|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, over een jaar een potentiele house-warming party in Eindhoven . Maar dat duurt vast te lang . |
|
Eerst de fotows van Bjorn zien!!! Maar nieuwe meeting is leuk idee.. Bij mij zou het wel kunnen.. maar wie wil er nou naar Etten-Leur komen? |
|
quote: Ongetwijfeld. Nader bericht zal ook zeker volgen. |
|
ok me foto's zijn er eindelijk ehmm.... burger king!! cadaveria cadaveria en bullit Filthgrinderrrrrr veel mensen phaestus Mbmarduk veel mensen attack of the evil hand degene die me fototoestel gejat had.. filthgrinderrrrr phaestus, valorian en tnightmare de rest was uhh.. mislukt.. heheh |
|
Whoa! Opeens foto's . En ik kom er heel goed vanaf . |
|
HAHAHAHA Heersch!!! Thank you ZM! |
|
quote: hehe ik heb ook nie alles gescand |
|
Dit is dus sKuLlCrUsH: (links dus) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 08-01-2003 14:25] |
|
Wat een rotte fotos van mij!!! shame shame Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Valt best mee, de rest staat hierboven en op pagina 25. Iedereen staar er "slowly verrot" op |
|
gheheh ja ik zie het ,maar die ene met die vinger! Whahahahaa!! "Je hebt een pruillip" zei jij en FLITS ziehier het resultaat . Ik snap nog steeds niet waar het op sloeg maarre ... we geven de alcohol wel weer de schuld. Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
jeuj eindelijk fotow's!!! ik had mezelf nie eens herkend.. haha.. en mike laat die ene pis foto met die clownskop van me nou es met rust man.. |
|
Het ging om Bart ff, ik kan er niets aan doen dat jij er ook op staat!? |
|
En ja hoor daar is het lieveke van me muhahaaa hoe ist nou? Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
666 de post.. maar knip mijn kop er voortaan maar af.. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |