|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hadden jullie maar eerder moeten zijn Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik duw me er wel tussen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Yep, gays only. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
inderdaad.. en anders maar met de trein naar Tilburg, en daar verder, ben ik bang.. misschien dat ik nog wel iemand vind... |
|
Ik slaap gewoon in de auto denk ik komt wel goed |
|
quote: Verrek ja we hebben een heuse schuilkelder groot genoeg voor zo'n 25~30 man!! Thanks for reminding me! Bij deze dus: slaapplek voor iedereen! Neem wel je slaapzak/matras/etc. mee. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-09-2002 16:57] |
|
Gelukkig krijg je net op tijd je geheugen terug, MbMarduk... Ik zou zeggen, neem er nog een Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Geregeld! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:ah, count me in! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
It's gonna rock! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Schrijf je dan in op de lijst. Dan zien we meteen hoeveel mensen er komen. |
|
BTW, een paar pagina's terug waren er de volgende mensen die bij mij bleven slapen: 1 Dwaallicht 2 TNightmare 3 Shredhead 4 Lord_john2 5,6 Dargull+vriend 7,8 2 vrienden van mij; Ramon+Sandra 9 Phaestus 10 Altx 11 Zwaremetalen 12 Cadaveria] 13 Valorian ]Mits ik valorian zo ver kan krijgen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
O nee, de SLAAPlijst boeit me niet meer want er is nu plaats zat. De andere: Kan in beide plaatsen -MBMarduk (mits slaapplaats in Weert) -Phaestus (zoekt in Weert nog een slaapplaats) -IronGlory -Kramy -Marcel -Triple-Dan (in principe ) -Misanthrope -Shoarmataal (alleen 12 oktober dus) -Heiden Kan alleen in Eindhoven: -Dwaallicht -hellbanger -Altx -joeri Kan alleen in Weert: -TNightmare -LordJohn_2 -Mansongirl |
|
Hahaha wat een roelerend idee man. Ik vind het echt supertof dat je al die ruimte voor iedereen biedt!! |
|
Kan in beide plaatsen -MBMarduk (mits slaapplaats in Weert) -Phaestus (zoekt in Weert nog een slaapplaats) -IronGlory -Kramy -Marcel -Triple-Dan (in principe ) -Misanthrope -Shoarmataal (alleen 12 oktober dus) -Heiden Kan alleen in Eindhoven: -Dwaallicht -hellbanger -Altx -joeri -Cadaveria -valorian Kan alleen in Weert: -TNightmare -LordJohn_2 -Mansongirl [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-09-2002 18:12] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het word dus Eindhoven en slapen is geen probleem. Tijd om aan een serieus lijstje te beginnen. -MBMarduk -Phaestus -IronGlory -Kramy -Marcel -Triple-Dan -Misanthrope -Shoarmataal -Heiden -Dwaallicht -hellbanger -Cadaveria -Altx -joeri -Valorian [edit]Cadaveria komt ook[/edit] [edit2]En Valorian ook[/edit2] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 19-09-2002 18:17] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Yo! Lees nog n's...'tis geregeld hoor. |
|
quote:hmm wij komen 2x Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik zeerhoogswaarschijlijk(lang woord) ook |
|
-MBMarduk -Phaestus -IronGlory -Kramy -Marcel -Triple-Dan -Misanthrope -Shoarmataal -Heiden -Dwaallicht -hellbanger -Cadaveria -Altx -joeri -Valorian -TNightmare |
|
<Mama-mode> 1 woord van caution: Wie eerst "slaapt" (of crasht) wie eerst maalt. Beste plaats om te slapen is in de keuken (ong. 7~8 plaatsen). Een paar gelukkigen zullen in mijn kamer kunnen pitten en de laatsten om in slaap te sukkelen zullen dan met hun spullen 7 trappen (=4 verdiepingen) omlaag moet afdalen naar de kelder. Het ruikt er naar muf vocht, het is "semi-openbaar" want eenieder van de 90+ studenten in het gebouw kunnen daar binnenkomen, ik kan mij niet herinneren of de lampen daar uitgaan of uitgedraaid kunnen worden en de vloer is zeer stoffig dus neem een stuk zeil of opengeknipt vuilniszak om onder je matras/slaapzak te leggen. </Mama-mode> Ok, iets meer dan 1 woord. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-09-2002 12:52] |
|
De auto ligt wellicht comfortabeler Marcel |
|
Kan best. Ik had ooit een Mazda 323 uit '89 en daar sliep je dus voor geen meter tenzij knock-out was van de drank. Of misschien ben ik gewoon zo'n verwende slaper |
|
Mag ik geen naamkaartje op jouw bank hangen? |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |