![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inglourious Basterds ook gezien, en vanwege mijn Tarantino-antipathie had ik mezelf nog wel voorgenomen hem niet te gaan kijken. Gelukkig ben ik geen principieel persoon. Wat een vette film!!! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 26-09-2009 2:36] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
De Aanslag ![]() ![]() |
|
Ik heb vanavond deze film van Aleksandr Sokurov gekeken: ![]() Круг Второй (The Second Circle) Erg goede film. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 27-09-2009 0:31] ![]() |
|
1408 Leuk hoor, dat hallucinant gedoe ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Book of Blood ![]() ![]() |
|
quote: Heb ik voor mijn verjaardag gehad en klaar liggen voor vanavond. Ben heel benieuwd. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Inderdaad! Na een redelijk begin wordt het steeds saaier. Slaapverwekkende toestanden. Hopelijk mag Clive Barker binnenkort zelf weer eens een film maken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Of een boek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gister het meeslepende epos "The Room" van multitalent Tommy Wiseau gezien. Een absolute aanrader! Zie zelf maar; http://www.youtube.com/watch?v=mQ4KzClb1C4 Bijna even goed als Troll 2 ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:+1! Tarantino rules ![]() ![]() |
|
Tarantino is overrated. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
dan is het niet gelijk slecht ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Juist. Maar toch wel fijn om te zien dat iedereen een keer over de schrijver / regisseur hun lof uitspreekt en niet over de acteurs. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote:Er zijn nog honderden andere films "niet slecht" die hier nooit worden gekeken. Ik ben dat gezeik over Tarantino nu al zo zat dat ik geen zin meer heb om die film te zien. ![]() |
|
hehe daarom ben ik nu voor het gezeik gegaan, en met andere beroemde films wacht ik altijd een paar jaar, zo heb ik de matrix 2 jaar geleden pas voor het eerst gezien. En sixth sense en terminator en nog een hele rits moet ik altijd nog een keer kijken hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Inglorious Bastards; wat een aanfluiting zeg. Ik had me er toch wel wat van voorgesteld, maar tarantino slaat de plank helemaal mis. Achterlijke soundtrack. verhaal wat als een tang op een varken slaat. Shitload waardeloze acteerprestaties. Jammer, ik keek er namelijk echt wel naar uit. zwaar overrated, Tarantino moet maar gaan stoppen met films maken wat mij betreft ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Vind jij dingen überhaupt nog wel leuk, Invictis? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Tuurlijk niet, wat de rest leuk vind is voor hem uiteraard bij voorbaat al niet leuk. ![]() |
|
Flodder & Amsterdamned ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Amsterdamned moet ik echt weer een keer zien ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wanted nogmaals gezien, was wel weer grappig Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: +1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: oh jawel hoor, plenty ![]() -District 9 -Bruno -Bolt -etc etc ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: nou nou nou zeg, anders ben je ff bevooroordeeld ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |