|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook gezien. Leuke film, maar niet super ofzo. |
|
quote: Lijkt me idd een erg gave film om te zien, jammer dat er ook van dat romantische geneuzel in zit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Waarom doen ze dat nou altijd, dat verneukt zoveel films. |
|
Straw Dogs (Sam Peckinpah) Twentynine Palms (Bruno Dumont) Un Condamné à Mort S'est Échappé ou Le Vent Souffle Où Il Veut (Robert Bresson) Pickpocket (Robert Bresson) |
|
Harry Brown. lekkere wraak film! |
|
Paranormal activity...voorspelbare film. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: nou, dat valt best mee hoor. Het is in ieder geval niet al te irritant aanwezig. |
|
Gistrenavond; House of Flying Daggers Chinese martial arts film met romantisch verhaal. (speelt zich af ergens in 700 AD). De politie verdenkt een nieuw meisje in een 'gezelschapshuis' er van lid te zijn van de criminele organisatie 'House of Flying Daggers'. Ze arresteren haar en aangezien ze blind blijkt te zijn misleiden ze haar doordat 1 van de agenten zich voordat als iemand die haar wil helpen om zodoende uit te zoeken waar de bende zich uit houdt. Erg mooie shots, mooie choreografie, strak acteerwerk en een paar onverwachte, doch kloppende plottwists. Toppertje! Wayne's World Tja, 1 van de meest quotebare films en gewoon keihard WIN. Veel meer hoef ik er niet over kwijt Awel, Wayne's World is een tv-programma op het lokale uitzendschema dat wordt opgenomen in de kelder van de ouders van Wayne (Mike Meyers). Een grote tv-producent wil het programma kopen om het zo aan een sponsor door te kunnen verkopen. Dat is zo'n beetje de kapstok voor een en al toffe scenes en quotes |
|
Goh, echt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: |
|
Afgelopen nacht Night at the Museum: Battle of the Smithsonian gekeken. Nou vond ik deel 1 zeer vermakelijk, deze was een stuk minder. Verhaal was een beetje flauw. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Eigenlijk is die film uit 2008, maar voor mij de beste film die ik dit jaar gezien heb. |
|
quote: Klinkt als een film voor mij dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Revolutionary Road... deprimerende shit signature |
|
This is England: verhaal is wel ok, sfeer is top! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The Spirit |
|
Die heb ik hier ook nog op dvd liggen, toch maar eens kijken binnenkort. |
|
Gisteren in de bios: Das weisse Band Film van het jaar! (met "Coraline" (3D!) als goede tweede en "The Wrestler" op numero 3) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Viel me een beetje tegen. Af en toe wel grappig, maar voor de rest... bwoh. Wel mooi vormgegeven. |
|
Afgelopen weekend Dossier K, erg goeie film al was De Zaak Alzheimer toch beter. Gisteren The Boat that rocked, hele leuke film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
gisteren Nightwatch Russische fantasyfilm vreemd , niet zo enorm sterk verder When A Stranger Calls , typische schrikthriller op zijn Amerikaans signature |
|
en als ik nu nog 1 film zie met vampieren of zombies dan smijt ik mijn tv aan frieten signature |
|
Gisteren: The Hangover. Erg vermakelijk! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Night Watch is super! quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |