![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
La Demoiselle d'honneur, onderhoudende film. ![]() |
|
quote: gister ook een goeie versie gedownd en coole film wel ja ![]() ![]() |
|
WALL·E, vet lief. ![]() |
|
quote: Die ook vandaag gezien. Standaard verhaal, alhoewel ik de ouders toch best verassend uit de hoek vond komen. Grove scène's, mwah had nog wel wat heftiger gemogen. Prima vermaak, dat wel. ![]() |
|
Zombieland. Erg vermakelijk, vooral de zombies op de kermis ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Unearthed ; aardige achtergrondfilm, verder niks bijzonders. Let the right one in : tegenvaller, veel te weinig vaart in deze film. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The men who stare at goats ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Gister weer eens Shawshank Redemption gekeken. ![]() ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Ik hoor er anders vrij veel goeds over Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Met snelle edits en veel explosies was het vast geen betere film geweest. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gelijk heb je. C'era una volta il west is ook al zo'n kutfilm Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Paranormal Activity screener ![]() Stag Night niet echt geweldig, maar ook niet super slecht. Soort kruising tussen Mimic (locatie) en The Hills Have Eyes (moordenaars). Public Enemies ook de tweede keer leuk. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Zeg gewoon Once upon a time in the west, snob ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Grappig dat je deze film gelijkstelt aan Once upon a time.. Er gebeurt wat mij betreft te weinig in die film en wat er dan uiteindelijk gebeurt is me te marginaal. En nee Ralph, ik had geen spektakelfilm verwacht, maar wel wat geloofwaardiger. Het enige wat me intrigeerde is het waarom van dat schaaltje zuur ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-11-2009 17:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Nee, dat leek me inderdaad al niet. Vandaar de smiley er achter, hehe. Maar je zegt nu iets heel anders, namelijk dat je de film niet geloofwaardig genoeg vond. Dat is wel iets anders dan dat er geen vaart in zou zitten. Niet dat er nou inderdaad vaart in zit, maar bij een dergelijke film vind ik dat ook totaal geen bezwaar. Schaaltje zuur, schaaltje zuur. Nu moet ik even denken hoor, het zegt me zo snel namelijk even niets. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Het is dan ook een aanrader. ![]() |
|
quote: Nou ik bedoel dat er in zo'n situatie veel meer zou moeten gebeuren om het geloofwaardiger te maken; politie toestanden, gedoe etc..er gebeurt regelmatig praktisch niets.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Dat geloof ik graag, als muti iets beweerd is het in werkelijkheid namelijk het omgekeerde ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dat zou het verhaal dan weer niet ten goede komen. En dat is natuurlijk ook de opzet helemaal niet. In de basis gaat het om de relatie tussen dat jongetje en zij; allerlei zaken er omheen, zoals inderdaad politie toestanden, leiden daar alleen maar vanaf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Sterf spectre met jouw versie van de werkelijkheid ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Vanavond: The Hills Run Red, Paul Blart Mall Cop, The Horsemen, wist niet meer waar de film over moest gaan en geen idee wat me te wachten stond, maar dit was best een aardige thriller in het straatje van Bone Collector en anderen. [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 23-11-2009 22:48] Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Zaterdag "Knowing" gekeken, met Nicholas Cage. Mooie special effecten (vliegtuigcrash in één shot, metrocrash en het vergaan van de aarde)! Maar wat een schijteinde, godverdomme zeg! Veel te makkelijk en gewoon slecht. Wat een anti-climax. En als je dan toch ruimteschepen wil gebruiken, neem dan mooie exemplaren. Geen aanrader dusch. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 23-11-2009 22:54] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Kun jij me nog een (speel)film op noemen waar in een verkrachting in het volle daglicht met closeups word gedaan dan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |