronGlory Dwaallicht LordJohn_2 Sargoth Mirandarijntje Zwaarmetaal als ie zn OV heeft.. en anders misschien ook wel Heosporos TNightmare joeri (zo goed als zeker) attila de hun misschien ik zal zien of ik tijd heb. het is toch in Brabant niet? (mogelijk is er een leeftijdsgrens voor jonger dan 30 of zo ) |
|
Hehe nee er lopen genoeg ouwe lullen rond in dynamo... Zenial |
|
Hmz.....wanneer is die meeting. Aangezien mijn weekenden de 1e tijd al helemaal volgepland staan met concerten en festivals enzo. |
|
quote: 12 okt...dan kunnen de meeste mensen tenminste... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hmz......geen idee of ik dan kan. Kijk tegen die tijd wel eens. Is nog lang. |
|
quote:Lijkt me cool als je komt, zie ik jou ook een keer . |
|
quote: |
|
Misanthrope Kramy Bean Sidhe Slechtheid Shredhead Marcel IronGlory Dwaallicht LordJohn_2 Sargoth Mirandarijntje Zwaarmetaal als ie zn OV heeft.. en anders misschien ook wel Heosporos TNightmare joeri (zo goed als zeker) attila de hun misschien MBMarduk (ZM-emergency crashlanding/slaapplaats verlener) |
|
quote: -Slechtheid. |
|
quote: kom je nou wel of niet?? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Niet. |
|
quote: Waarom niet? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Misanthrope Kramy Bean Sidhe Shredhead Marcel IronGlory Dwaallicht LordJohn_2 Sargoth Mirandarijntje Zwaarmetaal als ie zn OV heeft.. en anders misschien ook wel Heosporos TNightmare joeri (zo goed als zeker) attila de hun misschien MBMarduk (ZM-emergency crashlanding/slaapplaats verlener) Phaestus (maar alleen als ik nog geld over heb de 12e en als ik bij iemand kan slapen...) "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |