![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klinkt interessant! Eens even opsnorren Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
sneeuw... Misery behalve dat schiet me zo gauw niets te binnen ![]() |
|
Oja, die is er ook nog natuurlijk ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Minder dan bovenstaande films, maar "Låt den rätte komma in" vond ik erg tof! ![]() ![]() |
|
quote:Into the Wild, aan het einde in ieder geval Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ink: aardige videoclip-achtige film. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Sneeuw in films: Chronicles of Narnia Dead snow Insomnia The empire strikes back Wonder boys The nightmare before Christmas Coraline A simple plan Alive The Pink Panther (Peter Sellers origineel) diverse James Bond films Doctor Zhivago Driving miss Daisy Edward Scissorhands 12 monkeys Gremlins geloof ik ook [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-12-2009 17:00] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ook in de sneeuw: Transiberian. Kijken, topfilm ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Wat een kutfilm was dat zeg. Ik heb 'm niet eens afgekeken, zo slecht. ![]() |
|
Gisteren Pandorum, ik vond hem wel heerschend. ![]() |
|
quote: Echt? Ik niet heur, vond em vermakelijk (is wat anders dan film v/h jaar ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Gister Burn After Reading gekeken. Leuke film ![]() ![]() |
|
quote: Net iets teveel ja. Wat minder en de film zou een stuk effectiever zijn geweest, denk ik. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
![]() Qua stijl is het erg Bergman; 20s/30s, zwart-wit, donker, vrij traag, indringend, mysterieus. Het verhaal balanceert op het randje werkelijkheid-fantasie, erg mooi en best een beetje spannend. Geen meesterwerk maar zeker de moeite waard. ![]() |
|
Afgelopen nacht the hangover gekeken. Tuurlijk, leuke film, maar waar al doe ophef ver is... Alle "grappen" had ik in principe al in tig andere films gezien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() RONDUIT SLECHt die gast was precies de Japanse Orlando Bloom ![]() signature ![]() |
|
The Box. Kleine tip: Niet doen. Boutfilm. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ex Drummer Ik kon m'n aandacht er niet bij houden en ben na een uurtje afgehaakt... wat extreem zeldzaam is. Niet dat ik het slecht vond ofzo, gewoon totaaaaal niet boeiend. ![]() ![]() |
|
Inderdaad! The Box heb ik 3 dagen geleden in een nachtdienst geprobeerd te kijken maar halverwege van ellende wat rond gaan lopen voordat ik in slaap zou sukkelen.... Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
quote:Ik vond hem erg vet. Star Trek gezien, ik vond het vreselijk ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Mwah, principe leek me erg gaaf, lijkt me ook dat er een hoop mee te doen valt, maar ik begon me zo aan dat oevergeloze gelul te irriteren dat ik hem na anderhalf uur heb afgezet, en dat doe ik echt vrijwel nooit! Star Trek begin ik maar niet eens aan ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Vreselijk? Dat viel toch wel mee? De spirit gaat echt terug naar TOS: dus vooral actie en avontuur. Hier: Velvet Goldmine Interessante verhandeling over de glamrock van de jaren 70. Visueel ronduit meesterlijk, plottechnisch soms verwarrend. Veel clichés over opkomst en ondergang van rocksterren. Veel karakters te plat. Of is dat bewust? Enkel voor vrijdenkers uiteraard: véél homo- en biseksualiteit. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
De laatste transformers film gisternacht gekeken. Het verhaal was niet eens onaardig en als je een blu-ray speler hebt, dikke aanrader, man man man, wat een visueel geweld, prachtig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |