|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Smultronstället Weer een van Bergman, over een oude professor die met de auto onderweg is om zijn eretitel te ontvangen. Onderweg ontmoet hij mensen, beleeft hij dromen krijgt hij herinneringsbeelden uit zijn jeugd. Helaas kon ik m'n gedachten er niet zo goed bij houden tijdens de film. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 29-11-2009 3:37] |
|
quote: Daar ben ik het niet mee eens. |
|
Mooie film zeg ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Ik ben wel een beetje allergisch voor die irritante filmfilters die ze in de trailer gebruiken, zit waarschijnlijk dan ook in de film zelf niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jep, bij op z'n minst de helft van de beelden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Mooi verhaal, alleen al vanwege de prachtige (toen nog vrij jonge) Juliette Binoche de moeite waard |
|
quote: yeah. het flitst in het verhaal een beetje heen en weer tussen dimensies, zeg maar. doen ze gaaf met die beelden, imo that is gewoon ene draai'n ;p [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-11-2009 0:43] |
|
quote: Ik kon hier dus echt niks mee. Gisteravond geprobeerd te kijken, maar na 50 minuten uitgezet, het verhaal snapte ik toen nog niet, en de beelden waren wel gaaf, maar ik werd knetterleip van die snell bewegende beelden die er behoorlijk vaak doorheen zaten. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-11-2009 0:50] |
|
Wacht maar, binnenkort heb ik weer een router, en maak ik je af, hehe |
|
quote: Ach, gelukkig heb je hem niet helemaal af hoeven te kijken Hij was inderdaad ongelooflijk slecht XD If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
quote:lol o jij bent droeftoeter natuurlijk! ik vroeg het me net nog af, toen ik zag dat je voor het laatst een onmeunige 5 maand geleden voor het laatst online was.. modern warfare 2 in de pocket? mijn nachtelijke online verslaving hehe. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-11-2009 0:57] |
|
Nope, die krijg ik met mn verjaardag in december, ik heb de dag erna al vrij genomen, hehe. Router moet ik opzich morgen wel kunnen scoren, hopenlijk hoef ik alleen maar 2 kabeltjes te prikken, als die ps3 het maar doet, boeiend dat de pc geen kinternet heeft, hehe. Ik heb wel MW en WoW, en Flashpoint, heb je die al gespeeld? zoek maar s op youtube, supervet. OT:2012 gisteren ook gezien, viel me hard tegen, beetje sip vals sentimenteel. Effecten waren wel gaaf. |
|
ja mw en wow hier ook. mw veel gedaan, wow heeft te oude (slome) wapens, mw2 overtreft ze. flashpoint ga ik es een FILMpje (of meer) van checken nu 2012 ook gezien. een kwartier. sucks. |
|
|
|
quote: Het moraal aan het eind is ook erg "goed"... alleen de rijke stinkerds overleven... en stelen het land van de arme zwarten Maar het hondje was wel erg schattig... die blonde muts zorgt er bijna voor dat alles mis gaat door die hond over die dunne kabel te laten lopen en gaat uiteindelijk zelf dood... maar het hondje overleeft het tenminste XD Net als het uit-de-klif-springen-en-op-superheld-achtige-manier-meteen-rennen-en-het-vliegtuig-weten-in-te-halen-en-er-op-tijd-inspringen-moment, ook erg goed... *kuch kuch* Yup, het was een kutfilm If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Pandorum gezien, mwoah, kon me niet echt blijvend boeien. Boeiender |
|
Zaterdag met een vriendin Good Bye Lenin! gezien, blijft geniaal. Daarna Little Miss Sunshine, die was om te janken. Afgerond hebben we dan weer met een paar WOII documentaires, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Little Miss Sunshine is vet leuk. |
|
Ink: Erg gaaf! Dat sfeertje, die beelden, die wezens Het einde maakte juist alles helder, erg mooi.(Schaam u, Sjaakie) The Hills Run Red: Het had zo mooi kunnen zijn... Leuk verhaal, matige uitwerking. |
|
quote: Iemand Boondock Saints II al gezien?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik vond eigenlijk alleen die opa geestig en dat duurde niet lang. Niet mijn soort humor. Boondock Saints II nog niet gezien, wel benieuwd naar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Paranormal Activity gedownload. Fakking cam versie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |