|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 12 october zover ik weet. |
|
quote: dank, dank! bier zal u ten deel vallen |
|
Maar MbMarduk, zit je nu helemaal vol of is er nog een slaapplaatsje te vergeven?? * altx kijkt heel wanhopig... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Oh yeah, sure dude! Hoe meer verloren zielen hoe meer ondeugd! Bij mij slapen nu al 9 man: TNightmare, Dwaallicht, LordJohn2, Sandra, Ramon, Dargull+nogiemand, Phaestus, Altx. Er zijn ook wat brede sofa's enzo. Enne Dragull, wie's die onbekende? Maak 's bekend. |
|
een maat van mij met de naam harm, we zijn een soort siamese tweeling wat feesten e.d. aan gaat, je komt de 1 niet zonder de ander tegen |
|
Aha zo Anyways, hierbij een request voor een moderator om de titel aan te passen. --> datum erbij: zat. 12 october |
|
sja keb geen slaapplaats denk ik.. tenzij mbmarduk nóg meer plaats heeft naja.. nachtje doorhalen ken ook |
|
Okiedokie, tot hier dan. Vergeet je slaapspullen niet! |
|
quote: slaapspullen? wat zijn dat, een pyama zeker |
|
Waren dat voor jou geen kurken? |
|
kurken ? |
|
quote: Ben jij ook wel eens, wel heeeeel toevallig in de c1000 op het kastelenplein geweest? Jij lijkt sterk op iemand die ik daar ooit heb zien rondlopen... |
|
quote: Nee dat is in een kant van eindhoven waar ik nooit kom... T zal wel door mijn onduidelijke foto'tje komen dat ik op hem lijk dan, maar ik wil mensen ook niet wegjagen door wel een duidelijke foto van mezelf te laten zien Zenial |
|
*kick* Niemand meer? |
|
quote: Hmmz zo'n 20 mensen is toch niet slecht wel dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja ja, da's meer als zat maar ik vroeg eigenlijk naar mensen die slaapplaats kunnen bieden. Zo kan ik evt. nog 3 vrienden uit Tilburg en omstreken hierheen halen want zoals het ernaar uitziet is een crowded house bij mij thuis zo... Mwah, ik zat 't hoe dan ook overwegen. *Can't wait* |
|
Heyho 12 oktober dan ben'k vrij, zet maar pils klaar! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
LOL *proost* |
|
quote: Hebbie nog plek? Stuk vloer is al voldoende voor mij.. |
|
Maar ja dan heb je alleen een stuk vloer he ?!?! |
|
quote: aha ik dacht al dat je het over het meisje van de douche had |
|
o my god....10 man in die kamer van jou zal een lekkere bende worden |
|
quote: Nou vooruit dan maar Als jullie netjes naast elkaar blijven liggen dan gaat nog wel prima qua ruimte. Voor iedereen: Nog 1 ding wel: Dynamo gaat om 3u dicht en de rest van de kroegen om 4u dus als men daarna nog dorst krijgt moet je je eigen Isosport/Gatorade meenemen! |
|
in ede is ze vroeger hoor 13 september |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |