|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie iedereen wel in de altstadt verschijnen of mischien op het station(men zal wel herkenbaar genoeg zijn).MBmarduk ik blijf niet pitten en je hoeft voor mij ook niks aan te schaffen qua bier etc. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik blijf ook niet pitten, ik kom wel zelf naar de Altstadt toe en meet jullie daar wel Marcellio |
|
ik zal ook wel weer in de Alt hangen, dus wie weet zien jullie mij. Niet dat iemand me zou herkennen ofzo *etiket* |
|
quote: foto! |
|
Ik kom ook definitief niet. Ik kan geen verlof van mijn werk krijgen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ook mij gaat het niet lukken. jammer |
|
quote: dank je wel misschien komt de introducee niet eens mee.. maar dat scheelt ons weer plek.. en da bier betaal ik wel dan.. en da verdelen we wel ik zie jullie rond half 9 wel op het station.. Tnightmare herken ik wel.. tot zaterdag! enne wie gaan er de dag erna naar Nile en Sinister in den bosch? |
|
Ik ga de dag erna meteen door naar Nile ja! |
|
quote:Jeetje mina!!! meneer Marduk dit moet ik ff kwijt Ik neem een camera mee! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik zal ook niet komen, ja waarschijnlijk wel in de altstad als mijn plannen mee mijn vrienden nog doorgaan |
|
--MBMarduk +1 (+7) --Phaestus --Shoarmataal +2 --Dwaallicht --Cadaveria --Valorian --TNightmare --Filthgrinderr +1 --Altx --Joeri +1 Die '+7' hoeven niet per se bij mij blijven slapen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 09-10-2002 18:27] |
|
Waarom eindhoven? dat ligt echt tever! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Tja, Eindhoven is ALTIJD te ver voor sommigen. Waar zit jij dan? |
|
Almere, flevoland (vrij centraal) [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 09-10-2002 18:30] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
www.ns.nl --> 2 uurtjes reizen, 1x overstappen? Tja alleen als je bij voorbaat denkt dat het niet leuk wordt dan is het idd te ver |
|
Ik moet ook zo'n 2 uur reizen, maar dat heb ik er wel voor over om samen met dwaallicht en MBMarduk in één kamer te kunnen slapen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Dat is nog maar afwachten of je bij ons op de kamer mag ben jij wel een 'pleasure slave'?? |
|
quote: quote: Phaestus, het is een beetje kort dag om nog iets af te spreken (ik ben morgen vrij en heb geen internet thuis), maar ik neem een van de volgende twee treinen: *) vertrek 18:48 R'dam CS (spoor 9); aankomst 20:05 Eindhoven CS of *) vertrek 19:18 R'dam CS (spoor 9); aankomst 20:28 Eindhoven CS Als je iemand ziet lopen met kort haar, legerkisten en een grote blauwe rugzak (zit mijn slaapzak en matje in), dan is de kans groot dat ik dat ben. MbMarduk, ik ben er dus ook ergens tussen 8 en 9. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
--MBMarduk +1 (+7) --Phaestus --Shoarmataal +2 --Dwaallicht --Cadaveria --Valorian --TNightmare --Filthgrinderr +1 --Altx sja, ik vroeg een maand geleden of het kon, en ja mn ouders konden wel rijden geen probleem. dan herinner je ze een paar dagen van te voren nog aan de meeting, hebben ze opeens een balanrijk etentje kunnen regelen op 12 oktober.......... daar gaat je vervoer. ik zou nog iets van een taxi ofzo kunnen doen, als mn ouders dat willen betalen, en dat willen ze wel als ze hun eigen fout inzien verder ben ik nog steeds op zoek naar een vriend, ik heb er 7 gevraagd, die konden of mochten niet, er zijn er nog 2 over die ik mee zou willen nemen. dus als je dit als definitieve lijst wil, zou ik mij er maar ff afhalen, want ik geef me 30% kans |
|
quote: Klinkt bekend. quote: Dit snap ik niet. Je hebt 9 ZM-vrienden die aanwezig zijn. (op z'n minst niet vijandig) |
|
Shit, ik zit te twijfelen: Ik kan of naar Myrkskog gaan of naar de meeting. Moeilijke keuze... |
|
het probleem is dat mn ouders het eventueel niet goedvinden als ik alleen ga, dat zou ik moeten vragen |
|
quote: Tom, Myrkskog is de volgende dag ook in Den Bosch, dan ga je gewoon met TNightmare en Filthgrinderr verder Zondag? I don't see the problem. |
|
We meeten dus gewoon in het stationhshalletje halletje bij het busstation? (voor iedereen die met de trein komt: vanaf het perron de trap af en onderaan de trap rechtaf). |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |