![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hem bewaard voor vanavond ![]() ![]() |
|
Enjoy! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
ben het met Schaffelaer eens, enthousiast verwoord trouwens, ik las laatst ook al zo'n enthousiaste post over een bepaalde whisky. ga zo door ![]() Zelf als laatste gezien, the adventures of robin hood ui 38, met Errol Flyn. Zeer goede avonturen film, een aanrader voor liefhebbers van oude cinema. en nog even @ Metaljan, inderdaad een zeer goede (de beste?) verfilming van Oliver Twist. Niet voor niets door Polanski geregisseerd.... die man maakt films.. ongelofelijk. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: Ik vond als enige, naast Schaep, Deathproof ook een vette film dus dat zal wel snor zitten ![]() ![]() |
|
quote: Erg he? Is er gewoon nooit van gekomen totdat gisteren een maat van me zei dat ik de eerste vijf uur niet meer van de bank af mocht. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dark City ![]() ![]() |
|
Net "The Audition" gezien. Godver, daar was dus echt níks aan. Gewoon geen goede film. Helaasch. ![]() |
|
quote: Deathproof was ook een gave film ![]() Ik vond Inglourious Basterds wel wat tegenvallen, maar dat is deels door de belachelijke hoge verwachtingen die rond QT-releases opgeroepen worden. Openingsscène is wel briljant. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nog maar een keer: Lord Of The Rings: The Fellowship of the Ring ![]() Vanavond deel 2, en morgen deel 3 ![]() ![]() |
|
quote: Ik moet ze beide nog kopen en hoop eigenlijk dat deze hier ook uit komt: http://www.slashfilm.com/2007/12/27/cool-stuff-japanese-6-disc-grindhouse-box-set/#more-6604 ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-01-2010 12:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: de extendeds of de "korte" versies? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
![]() zeer goeie film, ook voor niet gamers. beste van het jaar? Mogelijk signature ![]() |
|
Net "Oldboy" gekeken. Mm, nee. Die had het ook al 'net niet'. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ook gekeken laatst. Hersenloze actie, die niet eens erg boeiend was. Net zo als het verhaal overigens. ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: WTF!? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Vooral het gespawn van tegenstanders was ronduit irritant. ![]() |
|
![]() ik hou niet van die MTV strobo actie, maar deze vond ik goed signature ![]() |
|
quote: Korte versies, die extended versies moet ik ook nog steeds een keer zien. ![]() |
|
quote:Niet slecht, maar op het eind liep het te warrig voor mijn hoofd. Ik houd best van films met een ingewikkeld plot, maar bij deze had ik, helaas, niet dat 'wauw' gevoel. ![]() |
|
quote: Ik heb ze hier alledrie extended, echt aan te raden ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Voor de mensen die Old Boy te gek vonden check ook even de andere 2 delen van de wraak trilogie van Chan-Wook Park: Sympathy for mr Vengeance en Sympathy for lady vengeance. Vooral de laatste is echt belachelijk gaaf! ![]() |
|
Ook maar even opzoeken dan ![]() Vanavond na een bezoek aan de kroeg gaan Silence en ik Strangers kijken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |