IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Meeting in Eindhoven (12 oktober) Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-10-2002 10:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tussen acht en negen zou ik zeggen, lijkt me persoonlijk het handigst.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-10-2002 11:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Maakt niet uit hoe laat:
MBMarduk

8~9u:
Dwaallicht


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-10-2002 14:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ook leuk om te weten: werkzaamheden aan het spoor op de 12de
http://ns.nl/ns_werk/wtlist.html


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-10-2002 14:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 18:18 schreef MBMarduk het volgende:
Laatste stand: 15+2guests=17
01MBMarduk
--Phaestus
--Kramy
--mcoenen
--Shoarmataal
--Heiden
--Dwaallicht
--hellbanger
--Cadaveria
--Altx
--joeri
--Valorian
--TNightmare
--Filthgrinderr

Ik kan niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-10-2002 14:53 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 oktober 2002 14:51 schreef Misanthrope het volgende:
Ik kan niet.


Wat de neuk? met wie moet ik dan mee :|



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-10-2002 14:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 14:53 schreef Kramy het volgende:
Wat de neuk? met wie moet ik dan mee :|
Ik zal nog ff proberen wel te kunnen, maar waarschijnlijk niet


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-10-2002 15:04 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 14:47 schreef MBMarduk het volgende:
Ook leuk om te weten: werkzaamheden aan het spoor op de 12de
http://ns.nl/ns_werk/wtlist.html


Ze zeggen "in de nacht". Dus mensen die de laatste trein terug willen hebben naar het noorden/westen hebben een "vroege" laatste trein .


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-10-2002 15:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Of een "late" vroege trein.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 06-10-2002 16:31 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

8~9u:
Dwaallicht
Filthgrinder en guest


effe n vraagje.. was die kelder koud?
want de vriendin die ik mee neem laat zaterdag ochtend haar tattoo afmaken zodaat t armpje vol is.. dus da zal wel nie zo lekker slapen in de kou en op n harde grond..

we wouden dus eerst de laatste trein terug pakken naar tilburg.. maar dat word nou wel erg vroeg..
valt er nog wat te regelen?
rijden er auto's richting tilburg terug?
of heb je ook n warmer plekje voor haar..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-10-2002 16:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2002 11:01 schreef MBMarduk het volgende:
Maakt niet uit hoe laat:
MBMarduk

8~9u:
Dwaallicht


wij reizen met Dwaalicht mee dus wij zijn er ook rond die tijd.

[edit] fuck pc[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-10-2002 16:48]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-10-2002 9:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Zijn er toevallig nog mensen die vanaf of via Rotterdam gaan met de trein?

Trouwens, tijd maakt mij niet zo veel uit.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-10-2002 21:40 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 9:45 schreef altx het volgende:
Zijn er toevallig nog mensen die vanaf of via Rotterdam gaan met de trein?




ja


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 08-10-2002 15:43 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

bijna zover mensen

loze post weer



ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 08-10-2002 15:45 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

8~9u:
Dwaallicht
Filthgrinder en guest
ZM und nog iemand.. of 2 iemanden



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-10-2002 16:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

OPROEP!! OPROEP!! OPROEP!! OPROEP!!

Wie kan a.u.b. een computer speaker-set --liefst met een beetje OEMPH-- meenemen? Wie dit meeneemt zou mij een gigantische dienst bewijzen want mijn eigen muziek setup is niet geschikt voor parties; duur, breekbaar, met heel veel moeite te bewegen en ik ben panisch voor drank en gezelligheid in de buurt. Eigen ervaring spreekt.
Zoiets:

OPROEP!! OPROEP!! OPROEP!! OPROEP!!

Ik heb geen idee hoe koud het wordt in de kelder want ik heb er nog nooit in geslapen.
Lees maar mijn "mama-mode" waarschuwingen in de vorige pagina's.

En aan de mensen die ter elfder ure nog introducees willlen meenemen: Het is een ZM MEETING dus om ZM-ers IRL te leren kennen.

Wat mij betreft: als je vorige week voor het eerst een keer op ZM hebt gepost om te kunnen komen dan blijf je niet bij mij thuis slapen.
(Nogmaals; SLAPEN! Iedereen is vrij om met ons de stad in te gaan...)

Ik ben eindverantwoordelijke dus als er iets mis gaat word *ik* aangekeken door de rest van de flat. (MIS= bijvoorbeeld kapotte WC's of kotsplekken in de trappenhal, gang enz.)

Ik moet dus wel een beetje met je on-line hebben geluld om mij mentaal het gevoel te geven dat ik je een beetje kan vertrouwen.

Voor het bier-budget breng ik het luttele bedrag van 3 euro per persoon in rekening. Hopelijk vind men dit geen reden om niet te komen?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-10-2002 16:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

O ja mensen, fotografie is erg leuk!
*smile*


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 08-10-2002 16:40 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

ah dus ik mag blijven slapen.. maar die vrienden van me niet..



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 08-10-2002 17:19 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik neem aan dat ik wel kan blijven overnachten..

Ik denk dat ik trouwens ook wel een setje speakers mee kan nemen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-10-2002 17:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmmm, ja dat zou dus erg lullig kunnen zijn.
Kijk; ik zit eigenlijk met een paar dingen in mijn maag...ik zal het gewoon in het open gooien dan kunnen wij met z'n allen misschien van ideeen wisselen.
*********
Ik wil gewoon nu eens EINDELIJK een definitieve lijst van mensen hebben.

Ik sleep in mijn eentje al het bier 6 trappen mee naar boven. Ik heb geen zin om straks te weinig in huis te hebben (wat dus gebeurt als de hele week mensen met indroducees blijven komen.)
Ook vind ik het niet zo geweldig dat mensen in de kelder gaan slapen. Het is er hoogstwaarschijnlijk niet lekker daar dus hopelijk past iedereen in mijn kamer en in de keuken. (ongeveer 20 man tops)

Als ik dan 1 introducee van Filthgrinder, 1 van Dargull en 2 van ZM laat komen en dan een introducee-stop inzet, wat let dan de anderen om meer mee te willen nemen (en mij als hypocriet te bestempelen?).
You gotta set the limit SOMEWHERE! It's that simple. Het heeft niet te maken met niemand het gaat gewoon om cijfers en als we het toch over "cijfers" hebben dan liever ZM-cijfers die ik ken, get it?

Kunnen we alsjeblieft de lijst weer up-to-date maken??

--MBMarduk +2
--Phaestus
--Shoarmataal +2
--Dwaallicht
--hellbanger
--Cadaveria
--Valorian
--TNightmare
--Filthgrinderr +1

Sommige mensen hebben al erg lang niks meer van zich laten horen, komen die nog?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-10-2002 17:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

--MBMarduk +2
--Phaestus
--Shoarmataal +2
--Dwaallicht
--hellbanger
--Cadaveria
--Valorian
--TNightmare
--Filthgrinderr +1
--Altx




Natuurlijk kom ik nog. En die 3 euro is geen enkel probleem.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-10-2002 17:25 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Wanneer ga je bier naar boven slepen? Ik ben morgen en vrijdag hoogstwaarschijnlijk in Eindhoven...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-10-2002 17:34 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik stel het zeker erg op prijs dat je wil helpen slepen maar ik koop zo in: als ik boodschappen ga doen neem ik een tray bier mee. Zo doe ik dat al sinds vorige week.
M.a.w. het slepen auf sich is niet mijn probleem want ik sleep hoe dan ook met m'n eigen boodschappen maar ik wil gewoon weten wanneer ik genoeg in huis heb.
Formule?
X_aantal_man x 3_euro = Y_aantal_blikken_bier_meenemen_indicatie



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-10-2002 17:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

y = 3*x

In gevallen als deze kun je van tevoren een logische aanname maken over de grootte van x . Alles wat je teveel schat, blijft uiteindelijk over voor jou. Alles wat je te weinig schat kun je zaterdagmiddag bijkopen?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2002 17:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

MBMarduk, ik vind het best om zelf een kratje mee te nemen als dat uitkomt.

*edit* maar denk maar niet dat ik in die kelder ga liggen, dan maar op de gang, ik moet immers een keer naar de plee .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-10-2002 17:53]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-10-2002 18:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht



--MBMarduk +1
--Phaestus
--Shoarmataal +2
--Dwaallicht
--hellbanger
--Cadaveria
--Valorian
--TNightmare
--Filthgrinderr +1
--Altx



Oke, ik heb net met mijn introducees gesproken; die kunnen nu desnoods ergens anders gaan slapen dus waarschijnlijk komt het helemaal uit met slaapplekken voor mensen van ver enzo.



Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen