IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "That's a bingo!" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 03-10-2009 18:22 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

The Air I Breathe

Aardige film met verschillende verstrengelde verhaallijnen. Alleen jammer dat het verhaal en de acteerprestaties nooit écht weten te boeien.


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 03-10-2009 21:04 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Net Soldaat van Oranje gekeken, blijft een heersfilm

[Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 03-10-2009 21:05]



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-10-2009 0:32 by bastianus Profiel van bastianus

From hell. Liet me met een vervelend gevoel achter.
De film begint veelbelovend, vooral dankzij het acteerwerk van Johnny Depp en Robbie Coltrane. De mooie beelden, sfeer en het niet onaangename uiterlijk van Heather Graham wekten ook hoge verwachtingen.
Maar dan, naarmate het plot verder wordt uitgewerkt, komen de cliché's weer uit de kast. Natuurlijk is Jack de Ripper betrokken bij de Vrijmetselarij en zijn er belangenverstrengelingen tot in de hoogste rangen, zoals b.v. het koninklijk huis. Kon de scriptschrijver echt niks beters verzinnen dan deze gemiddelde schizofrene samenzweringstheorie?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-10-2009 1:09 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Caravaggio
Curieuze en onorthodoxe biopic die eindeloos nietszeggend gewauwel (een ijlende caravaggio op zijn sterfbed) afwisselt met matig acteerwerk en werkelijk sublieme real-time reconstructies van zijn meesterwerken. Van het ongetwijfeld complexe karakter van deze superartiest ben ik echter geen streep wijzer geworden. Alleen voor die-hard arthouse en/of caravaggio fans.

Paris, Texas
Een onwaarschijnlijk, hypnotiserend meesterwerk. Dit briljant gefotografeerde werk is een trage, minutieuze studie naar de menselijke ziel. Een duitse regisseur gefascineerd door amerikaans cultuur, ja. De thema's zijn echter universeel. Kijken!


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-10-2009 1:22 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

The Departed

Best coole film, al hadden ze de rol die Matt Damon speelde best aan iemand anders kunnen geven imo, vond hem helemaal niet overtuigen.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-10-2009 17:49 by Lionheart Profiel van Lionheart

District 9, viel tegen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-10-2009 17:53 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ow? Ik heb 'em hier ook liggen, krijgt een hoge score op imdb.com, en dat gebeurt niet zo heel vaak. Wat viel er tegen dan?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-10-2009 18:08 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 4 oktober 2009 17:53 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ow? Ik heb 'em hier ook liggen, krijgt een hoge score op imdb.com, en dat gebeurt niet zo heel vaak. Wat viel er tegen dan?


Aliens die in een kamp zitten, leven op kattenvoer en worden onderdrukt door een Nigeriaanse bende. Een klungel komt dan bij hun 'huis' langs om te vertellen dat ze worden verplaatst naar een ander kamp en daarvoor een handtekening moet worden gezet. Sorry hoor, ik vind het allemaal lachwekkend overkomen en het einde was ook vrij zwak.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-10-2009 18:32 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

The Human Stain


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-10-2009 18:49 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 oktober 2009 18:08 schreef Lionheart het volgende:
Aliens die in een kamp zitten, leven op kattenvoer en worden onderdrukt door een Nigeriaanse bende. Een klungel komt dan bij hun 'huis' langs om te vertellen dat ze worden verplaatst naar een ander kamp en daarvoor een handtekening moet worden gezet. Sorry hoor, ik vind het allemaal lachwekkend overkomen en het einde was ook vrij zwak.


Het is dan ook science fiction.

Naja, ik kijk 'em volgend weekend wel, ben toch wel benieuwd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-10-2009 18:58 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 4 oktober 2009 1:09 schreef Schaffelaer het volgende:

Paris, Texas
Een onwaarschijnlijk, hypnotiserend meesterwerk. Dit briljant gefotografeerde werk is een trage, minutieuze studie naar de menselijke ziel. Een duitse regisseur gefascineerd door amerikaans cultuur, ja. De thema's zijn echter universeel. Kijken!


Die is wel mooi ja. Ben sowieso altijd wel te porren voor roadmovies.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-10-2009 19:01 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ladder 49

Was wel aardig.

Vanavond naar De Storm. Ben benieuwd!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 04-10-2009 20:05 by madeline usher Profiel van madeline usher

Inglorious Basterds gezien, wederom pure Tarantino-klasse!

Vanaf de 7de komt 'De Helaasheid der Dingen' in de zaal, die wil ik ook zien (hopelijk ben ik niet té teleurgesteld, is de film minstens net zo goed als het boek)

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 04-10-2009 20:06]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-10-2009 20:14 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 4 oktober 2009 19:01 schreef MetalJan het volgende:
Vanavond naar De Storm. Ben benieuwd!


Zolang je je niet verheugd op een film over de storm zélf, is het een prima film


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 05-10-2009 15:36 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Inderdaad, ik vond het best een goede film, beter dan dat ik had verwacht in ieder geval!



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 05-10-2009 15:50 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Step brothers, behoorlijk slechte film.



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-10-2009 16:00 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

- chemical wedding. die bruce dickinson film. over aleister crowley. moet horror voorstellen, maar viel tegen. meer gewoon een verhaaltje.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-10-2009 16:00]


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-10-2009 16:06 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 4 oktober 2009 18:32 schreef Metalhead22 het volgende:
The Human Stain
Goeie film ja Moet ook wel, met die cast.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-10-2009 16:06]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-10-2009 19:29 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 4 oktober 2009 18:08 schreef Lionheart het volgende:
Aliens die in een kamp zitten, leven op kattenvoer en worden onderdrukt door een Nigeriaanse bende. Een klungel komt dan bij hun 'huis' langs om te vertellen dat ze worden verplaatst naar een ander kamp en daarvoor een handtekening moet worden gezet. Sorry hoor, ik vind het allemaal lachwekkend overkomen en het einde was ook vrij zwak.


Het moge duidelijk zijn dat je er geen reet van hebt begrepen. District 9 is een van de beste films van het jaar.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-10-2009 19:33 by Lionheart Profiel van Lionheart

Leg het mij dan uit Mioch.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 05-10-2009 19:38 by Helvete Profiel van Helvete



Weer een goede Deense film.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2009 19:42 by MMayo Profiel van MMayo

Leuk een goede Deense film, maar waat gaat het over en wat is er zo goed aan? Kom op, beetje meer uitleg


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 19:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Falco - Verdammt, wir leben noch!

Helaas vrij matig uitgevoerde biografie waarbij de focus teveel ligt op de downs in plaats van de ups.

Redelijk acteerwerk, dat wel en gelukkig veel muziek.

Voor Falco fans (zoals ik) natuurlijk wel gaaf om eens te zien.

En Bruno, ontzettend kut.

Binnenkort nog even een documentaire over Hitler kijken en dan heb ik het dit jaar wel weer gehad met films over Oostenrijkers.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-10-2009 19:45 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 5 oktober 2009 19:29 schreef Mortis Rex het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat je er geen reet van hebt begrepen. District 9 is een van de beste films van het jaar.

Tenenkrommend irritant toch, hoe jij je mening altijd presenteert als feit.


Dear dirty delightful old drunken old days


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2009 19:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 oktober 2009 17:49 schreef Lionheart het volgende:
District 9, viel tegen.


Die leek me juist wel leuk.
Denk dat ik die komend weekend maar eens ga kijken in Euroborg.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-10-2009 19:45]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen