|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja Lain , fok off Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ace Ventura: When nature calls. Minstens even goed als de eerste, vooral dat hij in die jeep rijdt en die scène met de "Monopolyman". Vond deze twee films geweldig, daarna ging het snel bergafwaarts met Jim Carrey met Dumb and dumber en the Mask. Me, myself and Irene vond ik dan wel weer lachen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jim Carrey is alleen te pruimen in Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Jim Carrey is altijd klote. |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The Truman Show is ook wel oke. |
|
GI Joe: The Rise of Cobra. Belachelijke actiefilm met een overdaad aan cgi effecten. No Joe! The Hills Run Red. Vermakelijke slasherfilm met een gezonde dosis "blood and guts" en een toffe killer in de vorm van Babyface. Niet te missen voor liefhebbers van het slashergenre. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Wat had je dan verwacht? En cgi effecten is wat dubbelop. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik zag gister na drie films ook dubbel Ik had niets anders verwacht van een Stephen Somers film, maar dat maakt de film niet minder belachelijk. Bijna even stupide als Van Helsing of The Mummy Returns. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gisteravond Herbie - Fully Loaded gezien, was wel grappig maar de charme van Herbie zoals in Herbie goes to Monte Carlo en de eerste Herbie was echt wel heel ver weg en veel stukken waren echt wel te overdreven. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
die actrice is verschrikkelijk , ik haat ze ik heb gekeken naar Running Scared best wel een bioscoopfilm met die geile Collin signature |
|
Bruno gekeken. Tenenkrommend, wat slecht! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gisteren Godzilla vs King Ghidorah en Gamera 2: Attack Of The Legion gekeken. Gotta love them monstermovies. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: geile sexscenes! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Je zou ook de film "Gappa" eens moeten proberen. Een aangrijpend familiedrama met monsters. http://www.youtube.com/watch?v=6gRiCtrGk80 Ook de belachelijke King Kong rip-off "The Mighty Peking Man" is niet te missen. http://www.youtube.com/watch?v=babZIinxOTg Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dumb and Dumber is geniaal man! |
|
En die film waar Jim Carrey een komiek speelt.. hoe heet die ook al weer? Die is ook wel erg goed. |
|
Man on the moon Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
ohja.. die vond ik ook erg goed |
|
quote: Gappa ken ik, geweldig. Might Peking Man moet ik dus nog checken. Gezamelijke tik van mijn vriendin en mij: B Films. Onze laatste aanwinst op dat gebied was Curse Of The Komodo. http://www.youtube.com/watch?v=Jny7Ddpa0T8 More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Ik hoor alleen maar negatieve reacties over deze film. Terwijl ik echt heb zitten genieten. Maar goed, blijkbaar had iedereen een realistisch oorlogsdrama verwacht ofzo. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Heb em ook gezien, en nee ik verwachtte er geen realistisch oorlogsdrama. Maar het verhaal enzo had wel wat sterker gemogen. Dat gedoe over die main char. en de relatie met de Baroness en dat met die broertjes vond ik wel een beetje vergezocht. En die onderwater battle was duidelijk afgekeken van Star Wars, maar dan met bootjes. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Who gives a fuck? Het is een film gebasseerd op een tekenfilmpje uit de jaren tachtig. Ik wilde een film zien waarbij de actie je om de oren vloog, net als in de tekenfilm en een stevige brok nostalgie. En dat is precies wat ik kreeg. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat zijn van die hopeloze scifi channel films. De enige twee "aanraders" die daar tussen zitten zijn imo Mosquito Man en Shark Man. Zo slecht dat het weer leuk wordt. De slechtste B-film ooit gemaakt is wat mij betreft Troll 2. Dat is geen film maar een levensveranderende ervaring. Zie zelf maar: http://www.youtube.com/watch?v=9KCct4RwLNM&feature=related Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |