![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zometeen district 9 kijken, ben zwaar benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: De laatste tien minuten waren zeker het sterkere deel van de film. ![]() |
|
laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-10-2009 4:06] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Hmmm. Dat zag er niet uit op een 46inch hd tv, dus afgezet(gedownde versie). Ik had nog simon says van een bekende liggen, maar ondanks het betere beeld ook maar afgezet. Damn... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-10-2009 8:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
dinsdag naar Moon in de bios, ben benieuwd ![]() |
|
heel erg benieuwd naar Robert E. Howard's "Solomon Kane"! witchhunters ftw!!! ![]() http://www.traileraddict.com/trailer/solomon-kane/trailer http://www.imdb.com/title/tt0970452/ ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
'creator of Conan' echt iets om trots op te zijn. ![]() ![]() |
|
quote: we hebben het over de verhalen.... ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Niet fokken met Mr Olympia he ![]() Against God and Government ![]() |
|
[quote]Op 17 oktober 2009 14:10 schreef invictis het volgende: heel erg benieuwd naar Robert E. Howard's "Solomon Kane"! witchhunters ftw!!! ![]() http://www.traileraddict.com/trailer/solomon-kane/trailer http://www.imdb.com/title/tt0970452/ quote] Dit schijnt een draak van een film te zijn. Ik keek er ook naar uit, tot ik alle slechte reacties hoorde. De film is vertoond op het filmfestival van Toronto en wist daar enkel negatieve recensies te oogsten. Hopelijk wordt de film nog aangepast, het was tenslotte een test screening daar in Canada. Zelf gister eindelijk Antichrist van Mr Happy-Joy-Joy Von Trier gekeken. Een bevreemdende psychologische horrorfilm over het verwerken van trauma's en de relatie tussen man en vrouw (goed en kwaad) voor zover ik het begrepen heb. Minimalistisch, deprimerend en vooral vreemd. Daarna was het tijd voor wat hersenloos vermaak in de vorm van "The Tournament". Een zeer geslaagde en ouderwets brute actiefilm over een wedstrijd op leven en dood tussen dertig van de beste huurmoordenaars in een klein dorpje. Kill or die!!! De leukste actiefilm die ik dit jaar gezien heb. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: ja wel. Vette film die scene met die slang ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ah damn dat zou echt kut zijn idd van Solomon ![]() Ik was ook flink overdonderd door Antichrist, maar had hem echt niet willen missen. Tournament ga ik checken, klinkt puik! ![]() Trick r Treat eindelijk al mogen aanschouwen? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Er komt ook een remake van Red Sonya, geregiseerd door Robert Rodriguez. Deze schijnt weinig te maken te hebben met de film met The Governator en staat dichter bij de strips. Wanneer hij gaat beginnen aan dit project is nog niet duidelijk. Eerst komt Machette nog even voorbij razen iig. Bekend van de trailer voor Planet Terror. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Zekers, die beviel erg goed. Vooral het laatste verhaaltje met Sam maakt deze tot een winnaar. Er wordt ondertussen al gepraat over een vervolg. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: ah gaaf, dat doet me serieus echt goed om te horen; dat ie beviel ![]() Sam rules ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Net trick r treat gehuurd, ben benieuwd. ![]() |
|
![]() Ontzettend gave film met goeie muziek. En deze man is een fokking held: ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: veel plezier ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Is die goed? Ik wou hem morgen misschien ook gaan huren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Nu kijkende: The Spirit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: een beter film idd gisteren Turistas maar goed dat ik geen films recenseer... pfffff Lost in Space superirritante kutfilm met Joey van Friends Butterfly Effect 3 - tja, neen, niet kijken, teveel "maar jongens toch" moeten zeggen in tijden geen goede film mere gezien ![]() Surveillance was de laatste signature ![]() |
|
Die Hard 4.0 Gaaf, zoals altijd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Wrom? Vond het wel okay, maar zeker niet geniaal. En Quarrantine, sja, als je [REC] al gezien hebt is het natuurlijk erg saai. Boeiender ![]() |
|
quote: Hmmm, hier lag die helemaal nog niet te liggen in de videotheek. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |