|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
paranormal activity? |
|
Tering, net even de trailer gekeken. Maar dat is hem idd. ivm de voetstappen. Is het wat? Lijkt me zelf wel een leip filmpje om te kijken the only pleasure is pain |
|
Geen idee, ik heb hem zelf ook nog niet gezien. |
|
Now watching: Apollo 13 1/3 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Paranormal activity is gaaf. Wil je muilperen? |
|
2012, erg gave special effects maar wederom een beetje zwak verhaal. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Loft, beetje over the top verhaal. Maar best vermakelijk. Moon, vond het een beetje een kruising tussen Solaris en 2001, maar wel een leuke film. |
|
beetje te Harry Potter achtig signature |
|
heeft er iemand film-tips in de aard van Cube? en ik bedoel niet The Cage II, II of IV [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-11-2009 21:54] signature |
|
Rendition Uitstekende politieke thriller, maar nogal flauw einde. Faustian Spirit of the Earth |
|
2012: Zo ongeveer alles aan rampenfilm van de afgelopen jaren kwam voorbij, gemixt met wat actie stukken die we allen kennen uit wat standaard actiefilms. De cast is verdeeld in wat weerloze vrouwen, een paar helden en een aantal anti-helden. Uiteraard mist een dom blondje en een paar lieve onschuldige kids ook niet. De filmbeelden gaan soms erg snel, onder het motto: alles moet kapot! Spectaculaire beelden! Maar qua verhaal echt flinterdun, cliche en erg voorspelbaar. De ene pech na de andere pech stapelen zich op en het einde laat zich gemakkelijk raden. Jammer, want er had een heel gaaf verhaal in kunnen zitten. Al met al vond ik het puur voor het visuele geweld de moeite waard. Oja en dood aan die groep bioscoopbezoekers die het nodig vonden bij elk stukje actie te joelen en te gaan klappen en de rest van de film te blijven ouwehoeren. Het is dat ik sommige films gewoon op enorm scherm wil zien, maar anders.. downloadeeeen! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-11-2009 9:43] |
|
Let The Right One In, had er meer van verwacht.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dan lijkt het me wel een gaaf filmpje voor de bioscoop! the only pleasure is pain |
|
quote: Hmmm. In de bios is het wellicht wel een sterke film, daar zal de sfeer wat beter tot z'n recht komen. In het algemeen vond ik 'm niet heel bijzonder. Maar goed, wellicht vind jij 'm wel leuk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wat had je er nog meer van verwacht dan? Ijzersterke film is het, wat mij betreft. |
|
quote: Vond ik dus ook. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Misschien is andere verwachtingen beter gezegd, vond hem zeker niet slecht. Had alleen meer een creepy horrorverhaal verwacht: weinig bloed, veel suspense. Ben niet zo van de vampier en zombie-dingen. Hoewel dit zeker wel een originele benadering was. De eindscene was dan wel weer helemaal top! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Een film over de gruwel die kinderprostitutie heet, maar zo simpel (lees: amerikaans) kom je er bij kim ki-duk niet vanaf. De film gaat in op de psychologie van het kind en de 'klant', maar gaat vooral over de onvoorwaardelijke liefde van een vader voor zijn dochter. Aanrader! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Leuke film is dat, ja, maar niet een van m'n favorieten van Ki-duk. Ik heb net deze film in de bioscoop gezien: Nothing Personal (2009) Goede film wel, over een Nederlandse vrouw die tijdens haar zwerftocht in Ierland een man ontmoet. In het begin heb ik me flink geërgerd aan de hoofdpersoon, maar dat werd later minder. Mooie beelden van het landschap om een afgelegen huisje. Wel jammer van een aantal grappig bedoelde scènes / dialogen in de film. Natuurlijk was ik weer verreweg de jongste bezoeker in de zaal. Zijn er dan echt geen jongeren met een goede smaak wat betreft films? Je hoort mij niet klagen in ieder geval, het was tenminste stil in de zaal. |
|
Voor vanavond op het programma: Fighting en Silent Scream the only pleasure is pain |
|
Alien 3 Extended Edition Haalt het nergens bij deel 1 en 2 maar uiteindelijk is het nog wel een aardig filmpje geworden. Nadeel is de zeer lelijke CGI alien die af en toe opduikt en het wat trage tempo. 139 minuten is gewoon te lang. Verder is het onbegrijpelijk dat er in deze lange cut het stukje verwijderd is dat de alien uit Ripley's lichaam knalt. 70/100 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:+1, viel beetje tegen. Vreemde film. |
|
quote: Absoluut. Één van de weinige filmjuweeltjes van de afgelopen tijd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: +1 Erg toffe film. Gisteren gezien: Zombieland - Gave film wel, humoristisch en deed een beetje denken aan Shaun of the Dead. Woody Harrelson als Tallahassee is behoorlijk briljant. While She Was out - Vreselijk slechte thriller. Debiel detail: de groep bad guys is politiek correct samengesteld: 1 neger, 1 blanke, 1 aziaat en 1 latino. Uiteraard gaat de neger er wel als eerste aan. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 16-11-2009 8:26] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |