|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heet madelon en vandaan LOn en niet Ion..... |
|
Jenje .. ja euhm .. als je dat niet zelf kunt bedenken .. |
|
Asherah, da's de sumerische oppergodin, en die verenigt haat en liefde in één... vond ik wel mooi, en ik had dringend een andere nick nodig dussssssssssss... |
|
Ik heet gewoon paul ... maar leek ook wel zo makkelijk ivb met admin/webmaster functie. |
|
jah euh skullfuck.....een keer gezien in een film over het leger ofzo....een gozer riep: Walk you bastard or I will Skullfuck you!!!! Dat is me bij gebleven en ik vond et wel lekker ziek klinken van daar. Suck my piss |
|
Mijn koosnaampje is Miepje. Iedereen noemt me nu zo dus eigenlijk mijn 2de naam. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
he he ... ik noem een meid vaak een miep als ik haar naam niet meer weet en het nogal een raar mens vond . ... anders is het een muts |
|
Zo'n Miep ben ik niet. Ik ben Miepje omdat ik lief, klein en eigenwijs ben. Ik ben ook geen typ-miep want ik werk in een magazijn. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
Magazijn miep ? |
|
KLote (sorry) Ben vervelend melig de laatste dagen .. |
|
't Zit je precies niet mee-troost je,mij ook niet.Balen,balen...(dixit Anthrax:"Nice F*ck*ng Life") Kijk reikhalzend uit naar de zomervakantie(Dour!!Werchter!!Slamdancen in Gent!)Oh sweet holidays,I burn for thee... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Amarantha: grieks en betekent iets als zij die eeuwig is, oftewel: onsterfelijk. No regrets and no remorse... |
|
Harachte: uitspreekbare vorm van het Egyptische H(e)r (A)chtwy of Hor Achtoy = "Horus van de beide Horizons", de 18e dynastie-naam van de Sfinx van Gizeh. |
|
bij mij is het duidelijk... Vampire Magazine bestaat vanaf 1997 dus vanaf die tijd ook die naam meegenomen... voor de rest totaal geen affiniteit met vampieren... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
hmm... Bintmeister......ja....hmm.. nou ok dan... Lang geleden was er eenofander ventje met een echt zomerkapsel (tonduese op kleinste stand...) Dit ventje kreeg daardoor al snel termen als Mr. Potatoe e.d. toegeworpen.. Vaderlandslievend als ik ven, verboog ik dit tot Bint, maar dan wel een Bint van stand. Heerser der Binten, oftewel in een melige bui bij duits in de brugklas werd dit Der Bintmeister. Maar vaak wordt ik nog gewoon Bint genoemt, als het ware mijn 2e naam.... |
|
Lord Morgoth (aka Melkor)... Lees de boeken van Tolkien maar eens na... Lord Morgoth is de Dark lord (oftwel de badguy) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Heel saai: ik heet gewoon Suzanne.....hadden jullie vast nog niet bedacht he ? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
wow, wat een openbaring! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
BlackAngel (de nick die ik wou registreren) is een bijnaam die ik heb gekregen toen ik ooit mijn haren zwart had geverft en me (toenmalige) vriendin zei dat ik een engel was.... In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice... |
|
Tsja, wat zal ik zeggen. Michael is mijn echte naam, dat klinkt te stoer dus werd ik al snel maikie genoemd (omdat ik zo'n lieverdje ben, denk ik) En af en toe laat ik me spontaan gaan en begin leip te doen. Dus de Mad is voor gek en niet boos. Ik ben dus best een aardig mannetje. Mad Maikie |
|
Judge M.: De M. is de eerste letter van mijn voornaam (Michiel) en judge vond ik er wel grappig bijklinken.... Ook is het geheel een kleine knipoog naar het album "Judgement" (van wie ook alweer Asherah?) |
|
Wegens de al eerder door mij bespreken totale afwezigheid van enige vorm van creativiteit bij mij kon ik helaas niet verder komen dan mijn eigen naam..... |
|
We hebben het hier trouwens ooit al eens over gehad: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=92 I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
en weetje wat nog het meest triest is? Dat ik 2x dezelfde grap maak Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Een vriend van mij noemde zichzelf rautkappie. Vond ik wel geinig en heb het even vertaald. Verder heb ik niet echt iets met het sprookje ofzo. Als is er wel een keer een heel gaaf liedje over gemaakt. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |