IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Meeting in Eindhoven (12 oktober) Vorige pagina | Volgende pagina
mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 18-09-2002 19:20 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

hoe ongezellig. Je kunt tegenwoordig overal blijven slapen hoor! bijv. bij mij in de schuur.of in het park.of je zuipt gewoon door tot de volgende morgen en pakt dan de trein terug.Dus.


luuuuuuv is in the air.........


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 18-09-2002 19:26 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 18 september 2002 19:20 schreef Misanthrope het volgende:
-->moeder, auto, jij misschien kunnen meerijden


edit: misschien mijn moeder dan wel kunnen brengen...

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 18-09-2002 19:26]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-09-2002 19:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 19:11 schreef MBMarduk het volgende:
Kan ik dan niet iets -slightly- anders aanbieden?
Yep! Iedereen tien euro of zo lappen en de supermarkt leegroven vind ik prima. Heb je wel genoeg ruimte dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 18-09-2002 19:33]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-09-2002 19:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou, stel het gaat door in Ehv., dan ga ik ervan uit dat we wel de stad in gaan toch? 'T is eigenlijk best leuk; alle mensen bekijken enzo. Zekers met een blik/glas bier in je klauwen.
Daarna rond...euhh...1u~2u teruglopen voor de serieuzere zaken des avonds?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-09-2002 19:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 19:26 schreef Kramy het volgende:


edit: misschien mijn moeder dan wel kunnen brengen...
Of andersom aangezien ons pap en smam altijd zon limiet om mij om 2/3 uur al op te halen


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-09-2002 19:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 19:41 schreef MBMarduk het volgende:
Nou, stel het gaat door in Ehv., dan ga ik ervan uit dat we wel de stad in gaan toch? 'T is eigenlijk best leuk; alle mensen bekijken enzo. Zekers met een blik/glas bier in je klauwen.
Daarna rond...euhh...1u~2u teruglopen voor de serieuzere zaken des avonds?

Ik ben voor hoor, helemaal. Da's ook mijn favoriete manier van de avond doorbrengen btw: de stad in, en om drie uur een goed (dronken) gesprek bij black metal .


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 19:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 19:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ben voor hoor, helemaal. Da's ook mijn favoriete manier van de avond doorbrengen btw: de stad in, en om drie uur een goed (dronken) gesprek bij black metal .


Dat kan een leuke avond/nacht worden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-09-2002 21:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 19:11 schreef MBMarduk het volgende:
Kan ik dan niet iets -slightly- anders aanbieden?

Mits we in Eindhoven zitten, voor een paar eurotjes p.p. (budgetteren he? ik ben nou eenmaal een arme student) wil ik best wat bier/fris/chips in huis halen om zo de rest van de nacht iig WEL van goede muziek te genieten. (Kun je zelf ook CD's enzo meenemen)
Dan heb je iig ook een fall-back als er onverhoopt mensen kotsmisselijk worden van het overgebleven aanbod aan cafe's.



Mooi idee .

Ik zie alleen de drukte van het Stratumseind nog steeds niet zitten...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-09-2002 11:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind het een goed plan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 19-09-2002 12:54 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

in weert gaan de cafe's normaal om 2 uur dicht. Maar omdat het kermis is kan dit wel uitlopen maar dan hoogstens tot 3 uur.


luuuuuuv is in the air.........


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 19-09-2002 12:56 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 19 september 2002 12:54 schreef mansongirl het volgende:
in weert gaan de cafe's normaal om 2 uur dicht. Maar omdat het kermis is kan dit wel uitlopen maar dan hoogstens tot 3 uur.
LOL dit is zo onmenselijk! zo ergerlijk en hatelijk die sluitingsuren, dat het weer grappig is... jawadde


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 19-09-2002 12:59 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ja het zuigt idd hard. Zit je net gezellie in de kroeg, wordt je eruit geknikkerd.....


luuuuuuv is in the air.........


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 19-09-2002 16:02 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 12:59 schreef mansongirl het volgende:
ja het zuigt idd hard. Zit je net gezellie in de kroeg, wordt je eruit geknikkerd.....


dat maak ik nou iedere week mee


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-09-2002 16:12 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 18 september 2002 19:42 schreef Misanthrope het volgende:
Of andersom aangezien ons pap en smam altijd zon limiet om mij om 2/3 uur al op te halen


Ik ben niet val plan om langer als 2/3 uur te blijven hoor...en smam moet dag erna vroeg op voor mijn zusje...dusja die gaat hoogstens tot 12 uur ofzo, dan is 2/3 uur toch wat beter..



ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-09-2002 16:13 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 19 september 2002 16:12 schreef Kramy het volgende:
Ik ben niet val plan om langer als 2/3 uur te blijven hoor...en smam moet dag erna vroeg op voor mijn zusje...dusja die gaat hoogstens tot 12 uur ofzo, dan is 2/3 uur toch wat beter..


smam ?? wtf?



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-09-2002 16:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 16:13 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
smam ?? wtf?
Os mam. Onze moeder.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-09-2002 16:15 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 19 september 2002 16:14 schreef Slechtheid het volgende:
Os mam. Onze moeder.


mja ok.. argh fukking dialecthoeren



Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 19-09-2002 16:15 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

dus wat word het nou?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-09-2002 16:24 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 16:15 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
mja ok.. argh fukking dialecthoeren


--> Flametopic

Euhm, ik kom wel als jullie teruggelopen komen van de stad of zo .



Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 19-09-2002 16:28 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

dus als ik het goed begrijp, gaan jullie de stad in? of bij iemand thuis zitten?

mmhzz.. als ik zou komen moet ik wel n slaapplekkie ofzo hebben.. maakt me niet zo veel uit bij wie ofzo.. en ik slaap overal op.. banken.. vloerbeddeking.. zandzakken..
maar naar huis gaan zal me niet gaan lukken denk.. aangezien mn trein al wel voor 12 uur weg zal rijden.. en het maakt voor hier thuis toch niet uit, want die denken dat ik braaf in Tilburg (in de Extase) zit..



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-09-2002 16:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dit is de laatste koppentel.
quote:
Op 18 september 2002 0:04 schreef Heiden het volgende:
Kan in beide plaatsen
-MBMarduk (mits slaapplaats in Weert)
-Phaestus (zoekt in Weert nog een slaapplaats)
-IronGlory
-Kramy
-Marcel
-Triple-Dan (in principe)
-Misanthrope
-Shoarmataal (alleen 12 oktober dus)
-Heiden

Kan alleen in Eindhoven:
-Dwaallicht
-hellbanger
-Altx
-joeri

Kan alleen in Weert:
-TNightmare
-LordJohn_2
-Mansongirl



In Eindhoven vallen 4 mensen uit de boot t.o. 3 in Weert. Waarschijnlijk zelfs 4 t.o.v. 2 want TNightmare zegt hierboven zelf iets in de trant van "ik kan dus wel in Ehv."
Lijkt me best duidelijk dat het Eindhoven wordt toch?

Ik stel voor dat we als laatste peil- of inschrijfdag 28 september nemen, dat is 2 weken voor de 12de.

BTW, een paar pagina's terug waren er de volgende mensen die bij mij bleven slapen:
1 Dwaallicht
2 TNightmare
3 Shredhead
4 Lord_john2
5,6 Dargull+vriend
7,8 2 vrienden van mij; Ramon+Sandra
9 Phaestus
10 Altx
11 Zwaremetalen

Ik zit vol dus anderen zullen elders moeten overnachten, zoals in de trappenhal of in een auto. Ik woon op de 3de verdieping.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-09-2002 16:31]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2002 16:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 16:29 schreef MBMarduk het volgende:
Dit is de laatste koppentel.


In Eindhoven vallen 4 mensen uit de boot t.o. 3 in Weert. Waarschijnlijk zelfs 4 t.o.v. 2 want TNightmare zegt hierboven zelf iets in de trant van "ik kan dus wel in Ehv."
Lijkt me best duidelijk dat het Eindhoven wordt toch?

Ik stel voor dat we als laatste peil- of inschrijfdag 28 september nemen, dat is 2 weken voor de 12de.

BTW, een paar pagina's terug waren er de volgende mensen die bij mij bleven slapen:
1 Dwaallicht
2 TNightmare
3 Shredhead
4 Lord_john2
5,6 Dargull+vriend
7,8 2 vrienden van mij; Ramon+Sandra
9 Phaestus
10 Altx
11 Zwaremetalen

Ik zit vol dus anderen zullen elders moeten overnachten, zoals in de trappenhal of in een auto. Ik woon op de 3de verdieping.



Heb je geen kelder?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 19-09-2002 16:33 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Na goed..
dan geef ik me bij deze toch effe op..

dan vertrek ik de dag erna wel naar Nile en Sinister in Den bosch..

Slaapplekkie moet toch wel ergens lukken?

[Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 19-09-2002 16:34]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-09-2002 16:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik zou ook wel willen. maar tja geen zin om op het station te moeten overnachten. En het is best duur zo'n retourtje zwolle- eindhoven.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-09-2002 16:36 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ach fuck it, ik ga wel mee de stad in. En idd de dag erna door naar Nile . Wordt een zwaar weekend .


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen