IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Meeting in Eindhoven (12 oktober) Vorige pagina | Volgende pagina
joeri
Usericon van joeri
Posted 08-10-2002 20:25 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik wilde met een vriend van me gaan, maar die blijkt niet te kunnen, nu ff een andere vriend vragen of ie mee wil, maar ik neem aan dat dit wel lukt (ik heb immers zat vrienden )


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-10-2002 23:40 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Ik zie iedereen wel in de altstadt verschijnen of mischien op het station(men zal wel herkenbaar genoeg zijn).MBmarduk ik blijf niet pitten en je hoeft voor mij ook niks aan te schaffen qua bier etc.



mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 09-10-2002 7:48 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Ik blijf ook niet pitten, ik kom wel zelf naar de Altstadt toe en meet jullie daar wel

Marcellio



Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 09-10-2002 9:19 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

ik zal ook wel weer in de Alt hangen, dus wie weet zien jullie mij. Niet dat iemand me zou herkennen ofzo


*etiket*


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 09-10-2002 9:23 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 9 oktober 2002 9:19 schreef Nans het volgende:
ik zal ook wel weer in de Alt hangen, dus wie weet zien jullie mij. Niet dat iemand me zou herkennen ofzo


foto!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-10-2002 11:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik kom ook definitief niet.
Ik kan geen verlof van mijn werk krijgen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-10-2002 11:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ook mij gaat het niet lukken. jammer


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 09-10-2002 11:42 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 17:21 schreef MBMarduk het volgende:

Als ik dan 1 introducee van Filthgrinder, 1 van Dargull en 2 van ZM laat komen en dan een introducee-stop inzet,




dank je wel

misschien komt de introducee niet eens mee.. maar dat scheelt ons weer plek.. en da bier betaal ik wel dan.. en da verdelen we wel

ik zie jullie rond half 9 wel op het station..
Tnightmare herken ik wel..

tot zaterdag!

enne wie gaan er de dag erna naar Nile en Sinister in den bosch?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-10-2002 12:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ga de dag erna meteen door naar Nile ja!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-10-2002 12:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 17:34 schreef MBMarduk het volgende:
Ik stel het zeker erg op prijs dat je wil helpen slepen maar ik koop zo in: als ik boodschappen ga doen neem ik een tray bier mee. Zo doe ik dat al sinds vorige week.

Jeetje mina!!! meneer Marduk dit moet ik ff kwijt
Ik neem een camera mee!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 09-10-2002 17:14 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

ik zal ook niet komen, ja waarschijnlijk wel in de altstad als mijn plannen mee mijn vrienden nog doorgaan


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-10-2002 18:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht



--MBMarduk +1 (+7)
--Phaestus
--Shoarmataal +2
--Dwaallicht
--Cadaveria
--Valorian
--TNightmare
--Filthgrinderr +1
--Altx
--Joeri +1


Die '+7' hoeven niet per se bij mij blijven slapen.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 09-10-2002 18:27]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 09-10-2002 18:27 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Waarom eindhoven? dat ligt echt tever!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-10-2002 18:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Tja, Eindhoven is ALTIJD te ver voor sommigen.
Waar zit jij dan?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 09-10-2002 18:30 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Almere, flevoland (vrij centraal)

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 09-10-2002 18:30]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-10-2002 18:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

www.ns.nl --> 2 uurtjes reizen, 1x overstappen?

Tja alleen als je bij voorbaat denkt dat het niet leuk wordt dan is het idd te ver


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 09-10-2002 22:26 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik moet ook zo'n 2 uur reizen, maar dat heb ik er wel voor over om samen met dwaallicht en MBMarduk in één kamer te kunnen slapen


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 22:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat is nog maar afwachten of je bij ons op de kamer mag ben jij wel een 'pleasure slave'??


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-10-2002 18:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 9:45 schreef altx het volgende:
Zijn er toevallig nog mensen die vanaf of via Rotterdam gaan met de trein? (...)



quote:
Op 7 oktober 2002 21:40 schreef Phaestus het volgende:
ja


Phaestus, het is een beetje kort dag om nog iets af te spreken (ik ben morgen vrij en heb geen internet thuis), maar ik neem een van de volgende twee treinen:

*) vertrek 18:48 R'dam CS (spoor 9); aankomst 20:05 Eindhoven CS

of

*) vertrek 19:18 R'dam CS (spoor 9); aankomst 20:28 Eindhoven CS

Als je iemand ziet lopen met kort haar, legerkisten en een grote blauwe rugzak (zit mijn slaapzak en matje in), dan is de kans groot dat ik dat ben.




MbMarduk, ik ben er dus ook ergens tussen 8 en 9.



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


joeri
Usericon van joeri
Posted 10-10-2002 18:42 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

--MBMarduk +1 (+7)
--Phaestus
--Shoarmataal +2
--Dwaallicht
--Cadaveria
--Valorian
--TNightmare
--Filthgrinderr +1
--Altx


sja, ik vroeg een maand geleden of het kon, en ja mn ouders konden wel rijden geen probleem. dan herinner je ze een paar dagen van te voren nog aan de meeting, hebben ze opeens een balanrijk etentje kunnen regelen op 12 oktober..........
daar gaat je vervoer.
ik zou nog iets van een taxi ofzo kunnen doen, als mn ouders dat willen betalen, en dat willen ze wel als ze hun eigen fout inzien

verder ben ik nog steeds op zoek naar een vriend, ik heb er 7 gevraagd, die konden of mochten niet, er zijn er nog 2 over die ik mee zou willen nemen.

dus als je dit als definitieve lijst wil, zou ik mij er maar ff afhalen, want ik geef me 30% kans


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-10-2002 18:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 18:42 schreef joeri het volgende:
--MBMarduk +1 (+7)
--Phaestus
--Shoarmataal +2
--Dwaallicht
--Cadaveria
--Valorian
--TNightmare
--Filthgrinderr +1
--Altx


sja, ik vroeg een maand geleden of het kon, en ja mn ouders konden wel rijden geen probleem. dan herinner je ze een paar dagen van te voren nog aan de meeting, hebben ze opeens een balanrijk etentje kunnen regelen op 12 oktober..........
daar gaat je vervoer.


Klinkt bekend.
quote:

...
verder ben ik nog steeds op zoek naar een vriend, ik heb er 7 gevraagd, die konden of mochten niet, er zijn er nog 2 over die ik mee zou willen nemen.

dus als je dit als definitieve lijst wil, zou ik mij er maar ff afhalen, want ik geef me 30% kans

Dit snap ik niet.
Je hebt 9 ZM-vrienden die aanwezig zijn. (op z'n minst niet vijandig)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-10-2002 18:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Shit, ik zit te twijfelen: Ik kan of naar Myrkskog gaan of naar de meeting.
Moeilijke keuze...


joeri
Usericon van joeri
Posted 10-10-2002 18:55 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

het probleem is dat mn ouders het eventueel niet goedvinden als ik alleen ga, dat zou ik moeten vragen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-10-2002 19:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 18:54 schreef Slechtheid het volgende:
Shit, ik zit te twijfelen: Ik kan of naar Myrkskog gaan of naar de meeting.
Moeilijke keuze...

Tom, Myrkskog is de volgende dag ook in Den Bosch, dan ga je gewoon met TNightmare en Filthgrinderr verder Zondag?
I don't see the problem.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-10-2002 19:33 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

We meeten dus gewoon in het stationhshalletje halletje bij het busstation?

(voor iedereen die met de trein komt: vanaf het perron de trap af en onderaan de trap rechtaf).


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen