|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
*grommmmmmmmmmmmmm* |
|
hahahahahha Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jullie gaan niet naar altstadt???? Winter is coming |
|
maar drink er eentje voor me ofzo in mijn afwezigheid |
|
zijn jullie niet in de altstad geweest? iig ik was er wel mee wat vrienden maar jullie volgens mij niet gezien |
|
Nee, meteen nadat we Altstad binnenstapte hebben we unaniem besloten dat het er te druk was en zijn we, zoals je al hebt kunnen lezen, naar het bikerscafé geweest, roadhouse ofzo. Ik vond het heel gezellig.. Op de volgende meeting "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
kater |
|
ow, zijn jullie er zo'n 30 sec binnen geweest?, dan heb ik jullie wel ff gezien volgens mij had er iemand van jullie een satyricon shirt aan? zo ja dan heb ik jullie wel gezien alleen waren jullie idd snel weg ja |
|
quote: Je bedoelt de ThunderRoadhouse! Daar hangt altijd een leuke sfeer . |
|
Hell yeah! Was ook een leuke inrichting, zag er gezellig uit. Veel beter dan dat lelijke klinische stadscentrum, yech. |
|
Meeting was erg gezellig! Ik ben er heel blij om dat we zo snel weg gingen uit de Altstadt, want daar had ik me waarschijnlijk alleen zitten ergeren aan de vele "mensen"... Dat bikerscafé was erg tof idd! Acceptabele muziek en niet te druk. |
|
ZO! Net klaar met de plee en m'n kamer te stofzuigen. Viel wel reuze mee! Iedereen wel een beetje goed geslapen? Hej hoeveel foto's zijn er nu gemaakt? Cadaveria? Bjorn? |
|
Iemand heeft een pak Marlboro lights hier achtergelaten. |
|
quote: Tuurlijk, eerst veel en dan lekker . Trouwens, de meeting was weer geslaagd!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik weet niet, iemand had me fototoestel gepakt en me rolletje volgeschoten dus ik weet nie wat voor foto;s ik heb... |
|
quote: Mooi zo. Ik blij. Trouwens; doe iets aan je usericon want je lijkt voor geen cent daarop. Ik krijg altijd het idee dat er een somalier erachter verscholen gaat. |
|
quote: Hmmm, VOLgeschoten? BETER!! |
|
Haha, dat zullen me een foto's geworden zijn Ik geloof dat die maat van je, Zwaarmetaal, een zooi foto's heeft genomen. Zullen wel wat bierflesjes op staan of zo... |
|
quote: mwa weet ik niet, ik heb gehoord dat diegene die dat ding had grpakt bij iedereen in hun gezicht zat te flitsen |
|
quote:uhhh dat was geen maat van me.. i kkende die hele dude niet.. was met sikje en snor. mike kent hem wel.. |
|
quote:Oh, deed Bart dat ehhh Raymond... ehhh geen idee meer n nou ja, whatever . Was een goede avond.... EN ik heb er weer motivatie aan overgehouden om weer eens te gaan linuxen. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-10-2002 18:04] |
|
OOhhh, Raymond! Fuck die was er halverwege de morgen er tussen uit gepeerd want na de oogje toe te hebben gedaan heb ik noch niemand anders hem gezien. Ik heb iets vaags gehoord van "me maat zit te naaien, ik kan er niet naast gaan liggen pitten alsof er niks gebeurt"... |
|
quote: Oeh roddels! Vertel! Zenial |
|
Nee, da's inside info voor mensen die wèl op meetings komen |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |