|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:*zucht*.. dit is wel de uitweg om zelf niet op foto's te komen quote:poets je tanden, kam je haren, spreek met 2 woorden tra la la la [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 14-11-2002 22:08] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Uuhhnnnngghhhh......... Ja jongen! Jij met je Pleurpussy t-shirt! Teveel frans bocht vooraf gezopen? |
|
quote:die gozer kan met moeite zijn wenkbouwen boven zijn ogen uit houden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Hmm... ik moet bekennen dat ik na die zoen op Dwaal's shirt gegeven te hebben, de rest van de lipstift in zijn aarsch geschoven heb. Sorry. |
|
quote:juk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Misschien heeft hij hem nog? Ik kan hem wel vragen of hij hem naar je op wil sturen. |
|
I don't wanna hear about anything going in or out Dwaallicht's butthole |
|
De lipstick zal verloot worden op de eerstvolgende meeting. |
|
ik weet wel wie er geen lipstick meer draagt in de buurt van vargen en dwijl Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ik sla denk ik maar een meetinkje over. |
|
quote: oh? de eerste kerel die ik in krimpen met lipstick zie, vraagt erom gesodomiseerd te worden |
|
quote:Dwaallicht hoeft hier niet eens om te vragen geloof ik. |
|
Heh, heh, heh. *GOUDEN idee* |
|
quote:ik weet niet of je de lipstick wel kan zien. het zat volgens mij op een plekje waar niet zo vaak zonlicht komt offe wat was jij precies van plan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: En na de meeting was Dwaallicht bekend als Dwijlnicht |
|
Wellicht... maar ik bedoelde eigenlijk dat ik een gouden idee kreeg, je weet wel, zo'n helder flitsend lampje boven je hoofd. |
|
quote:na de meeting pas Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: heersch heersch ik ben true ende ievol!!!!! |
|
waar blijven die troe en ievul foto's dan? |
|
mja ik heb dus ook nog een rolletje liggen maar geen geld om dat te ontwikkelen dus uhh.. doneer wat aan het help-bjørn-de-winter-door fonds |
|
quote: Als je stoer op een foto wilt..... doe het gebaar dan op ze minst goed |
|
quote: sterf sterferdesterf sterf lol |
|
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe meeting omgeving zuid Nederland? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hahaha, in den beginne.... Nou WAAR wil je die houden? Bij jou thuis? Mensen hebben (als je de eerste pagina's van dit topic erop na leest) wel eens Weert geopperd. Ik ben al host geweest dit jaar dus ik wacht nog minstens 10 maanden voor ik het herhaal. Bij mensen thuis verdient mijn voorkeur want je hebt zo je eigen muziek, je eigen bier en drankjes een knusse besloten sfeer en hoeft niet op de tijd te letten. In kroegen is het meestal ook keigezellig alleen duurder en de muziek is vaak kut. [Ff pochen] en bij mij hadden we van beide profijt Dusch zegt het maar! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |