![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:3 x ![]() ![]() |
|
Eden Lake ![]() |
|
Orphan. Kudt. ![]() |
|
Lees je wel heel veel slechts over ja. En stiekem ben ik toch benieuwd ![]() ![]() |
|
quote: Zou erg kunnen zijn. Eagle Eye bijvoorbeeld was een complete rip off. Maar deze film draait gewoon nu al niet meer in de bios hier. bah! ![]() ![]() |
|
quote: Ik vond hem heel redelijk voor een horror/thriller. Heerlijke trage goed uitgewerkte opbouw. Alleen een, zoals vaker, te lange grande finale. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Ik weet wel welke film ik NIET ga zien. Dragonball Evolution. Godverdetering wat waren die beelden erg ![]() ![]() ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Jaaaa! Up was gaaf. Pixar heerst! ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ik heb Up gister ook maar gezien.. superfilm! ![]() ![]() |
|
Wall E ![]() ![]() |
|
Zombieland gezien, wel aardig. Boeiender ![]() |
|
Hetzelfde hier. ![]() |
|
Was ik eindelijk bij de videotheek vanavond (was er al in eeuwen niet meer geweest) liep ik met -tig films in mijn hand. Dus gekozen voor Fast & Furious, tja houd van snelle auto's en kijk graag naar Vin Diesel.. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Vrijwel alle films met Vin Diesel zijn toch te stom voor woorden? Ik heb nog geen goede gezien iig. Dead Snow was een betere keuze geweest inderdaad. Videotheektip: End of the Line Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Vond die Riddick films wel aardig. Boeiender ![]() |
|
Pitch Black ging wel. Chronichles of Riddick kon ik niks mee. Een echte goede film heb ik hem nog niet in gezien. Als je doorbreekt met een film als xXx wordt het ook erg lastig. Gister Pandorum gekeken. Middelmatige scifi/horror, ook in de categorie "wel aardig" dus. Zombieland beviel hier erg goed trouwens. Met snelle zombies als minpunt, dat dan weer wel. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
A man apart is anders een goede film met vin diesel. ![]() |
|
Er zijn geen goede films met Vin Diesel. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Toch wel hoor! 1. saving private ryan 2. Pitch black 3. en een film waarin hij een maffialid speelt die zichzelf verdedigt tijdens een rechtzaak(kan ff niet op de title komen). Die film vind ik er goed. ![]() |
|
Hehe, Shaving Ryan's Privates, verdomd ja. Boeiender ![]() |
|
Zit Vin Diesel in Saving private ryan? Welke rol heeft ie dan? Gisteren "The haunting in connecticut" gezien. Niet heel erg speciaal, maar ook niet echt achterlijk slecht, goed vermaak voor 90 minuten. Zag ook voorstukjes van "The box" die lijkt me wel erg vet. ![]() |
|
quote: Is een van de soldaten die mee gaan om "private ryan" te zoeken. ![]() |
|
quote: Zit ie daar ook in dan? Nooit meegekregen. Overigens moet ik die film nog steeds zien (ja ik weet het, ik ben daar schandalig laat mee). Pitch Black vond ik geen hol aan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Hij is dus op zijn best als achtergrondfiguur... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |