![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net Soldaat van Oranje gekeken, blijft een heersfilm ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 03-10-2009 21:05] ![]() |
|
From hell. Liet me met een vervelend gevoel achter. De film begint veelbelovend, vooral dankzij het acteerwerk van Johnny Depp en Robbie Coltrane. De mooie beelden, sfeer en het niet onaangename uiterlijk van Heather Graham wekten ook hoge verwachtingen. Maar dan, naarmate het plot verder wordt uitgewerkt, komen de cliché's weer uit de kast. Natuurlijk is Jack de Ripper betrokken bij de Vrijmetselarij en zijn er belangenverstrengelingen tot in de hoogste rangen, zoals b.v. het koninklijk huis. Kon de scriptschrijver echt niks beters verzinnen dan deze gemiddelde schizofrene samenzweringstheorie? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Caravaggio Curieuze en onorthodoxe biopic die eindeloos nietszeggend gewauwel (een ijlende caravaggio op zijn sterfbed) afwisselt met matig acteerwerk en werkelijk sublieme real-time reconstructies van zijn meesterwerken. Van het ongetwijfeld complexe karakter van deze superartiest ben ik echter geen streep wijzer geworden. ![]() Paris, Texas Een onwaarschijnlijk, hypnotiserend meesterwerk. Dit briljant gefotografeerde werk is een trage, minutieuze studie naar de menselijke ziel. Een duitse regisseur gefascineerd door amerikaans cultuur, ja. De thema's zijn echter universeel. Kijken! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
The Departed Best coole film, al hadden ze de rol die Matt Damon speelde best aan iemand anders kunnen geven imo, vond hem helemaal niet overtuigen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
District 9, viel tegen. ![]() |
|
Ow? Ik heb 'em hier ook liggen, krijgt een hoge score op imdb.com, en dat gebeurt niet zo heel vaak. Wat viel er tegen dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Aliens die in een kamp zitten, leven op kattenvoer en worden onderdrukt door een Nigeriaanse bende. Een klungel komt dan bij hun 'huis' langs om te vertellen dat ze worden verplaatst naar een ander kamp en daarvoor een handtekening moet worden gezet. Sorry hoor, ik vind het allemaal lachwekkend overkomen en het einde was ook vrij zwak. ![]() |
|
The Human Stain ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Het is dan ook science fiction. ![]() Naja, ik kijk 'em volgend weekend wel, ben toch wel benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Die is wel mooi ja. Ben sowieso altijd wel te porren voor roadmovies. ![]() |
|
Ladder 49 Was wel aardig. Vanavond naar De Storm. Ben benieuwd! ![]() |
|
Inglorious Basterds gezien, wederom pure Tarantino-klasse! Vanaf de 7de komt 'De Helaasheid der Dingen' in de zaal, die wil ik ook zien (hopelijk ben ik niet té teleurgesteld, is de film minstens net zo goed als het boek) [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 04-10-2009 20:06] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: Zolang je je niet verheugd op een film over de storm zélf, is het een prima film ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Inderdaad, ik vond het best een goede film, beter dan dat ik had verwacht in ieder geval! ![]() ![]() |
|
Step brothers, behoorlijk slechte film. ![]() |
|
- chemical wedding. die bruce dickinson film. over aleister crowley. moet horror voorstellen, maar viel tegen. meer gewoon een verhaaltje. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-10-2009 16:00] ![]() |
|
quote:Goeie film ja ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-10-2009 16:06] ![]() |
|
quote: Het moge duidelijk zijn dat je er geen reet van hebt begrepen. District 9 is een van de beste films van het jaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Leg het mij dan uit Mioch. ![]() |
|
Weer een goede Deense film. ![]() ![]() |
|
Leuk een goede Deense film, maar waat gaat het over en wat is er zo goed aan? Kom op, beetje meer uitleg ![]() ![]() |
|
Falco - Verdammt, wir leben noch! Helaas vrij matig uitgevoerde biografie waarbij de focus teveel ligt op de downs in plaats van de ups. Redelijk acteerwerk, dat wel en gelukkig veel muziek. Voor Falco fans (zoals ik) natuurlijk wel gaaf om eens te zien. En Bruno, ontzettend kut. Binnenkort nog even een documentaire over Hitler kijken en dan heb ik het dit jaar wel weer gehad met films over Oostenrijkers. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Tenenkrommend irritant toch, hoe jij je mening altijd presenteert als feit. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Die leek me juist wel leuk. Denk dat ik die komend weekend maar eens ga kijken in Euroborg. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-10-2009 19:45] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |