|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed dat ik het weet, scheelt weer weggegooide tijd. Wel jammer dan dat hij zo slecht is... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De reacties van het festivalpubliek in Londen, waar de film onlangs vertoond is, liegen er ook niet om: http://www.larrytech.biz/frightfest/viewtopic.php?t=3048&start=0 De film heeft wel enige camp waarde aangezien het vaak onbedoeld grappig wordt. Aan de andere kant is dat natuurlijk weer sneu, het betreft tenslotte een Dario Argento film. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nu op RTL 7: The Mammoth. Over een bevroren mamoet waar een alien inzit. Zal mij benieuwen of dit nog ergens naar toegaat. |
|
quote:Die films heb ik (nog) niet gezien. |
|
Ik heb net Confessions of a Shopaholic gekeken. Allejezus wat een slechte film. |
|
Nu Robocop. De badguy is de heitie in that 70's show. |
|
Mwah.. Niet slecht, zeker wel onderhoudend, maar niet de geniale film die ik had verwacht! Cavia's zijn wel cute Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Jeugdsentiment mijnheer, jeugdsentiment. En knurftig? Ik? Kijk alstublieft naar uzelf (Jan Boezeroen? Damn!). Boeiender |
|
Etre Et Avoir |
|
quote: toch vind ik je een zweverig typje Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik snap er ook geen vulva meer van Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Cute Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The Machinist (onder het genot van de eerste Bockbiertjes) Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Had je echt een geniale film verwacht... met cavia's? Wat doe jij in je koffie? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Vertel jij eerst maar eens waarom District 9 zo geniaal is. |
|
Ik ben jou niets verschuldigd welpje. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat verbaast mij weinig. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Zo Hooligans 2 effe kijken. spelfout weggehaald... |
|
Star Trek voor de 2e keer in een week gezien, keigoede film, momenteel mijn nr. 1 wat films uit 2009 betreft. Heb wel nog niet District 9 of Terminator Salvation gezien dit jaar. Was totaal geen trekkie, maar deze heeft me echt verbaasd, laat deel 2 maar komen! Verlekkerd op dood metaal |
|
Net klaar met "Shooter". Sterk verhaal, goeie actie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Lul je maar weer onderuit aapje. |
|
quote: Júist met cavia's! En 2 klontjes graag. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
The Fountain. Ik denk dat ik die nog een paar keer moet zien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |