|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
mensen die naar weert komen kunnen bij ons in de achtertuin slapen ik zet wel een bungalowtent op maar ik zit wel tot ongeveer 01.00 uur in de 013 en dan kom ik pas naar de zig in weert. luuuuuuv is in the air......... |
|
-MBMarduk (mits slaapplaats in Weert) -Phaestus -IronGlory -Kramy -Marcel -Triple-Dan (in principe ) -Misanthrope Kan alleen in Eindhoven: -Dwaallicht -hellbanger -Altx -joeri Kan alleen in Weert: -TNightmare -LordJohn_2 -Mansongirl |
|
Slechtheid, dus jij komt helemaal niet meer? |
|
quote:Nee. |
|
quote: Waarom niet? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
-MBMarduk (mits slaapplaats in Weert) -Phaestus (zoekt wel in beide plaatsen nog een slaapplaats) -IronGlory -Kramy -Marcel -Triple-Dan (in principe ) -Misanthrope Kan alleen in Eindhoven: -Dwaallicht -hellbanger -Altx -joeri Kan alleen in Weert: -TNightmare -LordJohn_2 -Mansongirl "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
-MBMarduk (mits slaapplaats in Weert) -Phaestus (zoekt wel in beide plaatsen nog een slaapplaats) -IronGlory -Kramy -Marcel -Triple-Dan (in principe ) -Misanthrope -Shoarmataal (alleen 12 oktober dus) Kan alleen in Eindhoven: -Dwaallicht -hellbanger -Altx -joeri Kan alleen in Weert: -TNightmare -LordJohn_2 -Mansongirl |
|
ff vervelend doen... hou 't tussen weert en eindhoven in... wordt metal gedraaid, speelt metal.. al vast mijn excuses |
|
Kan in beide plaatsen -MBMarduk (mits slaapplaats in Weert) -Phaestus (zoekt wel in beide plaatsen nog een slaapplaats) -IronGlory -Kramy -Marcel -Triple-Dan (in principe ) -Misanthrope -Shoarmataal (alleen 12 oktober dus) -Heiden Kan alleen in Eindhoven: -Dwaallicht -hellbanger -Altx -joeri Kan alleen in Weert: -TNightmare -LordJohn_2 -Mansongirl Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tering ja, en wie regelt entertainment de rest van de nacht? En slaapplaats? I wish. |
|
quote: pff nacht doorhalen met zn allen heb ik nix op tegen |
|
Gewoon doorzuipen, en de volgende morgen trein terug. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: mijn idee |
|
Heiden en Zwaarmetaal --mee eens maar tot hoe laat blijft dat open zo'n JC? 2uur? Weten jullie wat voor een GAT dat plaatsje is? (Ik bedoel wat voor kroegen zijn er en blijven later open?) En trouwens dan kunnen weer anderen niet. GVD, ik baaaaaaaaaal dat de Dynamo niet op de 12de open is. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-09-2002 0:14] |
|
quote: geen idee... |
|
Meterik is ook niet echt OV bereikbaar (bus) en ligt naar mijn weten minder richting Weert en meer richting Venlo |
|
quote:Ik ook, maar ik ga GVD de 12e gewoon naar Eindhoven reizen. Meeting of geen meeting als je een lallende gek in z'n eentje op station Eindhoven tegenkomt op 12 oktober, weet je dat de meeting niet doorging en dat ik het ben. |
|
quote: uhhh make that two |
|
Gewoon een draagbare radio meenemen, dan komen we de nacht wel door. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kan ik dan niet iets -slightly- anders aanbieden? Mits we in Eindhoven zitten, voor een paar eurotjes p.p. (budgetteren he? ik ben nou eenmaal een arme student) wil ik best wat bier/fris/chips in huis halen om zo de rest van de nacht iig WEL van goede muziek te genieten. (Kun je zelf ook CD's enzo meenemen) Dan heb je iig ook een fall-back als er onverhoopt mensen kotsmisselijk worden van het overgebleven aanbod aan cafe's. |
|
quote: Dat zou nog beter zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik vind alles best, maar ik ben toch weer kort na twaalven weg in verband met laatste trein... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
-->moeder, auto, jij misschien kunnen meerijden Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Na twaalven begin ik pas... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |