|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tis toch waar! signature |
|
Vandaag: The Maiden Heist The Soloist The Brothers Bloom Twijfel nog of ik The Matrix ga kijken zo... Of gewoon maar mijn zieke lijf naar bed slepen... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Net Magnolia gekeken. Blijft een gave film...wel een beetje lang met dik 3 uur filmplezier. the only pleasure is pain |
|
Terminator Salvation kijken en slapen signature |
|
Net Paranormal Activity gekeken. Gdvvvrrr ik kan echt niet tegen dat soort films.. En dan slaap ik nog alleen ook vannacht... Lichtje aan duzz the only pleasure is pain |
|
Eichmann City of Ember |
|
Ink vreemde film |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
haha, ik ben niet zo streng als jij |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik hou wel van fantasy, maar het kwam allemaal nogal erg geforceerd over, inderdaad. Nuja! edit: mocht je nog filmtips hebben, ik hou me aanbevolen, de laatste tijd niet veel anders dan middelmatige films gezien. slaapwel [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 26-12-2009 4:09] |
|
quote: Dikke +1 Ik heb 'm gisteren gezien en dit weekend zit ik alleen op een boerderij! |
|
quote:Haha, da's inderdaad niet de beste situatie dan. Los van de film overigens weer wel dan met die sneeuw, zo lijkt me www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Home Alone Tis kerst, dus weer gezellig die film kijken. Hoewel de film wel meerdere grappige stukjes heeft is de daadwerkelijk inbraak wel het kroonjuweel. Het blijft leuk om te zien hoe Joe Pesci en Daniel Stern als ware het Jackass de meest pijnlijke vallen tegenkomen. Hulde voor de vlammenwerper Scrooged Moderne versie van het klassieke verhaal met een wederom heerlijk cynische Bill Murray als een president van een televisienetwerk. |
|
Gisteren national lampoon's christmas vacation op tv gekeken. Ik denk voor de tiende keer oid. Tijdloze film en 1 van chevy chase z'n beste (die 2 national lampoon films hiervoor met hem zijn ook al zo briljant). En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op kerstavond De Helaasheid Der Dingen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gisteravond Clerks II erin gemikt. Rolde bijna van de bank af en heb me tot tweemaal toe verslikt in de chips danwel het bier. Jay en Bob FTW. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bij mij was het Home Alone 2, blijft ook leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Iemand dat avatar nog gezien, is het wat? |
|
Gremlins 1 & 2 [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 26-12-2009 16:24] Wil je muilperen? |
|
quote: [Doomy]Was je maar erin gestikt.[/Doomy] [Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 26-12-2009 17:22] |
|
quote: Yup, ik heb hem woensdag gezien. Ik vond hem best vet. Visueel overdonderend maar qua verhaal erg zwak. Een film waar je niet al te veel bij moet nadenken maar die je gewoon over je heen moet laten denderen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 28-12-2009 0:55] the only pleasure is pain |
|
Hangover: Behoorlijk flauw, maar goed te kijken. A Perfect Getaway: Prima vermaak, nergens spannend te noemen en hier en daar een beetje boel onwaarschijnlijk. Mooie kerels wel Scrooged: Kerstig uiteraard, het bekende verhaal maar toch prima vermaak. A Dennis the Menace Christmas: Schattig zes jarig ventje dat de boel grondig weet te verkloten, een buurman met angst voor dat jochie etc. Leuke kinderfilm |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |