|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: niet zo zoetsappig lopen doen plz.. heb het al warm genoeg |
|
quote: jaloers? Sorry, maar ik vind bean sidhe toch liever dan jij Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Topik niet verneuken aub. |
|
quote: okay back on topic...we gaan wel in de doofpot verder Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Leuk. Een misantroop. |
|
Misanthrope Kramy Bean Sidhe Slechtheid Shredhead Marcel IronGlory Dwaallicht LordJohn_2 Sargoth Mirandarijntje Zwaarmetaal als ie zn OV heeft.. en anders misschien ook wel Heosporos TNightmare btw, mensen die zich willen bezatten moeten dat doen, maar ik heb iig geen zin om daar dan voor te gaan zorgen. M.a.w.: slaap maar op de stoep . Geniet, maar drink met mate! |
|
om ener van een rede zag ik dat laatste woordje aan voor metal |
|
quote: Leuk he? en ik ga jullie allemaal vernietigen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: pas maar op, basje is gevaarlijk.. maareh we zitten al zo rond de 15 mensen...gaat goed ...wordt wel gezellig als ik zo eens over die lijst kijk En ik zal me niet zat zuipen hoor... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: nog steeds aan de pillen?? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Misanthrope Kramy Bean Sidhe Slechtheid Shredhead Marcel IronGlory Dwaallicht LordJohn_2 Sargoth Mirandarijntje Zwaarmetaal als ie zn OV heeft.. en anders misschien ook wel Heosporos TNightmare joeri (zo goed als zeker) |
|
als er niemand zat wordt is er toch niet veel aan, wel dan? dus ik zou zeggen door zuipe, zoals ze in de large op een shirt hebben gedrukt:geniet maar drink met mate(n), geen liters bier maar vaten cheers metalheadz |
|
Tja.. kramy en ik mogen volgens mij allebei geen bier vanwege medicijnen, maarja.. ik doe mijn best!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Meestal als Triple-Dan, mcoenen en ik op stap gaan wordt het schandalig laat en wordt er schandalig veel gezopen (en moet Marcel weer kotsen, hehe), maar ach, we zullen ons proberen te gedragen |
|
quote: Hahahaha durf ik dan wel bij jou in de auto ? hehe DEAL hou ik je dus aan nu he ROFL en ik kotsen ? hihi [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 20-08-2002 0:01] |
|
quote: geen probleem jong 30 september heb ik examen, ghehe. Duim dus maar dat je een chauffeur hebt met de meeting! Met redbull ZONDER wodka vermaak ik me ook wel |
|
Hoi hoi, Kben hier nieuw, geen zin in introductie ... maar kmoest van slechtheid posten ... dus why not... een meeting lijkt me wel vet (op zen eindhovends ) en dan zie ik slechtheid weer es wasaaaaa ... -=Greetz=- Ozz (hier bekend dan als Neukfout ) I came, I saw, and I didn't even like it... |
|
quote: ik ken hier ook geen hond en niemand kent mij (denk ik), boeie, misschien kom ik ook wel, tja zo leer je weer mensen kennen en die zul je ook wel weer op concerten tegen komen, slechter zal ik er in iedergeval niet van worden(of het moet zijn dat ik afgetuigt zal worden ) |
|
Hellbanger ik vind uw nick helemaal cool (ik heb ook enkele vrienden bij de Hellbangers in Duitsland) dus wij kunnen wel aan het bieren gaan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ow, uum ja, de hellbangers moselfranken ja, ken ik ook, nouja ken?, wel ooit gesproken, die gasten van desaster zijn dat, owja ontopic, ik zal mee jou bier gaan drinken |
|
quote:Desaster bah, vooral METAL INQUISITOR!! en Bestial Desecration, enz... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
desasrer? bah?, desaster heeft echt wel super vette riffs |
|
mja nou neen, ja allez cava Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |