|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Angels & Demons. Wel vermakelijk, maar veel te CSI-achtig. |
|
quote: Ik raad je nu al af om INLAND EMPIRE van Lynch te bekijken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tim Burton's " 9 " ; waanzinnige verbluffende sfeervolle animatie. creature design echt weer helemaal geweldig (kat ook supergaaf). heerlijk van kunnen genieten, kunstwerkje. kunnen ze hier nou geen game van maken? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Waar gaat die over? Mn vriendin had het er gisteren ook over. Gisteren "Drag me to hell" gekeken, wat een boutfilm, kon me echt totaal niet boeien. |
|
quote: Die moet ik ook nog snel eens kijken! Tim Burton |
|
drag me to hell wat een klote film, trick r treat en last house on the left gingen er een stuk beter in. eergisteren the burning plain gezien zeker de moeite waard |
|
quote: http://en.wikipedia.org/wiki/9_%282009_film%29 [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 14-10-2009 12:22] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: eigenlijk meer een samenwerking van Tim Burton, Timur Bekmambetov en Shane Acker. namen zeiden mij ook niks. maar het sfeertje is weer zo enorm eigen. kreeg wat nostalgische gevoelens mbt tot de vroegere heavy metal fantasy verhalen. setting is ook een aparte crossbreed tussen de koude oorlog en de eerste wereldoorlog. karakters en verhaallijn zijn ook erg gaaf uitgewerkt. animaties moet je gezien hebben om te geloven. zekers de luchten. kom nou maar op met Alice Beste heer Burton [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 14-10-2009 12:27] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Butterfly Effect III beter dan II (du'h), minder dan I nu: Lost in SPace WTF! signature |
|
quote: Haha, die heb ik net ook gezien, ranzig!!! erg grappig. Vooral die scene in de auto "zonder kunstgebit" zeg maar. Classic! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gisterenavond wat beroerde en wazige films gekeken. Opener van de avond: Infestation, een B-film (nou ja, eerder ergens het eind van het alfabet...) over groot uitgevallen insecten. Vervolgens Antichrist. WTF??? En afgesloten met het laatste uurtje van de remake van Dawn of the Dead. Snelle zombies zijn gaaf! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Nietes! Wel weer een stukje gekeken, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vanavond even Retardotron 1 bij Schaep kijken |
|
lol dat klinkt als een leuke film met zo'n titel |
|
quote: Afgezien van het feit dat ik de helft niet heb gezien omdat ik het te eng vond, vind ik het wel een hele goede horrorfilm. Er zit humor in, maar ook (meer dan genoeg) spanning. Ik heb net Revolutionairy Road gekeken. Wat een ongelovelijke kutfilm, super deprimerend. Goed acteerwerk. |
|
quote: dat was mij weer een puike avond man. damn IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja man. |
|
quote: Ik vond die film niet bepaald eng, eerder gruwelijk voorspelbaar, en op het moment dat die geit losging wou ik alleen nog maar dood van ellende. Vanavond Trick r treat maar eens kijken, hopenlijk is dat een stuk beter. |
|
Quarantine Best goede horror / thriller over een duo dat een avond de brandweer met een camera volgt. Als ze in een appartementencomplex zijn wordt dat hermetisch van de buitenwereld afgesloten zonder dat er enige informatie van buitenaf komt. Naar ’t einde toe wordt de film steeds zenuwslopender, deels door de manier waarop het in beeld wordt gebracht. De originele Spaanse versie schijnt nog beter te zijn, misschien ook maar eens kijken dan. Toen ik deze film zat te kijken de trein waar ik in zat uren stil te staan op het perron in Lille terwijl om onbekende reden niemand uit mocht stappen. Toen de ramen van ’t huis in de film afgeschermd werden kwam de politie de trein binnen om de ramen te blinderen. Maffe parallellen dus die de film meteen een stuk realistischer maakten. |
|
Ik wilde net zeggen, klinkt als [REC]. |
|
quote: Haha, die geit was nou juist geniaal! Ik ben een rasechte schijtluis wat betreft horrorfilms, dus als ik iets eng vind zegt dat niet zo veel, dat klopt wel ja. |
|
quote:[REC] heerscht een hoop andere horrors eruit. Een enorme hoop, beste horror die ik in een fiks aantal jaren heb gezien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Rec is zwaar overrated. Het is heus wel een goede, spannende horrorfilm maar het waren voor mij voornamelijk de laatste tien minuten die de film net boven het gemiddelde uit tilde. Zonder dat sterke einde had ik er niet zoveel aan gevonden. Nogmaals, het is geen slechte film maar ik begin een beetje ziek te worden van deze REC worship. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Die Hard 2 Minder dan deel 1, maar opzich wel vermakelijk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |