|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Harry Potter and the Half-Blood Prince op blu-ray. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The Prestige, raar dat ik die nog niet gezien had, en wat een mooi kat en muis spel in die film. Vond hem erg okay. Boeiender |
|
Die moet ik ook nog steeds zien ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Was zo'n titel die mij ontglipt was, maar hij is zeer de moeite waard Ralph. Boeiender |
|
Vermakelijke film inderdaad. |
|
quote: Ik heb 'm al tijden op mijn lijstje staan. Ga me er binnenkort maar aan wagen dan Mathieu. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 02-12-2009 9:25] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: *Pssssssssssst, tover een t weg en je hebt het goed* Boeiender |
|
Potver, slordig ja. Tijd voor meer koffie dus. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 02-12-2009 9:25] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Alleen leuk als toevoeging op de game (deel 1). Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hmm, Inglourious Basterds was hij allang mee bezig ten tijde van Death Proof zelfs al tijdens Kill Bill. Death Proof is geniaal door de combinatie van QT met Rodriguez. Maar lang niet zo uitgewerkt; dialogen, niet hoogstaand inderdaad en al helemaal niet in vergelijking met eerder werk. Maar onwaardig? Ik vond hem wel lekker puur en grof. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Gister gezien. Leuk concept (hoewel niet bijzonder origineel qua verhaal) en goed uitgewerkt, ik hou wel van die parallelle-realiteit-verhalen. Voor een low-budget film zag het er ook best goed uit, acteerprestaties waren ook boven verwachting goed. Soms wat traag of gewoon niet heel goed. Sommige dingen zagen er qua cinematografie te RTL4-waargebeurd-verhaal uit (wat dan wel strookt met het budget, maar niet met de rest van de film ). Al met al een 7.5, maar eigenlijk gewoon bijzonder goed voor dat budget gekoppeld aan de "grootsheid"* van de film zelf. Met een volle zak geld en een wat betere screenplay was dit een meesterwerk geweest. *een indie drama-film kan met hetzelfde budget een stuk hogere kwaliteit halen omdat je daar wat minder beeldbewerking, grote shots et cetera nodig hebt. Met dit soort films ben je gewoon veel geld kwijt aan de visuals. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
3:10 To Yuma Goeie western met Russel Crowe en Christan Bale. |
|
quote: Ik heb em halverwege afgezet. Kon die neus niet langer aanzien en die (overbodige) vechtscenes ook niet langer. Daarnaast kwam alles veel te geforceerd over (tot in de overdreven veel gebruikte filters etc aan toe) imo. Verder boeide het me gewoon geen zak... en dat terwijl ik wel degelijk een liefhebber ben van scifi/arthouse/indie films... misschien was het toch net wat teveel fantasy achtig af en toe, en dat genre trek ik totaal niet. Wel tof dat ze je bedanken voor het downloaden ervan; http://www.justpressplay.net/movies/movie-news/6156-filmmakers-thank-movie-piracy-for-popularity.html Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Gisteren Ninja Assassin in de bios gezien. Wat een prutfilm! Veel bloed maar allemaal CGI. Rain zou de nieuwe aktieheld zijn maar als je me vraagt hoe z'n martial arts is zou ik het niet weten aangezien alles fake was en alles zo belachelijk snel ging dat er niks te zien viel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja, was echt een kutfilm. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Gebroeders Matrix toch? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Een film met de titel Ninja Assasin kán alleen maar ruk zijn. Boeiender |
|
quote: Volgens imdb.com zijn het de producers. quote: Met zo'n titel kan het alleen maar heerschen dacht ik. Helaas. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat zegt wel wat over jouw wansmaak dan, hehehe. Niet een nieuwe nick aan het overwegen, er is er 1 vrij. Boeiender |
|
quote: Tja als je gek bent op die typisch jaren tachtig ninja films kan je inderdaad wel van wansmaak spreken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Verwarring alom dan, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"A serious man", de nieuwe Coen Brothers film Wat een geweldige film! Uiteraard weer een bizar eind, het is inmiddels zo'n beetje de standaard, maar wat een meesterwerkje She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Såsom i en Spegel |
|
quote: Benieuwd! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |