|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: edit: misschien mijn moeder dan wel kunnen brengen... [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 18-09-2002 19:26] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Yep! Iedereen tien euro of zo lappen en de supermarkt leegroven vind ik prima. Heb je wel genoeg ruimte dan? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 18-09-2002 19:33] |
|
Nou, stel het gaat door in Ehv., dan ga ik ervan uit dat we wel de stad in gaan toch? 'T is eigenlijk best leuk; alle mensen bekijken enzo. Zekers met een blik/glas bier in je klauwen. Daarna rond...euhh...1u~2u teruglopen voor de serieuzere zaken des avonds? |
|
quote:Of andersom aangezien ons pap en smam altijd zon limiet om mij om 2/3 uur al op te halen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ik ben voor hoor, helemaal. Da's ook mijn favoriete manier van de avond doorbrengen btw: de stad in, en om drie uur een goed (dronken) gesprek bij black metal . |
|
quote: Dat kan een leuke avond/nacht worden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mooi idee . Ik zie alleen de drukte van het Stratumseind nog steeds niet zitten... |
|
Ik vind het een goed plan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
in weert gaan de cafe's normaal om 2 uur dicht. Maar omdat het kermis is kan dit wel uitlopen maar dan hoogstens tot 3 uur. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote:LOL dit is zo onmenselijk! zo ergerlijk en hatelijk die sluitingsuren, dat het weer grappig is... jawadde Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ja het zuigt idd hard. Zit je net gezellie in de kroeg, wordt je eruit geknikkerd..... luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: dat maak ik nou iedere week mee Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Ik ben niet val plan om langer als 2/3 uur te blijven hoor...en smam moet dag erna vroeg op voor mijn zusje...dusja die gaat hoogstens tot 12 uur ofzo, dan is 2/3 uur toch wat beter.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: smam ?? wtf? |
|
quote:Os mam. Onze moeder. |
|
quote: mja ok.. argh fukking dialecthoeren |
|
dus wat word het nou? |
|
quote: --> Flametopic Euhm, ik kom wel als jullie teruggelopen komen van de stad of zo . |
|
dus als ik het goed begrijp, gaan jullie de stad in? of bij iemand thuis zitten? mmhzz.. als ik zou komen moet ik wel n slaapplekkie ofzo hebben.. maakt me niet zo veel uit bij wie ofzo.. en ik slaap overal op.. banken.. vloerbeddeking.. zandzakken.. maar naar huis gaan zal me niet gaan lukken denk.. aangezien mn trein al wel voor 12 uur weg zal rijden.. en het maakt voor hier thuis toch niet uit, want die denken dat ik braaf in Tilburg (in de Extase) zit.. |
|
Dit is de laatste koppentel. quote: In Eindhoven vallen 4 mensen uit de boot t.o. 3 in Weert. Waarschijnlijk zelfs 4 t.o.v. 2 want TNightmare zegt hierboven zelf iets in de trant van "ik kan dus wel in Ehv." Lijkt me best duidelijk dat het Eindhoven wordt toch? Ik stel voor dat we als laatste peil- of inschrijfdag 28 september nemen, dat is 2 weken voor de 12de. BTW, een paar pagina's terug waren er de volgende mensen die bij mij bleven slapen: 1 Dwaallicht 2 TNightmare 3 Shredhead 4 Lord_john2 5,6 Dargull+vriend 7,8 2 vrienden van mij; Ramon+Sandra 9 Phaestus 10 Altx 11 Zwaremetalen Ik zit vol dus anderen zullen elders moeten overnachten, zoals in de trappenhal of in een auto. Ik woon op de 3de verdieping. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-09-2002 16:31] |
|
quote: Heb je geen kelder? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Na goed.. dan geef ik me bij deze toch effe op.. dan vertrek ik de dag erna wel naar Nile en Sinister in Den bosch.. Slaapplekkie moet toch wel ergens lukken? [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 19-09-2002 16:34] |
|
ik zou ook wel willen. maar tja geen zin om op het station te moeten overnachten. En het is best duur zo'n retourtje zwolle- eindhoven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach fuck it, ik ga wel mee de stad in. En idd de dag erna door naar Nile . Wordt een zwaar weekend . |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |