IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Meeting in Eindhoven (12 oktober) Vorige pagina | Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 12-10-2002 23:16 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

*grommmmmmmmmmmmmm*


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-10-2002 23:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hahahahahha


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 12-10-2002 23:33 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Jullie gaan niet naar altstadt????


Follow the freezing moon...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 12-10-2002 23:35 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

maar drink er eentje voor me ofzo in mijn afwezigheid


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-10-2002 16:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Was leuk feestje! En weer wat nieuwe gezichten gezien, altijd gezellig. En in dat bikercafé is ook wel wat metal te halen voor de Eindhovense headbanger... en anders ga je gewoon 'Bohemian Rhapsody' meezingen

Wel klote was dat er geen treinen reden tussen Den Bosch en Utrecht zodat ik met de bus moest, die in de file stond op de terugweg . Maar ja, als je brak bent maakt het niet uit.


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 13-10-2002 19:34 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

zijn jullie niet in de altstad geweest?
iig ik was er wel mee wat vrienden maar jullie volgens mij niet gezien


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-10-2002 19:39 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Nee, meteen nadat we Altstad binnenstapte hebben we unaniem besloten dat het er te druk was en zijn we, zoals je al hebt kunnen lezen, naar het bikerscafé geweest, roadhouse ofzo.

Ik vond het heel gezellig.. Op de volgende meeting


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 13-10-2002 19:42 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

kater



hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 13-10-2002 19:43 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

ow, zijn jullie er zo'n 30 sec binnen geweest?, dan heb ik jullie wel ff gezien volgens mij
had er iemand van jullie een satyricon shirt aan? zo ja dan heb ik jullie wel gezien alleen waren jullie idd snel weg ja


Jade
Usericon van Jade
Posted 13-10-2002 22:13 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 16:22 schreef Dwaallicht het volgende:

En in dat bikercafé is ook wel wat metal te halen voor de Eindhovense headbanger... en anders ga je gewoon 'Bohemian Rhapsody' meezingen





Je bedoelt de ThunderRoadhouse! Daar hangt altijd een leuke sfeer .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-10-2002 22:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hell yeah! Was ook een leuke inrichting, zag er gezellig uit. Veel beter dan dat lelijke klinische stadscentrum, yech.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-10-2002 23:09 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Meeting was erg gezellig! Ik ben er heel blij om dat we zo snel weg gingen uit de Altstadt, want daar had ik me waarschijnlijk alleen zitten ergeren aan de vele "mensen"...

Dat bikerscafé was erg tof idd! Acceptabele muziek en niet te druk.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-10-2002 16:34 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

ZO!
Net klaar met de plee en m'n kamer te stofzuigen. Viel wel reuze mee!
Iedereen wel een beetje goed geslapen?

Hej hoeveel foto's zijn er nu gemaakt?
Cadaveria? Bjorn?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-10-2002 17:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Iemand heeft een pak Marlboro lights hier achtergelaten.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-10-2002 17:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 16:34 schreef MBMarduk het volgende:
(...) Iedereen wel een beetje goed geslapen?



Tuurlijk, eerst veel en dan lekker .

Trouwens, de meeting was weer geslaagd!!!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 14-10-2002 17:49 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 14 oktober 2002 16:34 schreef MBMarduk het volgende:
ZO!
Net klaar met de plee en m'n kamer te stofzuigen. Viel wel reuze mee!
Iedereen wel een beetje goed geslapen?

Hej hoeveel foto's zijn er nu gemaakt?
Cadaveria? Bjorn?



ik weet niet, iemand had me fototoestel gepakt en me rolletje volgeschoten dus ik weet nie wat voor foto;s ik heb...



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-10-2002 17:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 17:47 schreef altx het volgende:
Tuurlijk, eerst veel en dan lekker .

Trouwens, de meeting was weer geslaagd!!!

Mooi zo. Ik blij.
Trouwens; doe iets aan je usericon want je lijkt voor geen cent daarop. Ik krijg altijd het idee dat er een somalier erachter verscholen gaat.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-10-2002 17:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 17:49 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ik weet niet, iemand had me fototoestel gepakt en me rolletje volgeschoten dus ik weet nie wat voor foto;s ik heb...

Hmmm, VOLgeschoten? BETER!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2002 17:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Haha, dat zullen me een foto's geworden zijn Ik geloof dat die maat van je, Zwaarmetaal, een zooi foto's heeft genomen.

Zullen wel wat bierflesjes op staan of zo...


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 14-10-2002 17:58 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 14 oktober 2002 17:54 schreef MBMarduk het volgende:
Hmmm, VOLgeschoten? BETER!!



mwa weet ik niet, ik heb gehoord dat diegene die dat ding had grpakt bij iedereen in hun gezicht zat te flitsen



ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 14-10-2002 18:01 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 14 oktober 2002 17:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Haha, dat zullen me een foto's geworden zijn Ik geloof dat die maat van je, Zwaarmetaal, een zooi foto's heeft genomen.

Zullen wel wat bierflesjes op staan of zo...
uhhh dat was geen maat van me.. i kkende die hele dude niet.. was met sikje en snor. mike kent hem wel..



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2002 18:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 18:01 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
uhhh dat was geen maat van me.. i kkende die hele dude niet.. was met sikje en snor. mike kent hem wel..
Oh, deed Bart dat ehhh Raymond... ehhh geen idee meer n nou ja, whatever .

Was een goede avond.... EN ik heb er weer motivatie aan overgehouden om weer eens te gaan linuxen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-10-2002 18:04]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-10-2002 18:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

OOhhh, Raymond! Fuck die was er halverwege de morgen er tussen uit gepeerd want na de oogje toe te hebben gedaan heb ik noch niemand anders hem gezien.
Ik heb iets vaags gehoord van "me maat zit te naaien, ik kan er niet naast gaan liggen pitten alsof er niks gebeurt"...



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-10-2002 18:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 oktober 2002 18:04 schreef MBMarduk het volgende:
Ik heb iets vaags gehoord van "me maat zit te naaien, ik kan er niet naast gaan liggen pitten alsof er niks gebeurt"...

Oeh roddels! Vertel!


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2002 18:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, da's inside info voor mensen die wèl op meetings komen


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen