|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien kom ik ook nog ff voorbij rollen... |
|
allez amuseer julie allemaal! sthrax ik zal wel werken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik kom ook wel ff langs vanavond |
|
quote: Jij komt toch ook vanuit leende? Reis met ons mee! we gaan half 8 met bus naar station en dan s'avonds taxi terug. |
|
quote:Ja, leek me een goed plan, klote van die bussen moeten we eerst naar de jaarbeurs lopen enzo maar goed. 18:10 op Utrecht it is (bij het trefpunt). |
|
quote:Het nadeel is dat de NS-bus al om 18.15 uur vertrekt. Dat wordt dus rennen of 1 later pakken. Dat laatste zal betekenen dat we rond 20.28 op Eindhoven aankomen. Is je telefoon soms ook geblokkeerd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Godverdomme, ik wou ook graag komen alleen ik red het niet ivm tijden. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Fuck rennen, fuck haast kunnen we mooi ff een frietje scoren. Enneh, als je me hebt geprobeerd te bellen, ik sliep . |
|
quote:zijn we het daar overeens! MIjn conditie 0,0 en met een jurk aan kan ik al helemaal niet rennen. quote:now were talking! quote:muts Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja he maar ja ik was ook zo heerlijk brak (en een kater) maar goed, alles lijkt me duidelijk, dat wordt lekker relaxed naar Eindhoven reizen (voor zover dat mogelijk is in die bus naar Den Bosch) en om half negen aankomen. |
|
Jammer dat eindhoven zo ver weg is |
|
quote:we hebben pringels gekocht dus! Bussen zuigen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Pringles. En ik heb ook chipies ingekocht. |
|
quote:En ik heb een sixpack Ehmm niet slowchatten |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het wordt dus tussen 8 en 9 op station Eindhoven? |
|
Wij wel . |
|
quote: ok . Want dan is het nutteloos om daar om half 8 al te gaan zitten wachten. Station Eindhoven is zo spannend niet... |
|
Ik ben iig om 8 uur op 't staion, de kant waar de bussen aankomen, als iemand ff keniis wil maken loop daar dan maar langs :D |
|
quote: Neem een tijdschrift ofzo. LOL. |
|
quote: Pfff, al die extra bagage... Kun jij niet wat Flairs meenemen? Iig, ik kom rond 8 uur aan dan. |
|
als het goed ik kom ik ook om 20:28 aan in eindhoven "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vertrek over zo'n 10 minuutjes.. helemaal alleentjes.. zijn er nog mensen online nou die rond 19.45 ook overstappen in breda? ik kom om 20.28 aan... zoals de meeste zag ik.. reis is wel fucking duur zie ik net.. voor die paar uurtjes.. tot strax! |
|
Live vanuit Eindhoven. Het is hier rete gezellig! Jammer dat jullie niet zijn gekomen. Sliep uit! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |